Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.12.2016 21:56 - Запис уличи възпитателка в грубо отношение към деца и в софийското село Мирково
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 349 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Само за ден се разбра за втори случай на грубо отношение към дете в детска градина. Този път сигналът е от софийското село Мирково, съобщи Нова тв. Родителите на малкия Йордан се усъмнили в грубост, след като забелязали синини по тялото му. Освен това детето отказвало да ходи в детското заведение, а оставянето му там завършвало с плач. По тази причина майка му сложила записващо устройство в дрехата на сина си, а това, което чула после, доказало съмненията й: „Къде отиваш ти, бе? Няма да лъжеш, че ти се пикае. Какъв е този сопол, че го ближеш. Като говоря аз, няма да говориш с мен, разбра ли?”, се чува на записа. Веднага след като информирали директорът на детската градина, от заведението подали сигнал в прокуратурата: „Има си компетентни органи, които ще кажат доколко е истина този запис и доколко не е и коя част е истина”, коментира Пепа Узунова, директор на детска градина „Дора Габе” пред Нова тв.
Самата учителка отрича да има вина: „Аз мисля, че това не съм аз и може би нещо е преправен този запис. Не съм обиждала нито едно дете, никога, по какъвто и да е повод”, категорична е детската учителка Таня Иванова. Междувременно за малкия Йордан се грижи неговата баба. По-рано днес стана ясно, че заради друг подобен случай е уволнена друга детска учителка от детска градина „Морска звезда“ във Варна. Пак чрез аудио запис, направен от родители на едно от децата, беше разкрито фрапиращо отношение към дечицата. „Наложи се да направим записа, защото детето ми много се промени, започна да плаче вечер с часове наред, започна да си удря шамари по лицето, бяхме много притеснени. Бяхме чували оплаквания и от други родители. Сложихме записващо устройство в любимата играчка на нашето дете. Когато чух записа, се разплаках”, споделя майката на детето Кремена Гинкова.

Копирано от 
https://www.24chasa.bg/novini/article/5909879
© www.24chasa.bg





Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20129020
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031