2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Агенцията цитира Ебру Йоздемир, отговаряща за инвестициите на "Лимак", която в сряда заявява, че "има процес за приватизация на "Летище София" и се интересуваме от него като офертите ще се събират през есента".
Процедурата всъщност е за концесиониране на летището за 35 години срещу поне 1.2 млрд. лв., от които веднага трябва да се внесат 550 млн. лв. еднократна такса, която ще отиде за дълговете на държавните железници.
Оферти се събират до 20 октомври и ще се отворят на следващия ден.
Преди обявяването на процедурата за отдаване на аеропорта на частно управление транспортният министър Ивайло Московски обяви, че към концесията са проявили интерес операторите на летищата в Мюнхен, Франкфурт, Цюрих, Ванси, Лион, Дъблин, както и инвестиционният фонд зад лондонското летище "Хийтроу". "Катарците и китайците също заявиха интерес, от Турция има", каза тогава Московски.
Това обаче е само на думи - точно като всичко друго в управлението на Бойко Борисов. Реално летището ще бъде харизано на турския кандидат служебно. Правителството ни е в тотална зависимост от Ердоган и прави всичко, което той поиска, дори когато това е супер непопулярно. Икономически Турция нахлува мощно в България, а наскоро нахлу дори в здравеопазването. Това стана, след като правителството притисна японския инвеститор в "Токуда" и го принуди да продаде болницата на турски холдинг почти на безценица.
По принцип, концесията на летището е абсолютен грабеж за държавата, защото тя го е построила, и сега ще го хариже на готово на "концесионер". До момента за 26 години няма нито една концесия, която да не се е оказала супер-далавера.
ГН