Най-четени
1. zahariada
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. rosiela
13. getmans1
14. sparotok
2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. hadjito
10. zaw12929
11. bosia
12. rosiela
13. getmans1
14. sparotok
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. sekirata
10. bateico
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. sekirata
10. bateico
Постинг
15.01.2015 21:44 -
Железничарите няма да отменят протеста в събота
Не само, че няма да се откажем от митинга в събота, но очакваме той да е още по-масов, коментираха синдикалисти новините от извънредното заседание на комисията по транспорт в Парламента.
Това заседание нищо не променя. Комисията ПРЕПОРЪЧВА на министрите и какво от това. „Тате ще ти купи колело, ама друг път”. Така го разбираме ние. Освен това видяхте ли какво предлага министър Московки. Парите да отиват в общините и всяка да се оправя как ще превозва жителите си, ако ще и с каруци. За нас нищо не се е променило след това заседание и протестите ни продължават, както сме ги обявили, заявиха още от Синдиката на железничарите в България.
Първият голям митинг в защита на българската железница Синдикатът организира в Горна Оряховица на 17 януари. Протестът започва в 11 часа на гаровия площад, като се очаква лозунгът „Не на разрухата на българската железница” да бъде подкрепен и от много граждани от цяла Североизточна България. Вече се организират автобуси от Габрово, Дряново, Царева ливада, които са най-засегнати от спрените на 12 февруари 38 влака.
В сряда извънредно заседание на парламентарната комисия по транспорт демонстрира поредния водевилен танц на българското управление в стил „една напред, две назад”. Недълго след като гласуваха бюджет, в който 40 милиона от субсидията на БДЖ се заделя за изплащане на кредити, в сряда народните избраници решиха точно обратното. Притиснати от железничарското недоволство те обърнаха плочата и поискаха парите да се върнат на железницата. Депутатите също така препоръчаха БДЖ да спре съкращаването на нови влакове и да възстанови спрените на 12 януари.
За да се случи това винистърът на транспорта Ивайло Московски ще се срещне с финансовия министър Владислав Горанов в петък, за да го убеди да прехвърли отново на БДЖ отделените 40 милиона лева. Какво ще стане, ако Горанов се запъне и каже не, не е ясно.
Депутати са излезли с три препоръки след дискусията за железницата. Първата е към финансовия министър да преобразува въпросния целеви капиталов трансфер от 40 млн. лв. в субсидия. На министър Московски му се препоръчва да преустанови редуцирането на разписанията. Третата препоръка е за връщане на спрените в момента 38 влака.
Според шефа на БДЖ Владимир Владимиров влаковете, за които претендират общините ще бъдат върнати. Междувременно областните управители на В. Търново и Габрово внесоха съвместно искане за възстановяване на четири влака в участъка Габрово – Горна Оряховица.
Народните представители решиха също, че трябва до 4 месеца да се изготви генерална стратегия за развитието на железницата.
Елена ВЕЛКОВА
Това заседание нищо не променя. Комисията ПРЕПОРЪЧВА на министрите и какво от това. „Тате ще ти купи колело, ама друг път”. Така го разбираме ние. Освен това видяхте ли какво предлага министър Московки. Парите да отиват в общините и всяка да се оправя как ще превозва жителите си, ако ще и с каруци. За нас нищо не се е променило след това заседание и протестите ни продължават, както сме ги обявили, заявиха още от Синдиката на железничарите в България.
Първият голям митинг в защита на българската железница Синдикатът организира в Горна Оряховица на 17 януари. Протестът започва в 11 часа на гаровия площад, като се очаква лозунгът „Не на разрухата на българската железница” да бъде подкрепен и от много граждани от цяла Североизточна България. Вече се организират автобуси от Габрово, Дряново, Царева ливада, които са най-засегнати от спрените на 12 февруари 38 влака.
В сряда извънредно заседание на парламентарната комисия по транспорт демонстрира поредния водевилен танц на българското управление в стил „една напред, две назад”. Недълго след като гласуваха бюджет, в който 40 милиона от субсидията на БДЖ се заделя за изплащане на кредити, в сряда народните избраници решиха точно обратното. Притиснати от железничарското недоволство те обърнаха плочата и поискаха парите да се върнат на железницата. Депутатите също така препоръчаха БДЖ да спре съкращаването на нови влакове и да възстанови спрените на 12 януари.
За да се случи това винистърът на транспорта Ивайло Московски ще се срещне с финансовия министър Владислав Горанов в петък, за да го убеди да прехвърли отново на БДЖ отделените 40 милиона лева. Какво ще стане, ако Горанов се запъне и каже не, не е ясно.
Депутати са излезли с три препоръки след дискусията за железницата. Първата е към финансовия министър да преобразува въпросния целеви капиталов трансфер от 40 млн. лв. в субсидия. На министър Московски му се препоръчва да преустанови редуцирането на разписанията. Третата препоръка е за връщане на спрените в момента 38 влака.
Според шефа на БДЖ Владимир Владимиров влаковете, за които претендират общините ще бъдат върнати. Междувременно областните управители на В. Търново и Габрово внесоха съвместно искане за възстановяване на четири влака в участъка Габрово – Горна Оряховица.
Народните представители решиха също, че трябва до 4 месеца да се изготви генерална стратегия за развитието на железницата.
Елена ВЕЛКОВА
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71348
Блогрол