Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2015 09:43 - В ТЪРСЕНЕ НА РАБОТА
Автор: varg1 Категория: Бизнес   
Прочетен: 1130 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 05.06.2015 09:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вчера реших да си потърся "някаква работа". Ситуацията за пореден път от години излезе следната: отивам да питам за работа в един магазин, където ме препоръчаха от частна борса. Работодателят ми зададе следните въпроси:
- Каква съм по професия?
Казах му:
- Инженер в авиацията.
После ме пита:
- Ще можеш ли да се справиш с работата, като продавач в хранителен магазин, защото се работело на компютър?
Аз му викам:
- Инженер съм. Разбирам и съм работила на компютър.
Следващият му въпрос беше:
- Ама, то трябва да се смятат и сметки?
Помислих си: "Егати тъпака".
Но му казах:
- Инженер съм.
После той ми рече:
- Ама, аз се затруднявам понякога и затова те питам.
На мен ми призля.
После ме пита:
- Крадеш ли?
Познайте кво му казах: grin emoticon
- Викам му редно е да ме питате, защото не ме познавате - не крада, не са ме и възпитавали така. А и съм завършила и военно, работила съм в авиацията и към полицията. Мислите, ли че крада?
Искаше ми се да му кажа по нашенски: "Абе бай ... нали ти казах вече, инженер съм, а не някой мизерен народен представител или мутра".
Ама замълчах, защото ще ми каже да си намеря работа, като инженер, а пък за инженер с моя профил НЯМА. После го питам:
- Т.к. ще работя делничните дни на смени по осем часа и един от почивните дни цял - от сутрин до вечер, може ли да си купя нещо за ядене, през този целия ден, от самия магазин или за персонала не е разрешено?
Той ми вика:
- Може, ама трябва да го маркираш на касата.
Аз му викам:
- Ами, разбира се, че ще го маркирам. Нали си го купувам.
Той ми вика:
- Ако не го маркираш, аз разполагам с 6 камери и винаги ще те видя. Знай, че аз давам 500 лева заплата, освен това трябва да те осигурявам за 200 лева на месец, макар че не виждам смисъл от тия осигуровки. Те са ми излишен разход.
Накрая ме пита дали се отнасям човешки с хората. Призля ми още повече, но му рекох:
- Търпелива съм все пак!
Каза ми:
- Утре ще ти се обадя.
Обади се, ама на кукуво лято.
Ебала съм му майката (с квото намеря) на тоя и останалите, като него. Чудя се дали някога младите хора ще намерят у нас работодател, който да разсъждава нормално, да има нормален работен ден, нормално заплащане и осигуровки и всичко да е, като за заслужил висшист?!
О, МАЙКО МОЯ, РОДИНО МИЛА!
ТИ ПЛАЧЕШ И АЗ С ТЕБЕ ЦЯЛ ЖИВОТ!

Х.Илиева



Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. zemela - Преди време, една моя позната ра...
05.06.2015 13:46
Преди време, една моя позната разказваше, че са и отказали да я назначат за определена позиция, защото от дипломата и за инженер със специалност "Информационни технологии" не става ясно, че тя има компютърна грамотност. Без коментар...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20314816
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930