Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.11.2016 15:22 - Борисов неумолим: Който отиде в служебния кабинет, забравя за ГЕРБ!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 485 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Вижте приватизацията кой я е направил и ще видите кои са "Агнешките главички". Така отговори премиерът в оставка Бойко Борисов на въпрос кои са те. Журналистите му припомниха, че Екатерина Захариева посочи Радан Кънев като един от тях, на което Борисов отговори: "След парламентарните избори ще се види кой кой е".
Премиерът обясни, че никой от ГЕРБ няма да участва в служебното правителство, в противен случай, ако някой има желание, трябва да забрави за партията, категоричен бе той.

Попитан дали, ако спечели парламентарните избори, ще се кандидатира пак за министър-председател, той отговори: „Естествено, ако победим на парламентарни избори. След парламентарните избори ще се види кой кой е. Аз настоявам въпросите от референдума да влязат веднага и да послужат за следващите парламентарни избори. За мен винаги е било важно какво казват хората и когато съм управлявал и съм тропал по масата и съм казвал „това е правилното“, то е било на фона на победата“. По думите му неговите избиратели са разбрали, че от ГЕРБ са прави. „В тази ситуация със стоенето на власт щях да напомням на Сергей Станишев. Не искам да напомням на тези хора“, каза още Бойко Борисов. 

blitz.bg



Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20203224
Постинги: 18669
Коментари: 10029
Гласове: 71320
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930