Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.06.2019 10:13 - ПОРЕДЕН СЛУЧАЙ НА ЛЕКАРСКО БЕЗХАБЕРИЕ
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 394 Коментари: 0 Гласове:
5

Последна промяна: 23.06.2019 10:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Случка от днешния ден! Налага ни се да отидем до спешен кабинет в болницата в Шумен с бебе, в чието краче има забит кърлеж! Съответно бързаме, от спешния кабинет казват за изчакаме, виждаме в съседство , че пише “Детски кабинет” и чукаме там! Обясних каква е ситуацията (разбира се , много притеснена), а доктора -Чобанов, на смяна, възмутен, че го притесняваме, гледа нещо в компютъра на приглушена светлина, ме изпраща ПЪРВО да попълня нужните документи на регистратура ! Оттам им става странно, че ме пращат за документи, идват с мен отново до спешния и детски кабинет ( мъжа ми чака с бебето отвън) и какво да видя- докторчето пуши отвън цигарки, а ние чакаме с кърлежа отпред! Неможахте ли, уважаеми Докторе, да поемете детето и да се погрижите за него,докато аз търча по коридорите?С нахалство влязохме при колегите му в спешния кабинет и те се заеха с детето! Влиза по-едно време докторчето и пита ... какво става сега, какъв бил проблема, че едва ли не вдигам врява!!! Питам ... Ти, доктор Чобанов, защо си точно там... ровичкайки си на компютъра или пушещ цигари отвън, как е възможно пред спешен детски кабинет да чакаме , докато вие си задоволявате “неотложните” нужди и защо не палнахте още една, ние щяхме отново да ви изчакаме?! Изключително съм възмутена от арогантното и нагло поведение на този, дал клетва Доктор, не смятам че е оправдано тъпото му поведение и нагли и високомерни изказвания по никой начин! Колегите му също бяха възмутени! Едвам сдържах и мъжа ми да не се саморазправи с него! Днес съм аз, утре ще е някой друг... а това е “Детски кабинет” в спешно отделение и вие сте лекар! Не искам да си помислям какво би било , ако някой отиде с друг проблем там и ви чака??? Питам, някой има ли представа към кого мога да се обърна да докладвам това поведение и да се оплача съответно? Не искам да използвам епитети, определящи съответния ... искам нормално отношение за нас и децата ни!

Галя Петкова 




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20124328
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031