Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2014 19:11 - Любо Пенев хвърли жестока бомба срещу Лечков, Домусчиев, Костадинов и Стефанов
Автор: varg1 Категория: Спорт   
Прочетен: 418 Коментари: 1 Гласове:
3



 олненият селекционер на националния отбор на България по футбол Любослав Пенев хвърли много бомби в ефира. Наставникът разкритикува изключително остро редица родни футболни президенти и членове на Изпълкома към БФС.

Любо Пенев назова конкретно имена като Венцислав Стефанов, Кирил Домусчиев, Емил Костадинов и Йордан Лечков, които са в основата на неговото отстраняване, но намекна за участието и на Гриша Ганчев. В ефира на bTV Пенев обяви, че все още лично на него никой не му е съобщил, че е уволнен като национален селекционер.

„При мен има йерархия, а не анархия. Фараонът седи отгоре на пирамидата. Прав-крив, това е философията, която аз имам. Нямам информация да съм предаден от някого. През последните 3-4 седмици гледах, четох, слушах доста изказвания“, сподели Любо Пенев.

„Ще бъда конкретен, например, от хора, които са в Изпълкома. Не съм съгласен с критиките и оценките за моята работа. Нито са играли организиран футбол, нито имат лиценз за треньори. Член от Изпълкома казва, например Венци Стефанов. Те търсят камерите, спринтират към тях, защото тях не ги забелязват. Мен ме е срам да гледам националния отбор, може би го е било срам, че не е имало футболист от неговия отбор в националния. Например, друг член от Изпълкома казва, че не разбира. Може да ми говорят за джипове, коли... но няма как да правят оценка на моята работа“, каза още Любо Пенев.

„Стигаме до друг субект, трябва да внимаваме, защото те са много чувствителни, но в също време са лицемери и двуличници. Стигаме до третия човек, имаме общо 5. Ние няма да говорим лошо за тях. Аз не разбирам, имам икономическо състояние, обаче да си кажа. Какво ще кажеш, може да си броиш корабите по пристанищата, може да говориш за хапчетата. Точно така за него говорим (Кирил Домусчиев – бел. ред.), аз съм го виждал в чужбина, там е много нисичък.“

„Аз им казвам „помагайте на своите отбори“, но когато става дума за футбол, се допитвайте, защото човек, когато говори повече, говори глупости. Не съм афектиран. Даже към момента продължавам да съм селекционер. Никой не ме е уведомил.“

„Не приемам и не съм съгласен тези хора да определят посоката на българския футбол. Те не трябва да отварят думичка за футбол. Кирил Домусчиев говори за облик на отбора. Сложна терминология е за него. Нека да помагат на отбора, но те да дават оценка за мен. Те не ме познават.“

„Ще стигнем и до Йордан Лечков. Ха, ха, ха. Говорим за приятелство? Нали не бързаме, нямаме секундант тук, да ми щрака с хронометъра. Гледам си времето тук на часовника.

Не съм съгласен и не мога да приема това, че хора, които нямат нищо общо с футбола дават оценка за работата ми. Едните не знаят нищо, а другите – нещо. Лечков и Костадинов карат лиценз, но нямат практика. Били са доста смешни в провеждането на една тренировка наскоро.“

„Всеки да си знае мястото и гьола“, коментира още Любо Пенев.

Очаквайте още подробности!

http://gong.bg/bg-football/nacionalen-tim/penev-hvyrli-zhestoka-bomba-sreshtu-silnite-vyv-futbola-306330




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
1. bondtosh - ганчев
23.11.2014 20:54
Намекнал е за участието на Ганчев ама в болната ти глава. Отиди да си пострижеш, че нещо не чуваш
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20188547
Постинги: 18666
Коментари: 10028
Гласове: 71317
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930