Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.08.2016 09:37 - Киро Скалата коментира Анита Мейзер и убийството на Николай Димов
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 422 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Не исках да коментирам нещо толкова страшно. Това е много трудна работа. Това каза Киро Скалата в сутрешния блок на Нова телевизия. Той коментира темата за Анита Мейзер, която е обвинена за убийството на съпруга си Николай Димов. По правило властта идва и разпитва всички. Мога да кажа, че не съм чул никаква борба във въпросната нощ. Аз живея точно под апартамента на Анита. Не съм чул нито скандали, нито викове. Аз вече заспивам рано заради малкия ми син. Тя дойде към 3 часа сутринта разтревожена и трепереща. Тя ми каза: Викай полиция, някой уби мъжа ми. Аз познавах Николай. Той цял живот се е занимавал със силови спортове. Разказвал съм много за щатите и как може да си осъществи мечтите. Анита можеше да му осигури достъпа до САЩ, а аз го запалих с няколко истории. Не е реално да е имало предумишлено убийство. Тогава щеше да има някакъв бой и скандали. Напоследък хората се извратиха много, но не мога да повярвам, че Николай си е тренирал вратните мускули със свински опашки. Това е невъзможно. Цялата ситуация е много абсурдна. Има цял екип специалисти, които разследват този случай. Те ще кажат какво точно се е случило, каза още той.

http://www.novini.bg/news/374013-киро-скалата-коментира-анита-мейзер-и-убийството-на-николай-димов.html



Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20127931
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031