Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.10.2014 22:21 - РОКЛЯ
Автор: varg1 Категория: Поезия   
Прочетен: 284 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 26.10.2014 22:22


 Рокля

Харесах си рокля. Красива рокля. 
Малката рокля, с която ще съм шик. 
Харесах си рокля, с цветя изработена, 
която ще подчертава моя лик.

Харесах си рокля. Моята рокля, 
с висока талия, цветя и дантела. 
О, вземете ми я, много ви моля, 
но едва ли някой такъв ще се намери.

Харесах си рокля. Чудесно подбрана, 
за моя странен вкус, дори. 
Представям си как ще ходя засмяна
по прашните Софийски улици.

Харесах си рокля, невероятна, чудесна, 
и бих я сложила на мига. 
Ще се движа с нея, с нея ще блесна.
Дори с нея ще покоря света.

Харесах си рокля, прекрасна, чудесна, 
няма ли някой, който да ми я подари? 
Връзва се с всичко! Просто е прелестна, 
няма ли някой с нея да ме дари?!

Харесах си рокля на витрина изложена, 
не струва тя много пари, 
но красивата рокля е сякаш заложена
в други ръце да бъде, уви.

Представях си как ще я имам зимъска, 
ще махам с ръка от трибуните аз, 
същинска актриса от кино индустрията, 
като такава щях да се почувствам тоз час.

Харесах си рокля, но нея вече я няма, 
отнесе я последно някой друг, 
няма я моята рокля, нея я няма...
Купил я някакъв съпруг.

Харесах си рокля, красива, чудесна, 
моята рокля усетих я , уви, 
но някой друг преди мен си я харесал
и свършили бройки, нали.

Стефизагрия Пасифлора




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20208533
Постинги: 18672
Коментари: 10029
Гласове: 71321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930