Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2020 10:04 - In Memoriam
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2045 Коментари: 6 Гласове:
0

Последна промяна: 31.12.2020 19:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
На 23 декември, 2020г., почина /с диагноза Ковид 19/ на 63 годишна възраст ексцентрикът Папа Жан:  

bg.wikipedia.org/wiki/Папа_Жан
 
     Това беше творческият му псевдоним. В живописта той се беше самоопределил като представител на течението енергетичен лизизъм. Животът ме запозна с него /през 90-те години на миналия век/ в дома на неговата интимна приятелка - Ирина Делина /трансцеденталната Ериния/ - съпруга /вече бивша/ на друг български ексцентрик - психиатърът д-р Тимен Тимев, известен с прозвищата си: Анубис, д-р Материус Розенкройцер, Йохан ге Мол:

youtube.com/watch?v=Or9ziXPhxLo

        Лично аз ще оставя в паметтта си Папа Жан със следните две неща:  

1. Неговият тритомен роман, озаглавен "Лунен оргазъм" - посветен на Ирина Делина и съдържащ пикантни подробности от техния богат сексуален живот. Романът е написан с чувство и звучи автентично. По тази причина е приятен за четене.  

2. Със сцената в мавзолея на Георги Димитров /описана в том 2 на този роман/, където Папа Жан обладава голямата си любов Ирина Делина в саркофага на вожда и пръска стените на мавзолея обилно със сперма. По собственото му признание с това си действие той така ги е заякчил, че за Валяка - Евгений Бакърджиев, е станало неимоверно трудно да събори тази комунистическа траурна обител на червени вампири.  

Друго, с което Папа Жан силно ме бе впечатлил в този роман е собственото му признание, че силно пърди и се оригва по време на свои полови актове.  

Любовният триъгълник с върхове: Папа Жан, Ирина Делина и д-р Материус Розенкройцер, ще остане като един вечен символ на онова, което сме склонни да определим като драма-комедия.  

Мир на праха ти, Папа Жан! И на спермата ти, с която даде съществен принос към историята на мавзолея на Георги Димитров!    



П.П. Линкове за романа "Лунен оргазъм":  


knizhen-pazar.net/sold_products/books/1249864-lunen-orgazam-kniga-1-

bezumna-strast
  goodreads.com/book/show/44331373-2--  

papa-jan.com/bg/лунен-оргазъм-книга-трета



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
30.12.2020 12:25
бОГ ДА ГО ПРОСТИ. НЕ ЗНАЕХ, ЧЕ Е ПОЧИНАЛ.
цитирай
2. zemja - Поклон!
30.12.2020 19:52
От това, което казваш за Папа Жан, понятията ми за любов и възвишеност се объркаха..

Но за починалите – или добро, или нищо.

Благодаря за трагичната вест, Мисана!
цитирай
3. missana - Бог да го прости, Роси!
30.12.2020 21:15
rosiela написа:
Младене, бОГ ДА ГО ПРОСТИ. НЕ ЗНАЕХ, ЧЕ Е ПОЧИНАЛ.


Вчера ми се обади големият ми син, за да ми съобщи за кончината на Папа Жан.
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Земя!
30.12.2020 21:18
zemja написа:
Поклон! От това, което казваш за Папа Жан, понятията ми за любов и възвишеност се объркаха..

Но за починалите – или добро, или нищо.

Благодаря за трагичната вест, Мисана!


Аз само цитирах неща от книгата му. Нямам нищо против човека. Дори съм възхитен от еротичния му роман.
цитирай
5. zemja - Уточнение:
31.12.2020 06:44
Уважавам чувствата ти към Папа Жан, Мисана, и съжалявам за този рано прекъснат живот.
"Или добро, или нищо " се отнася за мен самата, след като казах, че някои мои понятия се объркаха – просто исках да спра до тук.

Приеми го като недоразумение.
цитирай
6. missana - Благодаря за уточнението, Земя!
31.12.2020 09:00
zemja написа:
Уточнение: Уважавам чувствата ти към Папа Жан, Мисана, и съжалявам за този рано прекъснат живот.
"Или добро, или нищо " се отнася за мен самата, след като казах, че някои мои понятия се объркаха – просто исках да спра до тук.

Приеми го като недоразумение.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5036577
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031