Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2016 07:16 - Варта:Преместих кутията с дарения, не съм я откраднала, съжалявам! СНИМКИ
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 617 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 30.08.2016 07:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Студентката по медицина Варта Шопова, чийто снимки МВР публикува по-рано през деня с призив гражданите да разпознаят момичето заради сигнал, че е откраднала парите за лечение на болния от левкемия Ники от Пловдив, разказа нейната гледна точка за случилото се.

Това се случи, след като читатели я разпознаха от снимките от охранителните камери.

"Кутията не е открадната, а е взета от мен и е преместена, без да е отваряна. Преместих я от Кауфланд, защото беше почти празна и я поставих в заведение на бул. България, където се събраха повече средства. Тази вечер разговарях с родителите на Ники и те вече знаят. Изключително ми е неприятна ситуацията. Ники ми е приятел и неведнъж аз също съм слагала кутии в негова помощ, за които кутии аз имам лично дадени документи от майката на Ники. Проявих самоинициятива без да информирам организационния комитет. Съжалявам за огромното объркване, което предизвиках.", разказа пред TrafficNews.bg Варта Шопова. 

Тя твърди, че бащата на Ники е пуснал жалбата преди  месеца до полицията, защото е мислил, че някакво момиче е откраднало кутията.

"Това е просто едно глупаво неразбирателство, грешка в комуникацията. Вината е моя, че не съм ги известила", казва още Варта.

Тя добавя, че отрича постъпката си като грешка и че единствено е целяла да събере повече средства за Ники и че ще продължи да се занимава с благотворителност.

"Утре заедно с бащата на Ники ще отидем в полицията и доброволно ще дам показания, за да спрат да ме издирват", поясни студентката от Пловдив. 

Тя настоява името й да бъде изчистено, защото след година й предстои дипломиране като лекар. 

Минути, след като МВР в понеделник следобед оповести издирваното лице, майката на Ники също сподели призива:

 image

След публикацията на TrafficNews.bg с разпозаването на лицето и последвалото телефонно обаждане на Варта, майката Мариела Митева написа в социалната мрежа следния текст:

Никога не съм удряла синът си, винаги съм била против този метод за "възпитание". Но сега искам да нашамяря здраво едно момиче, приятелка на сина ми. Казва се Варта и е момичето от снимките от сводката на МВР, публикувана днес навсякъде в интернет пространството. Да я нашамаря и след това да я прегърна, защото е много уплашена от цялата тази ситуация.

Тя говори и с мен и с бащата на Ники по телефона. Толкова съм й бясна, че няма повече накъде!!!! При все, че се познаваме лично и е идвала многократно на свиждания на Николай в болницата! Как може да постъпва като 5-годишно дете и да мълчи 5 месеца, при положение, че се вдигна толкова шум от медиите покрай тези случаи...Пълен абсурд! Бащата на Николай вече е сигнализирал на органите на реда за този развой и се надяваме скоро всичко да приключи благополучно. В крайна сметка, кутиите не са откраднати, а преместени на други места от Варта- самоинициатива, не казва на никой и всичко се обърква...до преди малко, когато се разкри истината.

В момента кампанията за набиране на средства за 23-годишния Ники от Пловдив е подновена. Пловдивчанинът бе приет в клиника Хелиос, Висбаден, през месец март и премина успешна трансплантация на стволови клетки. За нещастие обаче са се появили усложнения и Ники постъпва вече за четвърти път в болницата, а средствата за лечението недостигат.

http://trafficnews.bg/news.php?id=55809



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20290278
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930