Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.07.2022 16:33 - Костадинов призова варненци да не спазват противоепидемичните мерки от утре
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 618 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Днес във Варна се проведе брифинг на партия “Възраждане”. Лидерът на партията доктор Костадин Костадинов призова варненци и българите да не спазват противоепидемичните мерки. Припомняме, че от утре на територията на Варна се изисква носене на маски на закрито.  

Според д-р Костадинов мерките са противоконституцонни. От “Възраждане “ще пуснат на сайта си инструкция за обжалване на евентуалните глоби и актове. Доктор Костадинов каза още:

„Ще има подробна инструкция как и по какъв начин да обжалват тези актове, защото тези актове падат. Те са незаконни и за това падат. Три пъти съм бил глобяван досега и трите пъти съм печелил делата след като съм ги обжалвал в Административния съд. Не съм парадирал с това, че съм председател на политическа партия, нито пък съм бил и към онзи момент, когато съм водил делата, народен представител. Актовете са неиздържани. В този конкретен случай даже няма да се налага и помощ от адвокат. Всеки един човек ще може сам да си го попълни, съответно ще може и сам да си го пусне в съда.“

За предстоящите предсрочни парламентарни избори, Костадин Костадинов посочи, че партията му ще бъде първа политическа сила, а правителството на Кирил Петков е нанесло тотална щета на държавата и почти я е докарало до нова национална катастрофа.

https://novavarna.net/2022/07/31/костадинов-призова-варненци-да-не-спа/?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook&fbclid=IwAR2M_5lp_ZnzPc3X47NOCpfebcsco6LUFEHjn9x515DO5pwhY680EAstkms




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
1. ivo1 - Това за маските -добре! Но дали няма ...
31.07.2022 17:25
Това за маските -добре! Но дали няма да забравят за нас още щом ги изберем и да заиграят по американската-брюкселската свирка! "Приказка за стълбата" на Хр. Смирненски,предполагам я знаете?!? Властта изкривява съзнанието и разума.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20207973
Постинги: 18672
Коментари: 10029
Гласове: 71321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930