Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.06.2016 15:06 - Полицейска обсада пред дома на стоматолог в Евксиноград
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 1284 Коментари: 0 Гласове:
7

Последна промяна: 18.06.2016 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image

Скандал се завихри пред частен дом в Евксиноград във Варна, съобщи Блиц. Известен стоматолог в морската столица – д-р Ивайло Василев, разказа че „целия ресурс на МВР-Варна“ е пред дома му, за да му отнемат 4-годишната дъщеря.„Екшънът е пълен пред вкъщи. Областна дирекция на МВР, Шефът на Пето районно, плюс 3 екипа, са пред нас за връчване на заповед за незабавна защита по дело, което е образувано вчера в Районен съд Варна по твърдения на съпругата ми, че аз съм извършил психическо, физическо и сексуално насилие над малолетната ми дъщеря, която отказва да се прибере при майка си в град София. Целият арсенал на МВР е включен, плюс въоръжени служители на МВР с бронирани жилетки. Винаги досега процедурата е била кварталният да ми се обади да каже, че срещу мен има образувано дело, да ме извика, за да ми се връчат документите и евентуално, ако има заповед за защита срещу мен. Сега в момента целият ресурс на МВР-Варна е ангажиран в това на мен да ми бъде отнето детето“,  разказва Василев.

Той добави, че съпругата му Ружа, с която водят бракоразводено дело, е дъщеря на главния инженер на София – шефката на дирекция „Архитектура и градоустройство“ в Столична община Диляна Сеченска. По думите му, в продължение на 2 години съпругата му не му е давала да види дъщеря им, с която заминала за София, без въобще да го попита. Василев твърди, че се използват всякакви връзки и политически контакти, за да може да му бъде въздействано и да му бъде отнето детето.

„В момента полицията е пред дома ми, но не ги допускам и преговарям с тях. Няма да позволя насила да го изведат. То не желае да се прибира при майка си“, категоричен е д-р Василев.

image

Одисеята с бракоразводното дело и спора за родителските права между двамата съпрузи е от около две години. Пред два дни е излязло решение, според което те се присъждат на майката. Незабавно изпълнение обаче няма, а само привременни мерки, обясняват адвокатите на Василев. Решението на съда за бракоразводното дело е обжалваемо – то не е влязло в сила. По думите им, в продължение на две години съпругата на стоматолога се е опитвала всячески да го уязви – с жалби за домашно насилие и прочее.

„Той гледа дъщеря си като писано яйце, грижи се за нея. Скандално е това, че съпругата му твърди за сексуално насилие, а още по-чудно е как може да се образува досъдебно производство само на база нейна декларация“, казват още те.

image




Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20234642
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71324
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930