Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2022 18:37 - Малък и много вреден хищник
Автор: taralezh Категория: Новини   
Прочетен: 2942 Коментари: 5 Гласове:
4

Последна промяна: 09.11.2022 18:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Малкият Корморан https://greenbalkans.org/natura2000/newhorisons/bg/Malyk-kormoran.p600 Гнезди по нашият язовир и унищожи рибата. Чувал съм че е забранен от закона да се избива. Изяжда по 3 килограма дребна и средна по размер на ден. Освен това където гнезди в гората на дървета, които са по край брега на язовира, от куришките му исъхват дърветата. Някой дали знае начин за ефекасно изтребване на тази гад.


Тагове:   гора,   риба,   корморан,


Гласувай:
4




1. kvg55 - taralezh,
25.11.2022 22:30
"Мързелът е първото необходимо условие един човек да бъде философ" – Красимир Говедаров, "Сентенции без претенции".
А таралежът ми е любимо животно.
цитирай
2. taralezh - "Мързелът е първото необх...
29.12.2022 09:14
kvg55 написа:
"Мързелът е първото необходимо условие един човек да бъде философ" – Красимир Говедаров, "Сентенции без претенции".
А таралежът ми е любимо животно.


Какво искаш да кажеш бе профан
цитирай
3. krumbelosvet - Зле зпочваш, тарльо
06.03.2023 09:30
kvg55 с нищо не те обиди и не е профан.
цитирай
4. kvg55 - taralezh,
13.05.2023 22:44
taralezh, срещам по пътищата много размазани от автомобилите таралежи. Плаче ми се за това симпатично и полезно животно.
цитирай
5. leonleonovpom2 - Разбрахте се!
11.09.2023 09:29
Домакинът е помислил Краси, че го сравняваш с животно?
Да, таралежът е симпатяга веднъж, на мястото видях пепелянка Тя е мързелива, но докато взема мотиката, изчезна Съседът също ми каза ,че в мястото ми има змийско гнездо На следващия път с усмивка ми каза ,че имам гости, двойка таралежи Скоро чух и характерното им грухтене Змията изчезна, изчезнаха и таралежите но скоро улових непоносима воня Намерих единия от таралежите, мъртъв! И възстанових случилото се Таралежите са се справили със змийското гнездо Но все пак , змията е изненадала единия от тях
Що се отнася до корморанът, морският е умник! Веднъж излезе на кея, на десетина метра от мен Гледа ме замислено около минута и прецени ,че няма опасност от моя страна И започна да си прави тоалета Оказа се ,че с пляскането на крилата се чисти от парразити Внимателно тръгнах, да не го уплаша Но ,той вече ме считаше за приятел Отместих се на стотина метра и взех да храня риба с трохи Разбрах ,че имат радари и улавят вълните при падането на трохите във водата- концентричните кръгове, които се получават и по тях намират мястото им Изненадващо , довтаса и корморана, целенасочено, към големите парчета от закуска И той ги беше усетил?
Явно е всеяден и има силни киселини в стомаха, способни да разлагат всичко в него! Няма средство за защита от тях!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: taralezh
Категория: Технологии
Прочетен: 6365
Постинги: 1
Коментари: 5
Гласове: 11
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930