Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. zaw12929
12. getmans1
13. stela50
14. bosia
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. zaw12929
12. getmans1
13. stela50
14. bosia
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. vidima
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
29.01.2017 21:36 -
БДЖ пред мащабен протест заради мизерни условия на труд
БДЖ е на ръба мащабен протест. Работници в железницата заплашват с протестни действия, заради кошмарните условия на труд, при които са принудени да работят, съобщава БТВ. На този етап стачка на работниците от железницата не се очаква, протест обаче може да има съвсем скоро. Служителите на БДЖ са много демотивирани, не само заради ниското си заплащане, а и заради условията, които железницата им предлага докато изпълняват професионалните си задължения. Минус 15 градуса, лед, сняг и работа на открито - така протича нощната смяна на екипировъчния канал в депо София, където механиците подготвят локомотивите за следващия им курс. Да работиш поне на завет, без да те духа вятър и да имаш здрава униформа са екстри, за които мнозина в БДЖ мечтаят. Условията наподобяват каторга, казва машинистът Димитър Димитров. Мястото, където механиците изчакват следващия локомотив, е барака от ламарини, изолирана с кашони. Офисът на механиците, които са на смяна е от стар, изоставен товарен контейнер. Там условията също са лоши, но пък поне е малко по-топло. Мизерия е и вътре в локомотивите. Често водачите на влаковете работят в машини, пълни със сняг, а това понякога е опасно, защото намокри ли се машинното отделение, вероятността от късо съединение и пожар става голяма. Картината през 60-та и 70-та е била малко по-добра, признава машинистът Димитър Димитров и допълва, че ръководството не трябва да се чуди защо хората напускат. Ръководството на БДЖ не може да реши проблема. Причината - огромните задължения, които железницата изплаща, стопират инвестицията в подобряването на условията на труд. Практически сме с вързани ръце. Без намеса на държавата и то категорична намеса за погасяване на задълженията на железницата, няма как този въпрос да бъде решен, признава изпълнителният директор на БДЖ Владимир Владимиров. За ремонт на депата са необходими между 5 и 10 милиона лева. Засега парите липсват. Картината в депо София не е прецедент. В студ работят и служители на БДЖ в депата Горна Оряховица, Варна, Пловдив, Димитровград, казват от синдикат "Подкрепа".
http://www.novini.bg/news/404013-бдж-пред-мащабен-протест-заради-мизерни-условия-на-труд.html
http://www.novini.bg/news/404013-бдж-пред-мащабен-протест-заради-мизерни-условия-на-труд.html
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71347
Блогрол