Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2022 22:15 - Изгониха Емили Тротинетката от гей общността
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 1230 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Тъжни новини относно Българската ЛГБТ-общност и нейните Админи! imageimageimage Преди около година аз и моят приятел Тихомир, (тогава Мелиса) Имахме страхотни взаимоотношения с ЛГБТИ-активистите и с много хора съпортващи ЛГБТ! imageimageimage Редовно бяхме канени на събития и инициативи за общността!image Всяка седмица по няколко пъти ходихме на срещи с активистки и приятелки от общността!image Редовно бяхме канени на събития в Общностния център "РейнбоуХъб"!imageimage Беше много мило и любезно отношението от страна на активистите! imageimage Дори на едно от събитията едва не загубих живота си, или най-малко да погубят здравето ми за цял живот! ( Става дума за нападението в "РейнбоуХъб" на 30.10.2021 от националисти, начело с Боян Расате )imageimageimage И накрая какво?........ Вместо да сме по-близки приятели... Вместо да сме по-сплотени..... Вместо да се виждаме по-често..... Вместо да имаме по-близки отношения.... И така нататък!!! Всички "приятелки" от ЛГБТИ изведнъж ме изоставиха! image Започнаха да се държат лошо и пренебрежително с мен и Тихомир! Започнаха да казват, че ние сме срам за общността!image Винаги, когато пожелая да изляза или да отида да се видя с някоя приятелка от общността - те винаги си намират оправдания и не искат да се срещат с мен! imageimageimage И не ми отговарят в месинджъра, блокират ме и така нататък......image И също така и от любимият ми Бар "Есенс" ме изгониха! imageimage ( Защо не изгонят онези, които правят секс в бара??? imageimageimage ) Просто кратко и ясно искам да кажа, че съм крайно разочарована от Българското ЛГБТ движение, както и от така наречените уж Лесбийски организации, които ме мразят и ме отблъскват без да съм им направила нищо лошо!!!imageimage Не знам , с какво Емили и Тихомир заслужиха това отношение от ЛГБТ!???image Крайно съм обидена на ЛГБТИ в България!!! imageimageimage







Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20321301
Постинги: 18679
Коментари: 10030
Гласове: 71345
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930