Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.09.2016 20:58 - Жестока драма във "ВИП Брадър"! Жана Бергендорф направи шокиращи разкрития за детството си
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 294 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.09.2016 20:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Седмица след началото на "ВИП Брадър" Жана Бергендорф преживя едни от най-трудните дни. Тя сподели разтърсващи разкрития за своя живот като малка. Певицата сподели, че майка й и нейният любим редовно са й посягали физически.
"Израстнах в сиропиталище и не ме е срам от това. Аз съм горд сирак, който се пребори с всяко едно начинание в живота. За майка ми бяха по-важни другите хора. Може би това е нашата карма с майка ми, да бъдем осиновени. Тя е осиновена на 6 години, а аз съм живяла от 12 до 18 години в пансион", разказа Жана пред част от съквартирантите.

"Тя предпочете мъжете, които ме смазваха от бой! Най-лошото е, че и тя го правеше. Хората са лоши и злобни и са готови да те смажат. Не знам дали това е драма. Страдала съм, но сега майка ми се гордее с мен. Помагаше ми с пари, сякаш мислейки, че парите са достатъчно нещо. Аз търсих майчината ласка, това ми липсваше. За нея беше важно да изкарва пари. Аз съм като нея, аз съм свободна", разкри Бергендорф в Къщата.

"Майка ми беше прекалено влюбена в човека, който беше до нея. Нямаме право да съдим родителите си за техните избори. Мен не ми пука, аз съм научила адски много и съм благодарна затова, което съм видяла. Благодаря й, че ми е дала тази възможност, да измина този път. Със сигурност тя съжалява за това, което ми е причинявала и едва ли ще си го прости", категорична бе устатата певица.

Някой от съквартирантите във "ВИП" къщата се осъмниха в истинноста на личната история на Жана. По повод житейската драма на певицата, кака Лара заяви: "Патосът с който бяха изречени тези неща, ми приличаха на български сериал. Беше много тежко и не разбрах дали това не е някой от поредните й филми. Не мога да разбира дали е истина или играе", заяви водещата. 

http://www.blitz.bg/news/article/446651



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20239331
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930