Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. rosiela
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Постинг
19.12.2014 00:25 -
БДЖ слиза от релсите
Обмисля се възможността БДЖ да направи собствена автобусна фирма, с която да превозва пътниците по закритите нерентабилни линии. Това съобщи транспортният министър Ивайло Московски. Автобусите ще довеждат пътниците от отдалечени селища със спрени влакове до гарите и спирките, през които минават жп композиции. „Идеята е да се създаде една транспортна компания към БДЖ за автобуси или бусчета, която в най-губещите, най-нерентабилните направления да бъде довеждащ транспорт до основните спирки и гари. Не можем физически да го реализираме толкова бързо, ще работим поне в рамките на следващата година по този въпрос“, каза Московски. Автофирмата се прави заради предстоящото закриване на 100-140 нерентабилни влака. Още преди седмица Московски се оплака в парламента, че субсидията за пътническите превози, която всяка година е 180 млн. лв., през 2015 г. се намалява на 140 млн. лв. Това щяло да принуди жп превозвача да съкрати към 140 от общо 600-те влака в разписанието, както и да доведе до съкращение на около 1500 души персонал. Според новия колективен трудов договор, който действа в железниците от август, съкращаването на всеки човек трябва да се съгласува предварително със синдикатите, но това не важи за намаляването на влакове, пише "Труд". „Съкращенията се налагат, дори ако парламентът размисли и върне липсващите 40 млн. лв. субсидия. Причината е, че съкращенията водят след себе си до други разходи, например обезщетения и трябва да бъдат извършени в рамките на 2015 г.“, каза пред изданието шефът на „БДЖ Холдинг“ Владимир Владимиров.
http://www.novini.bg/news/256016-бдж-слиза-от-релсите.html
http://www.novini.bg/news/256016-бдж-слиза-от-релсите.html
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71347
Блогрол