Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
Постинг
03.05.2016 12:56 -
Автоджамбазите прецакват баровците с бракувани S класи, схемата е уникална
Автор: varg1
Категория: Новини
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.05.2016 12:56
Прочетен: 477 Коментари: 0 Гласове:
3
Последна промяна: 03.05.2016 12:56
Суперскъпи спортни лимузини последен модел като "Мерцедес" S клас, "Ауди А8", беемвета седма серия и джипове Х5 и Х6, които се движат по пътищата у нас, се водят бракувани в Италия, съобщава в. "Телеграф".
Това е възможно с най-новата застрахователна измама, която наши автокрадци са започнали да прилагат на Ботуша, са съобщили пред вестника разследващи от сектор "Престъпления, свързани с МПС". Схемата действала от няколко месеца и било изключително трудно да бъде проследена и разкрита.
За целта човек с легални доходи в Италия закупувал скъпото возило от местни дилъри. Автомобилът се карал няколко месеца там, след което се товарел на автовоз и се докарвал до България.
Тогава на ход идвала същинската част от измамата. Нашите автокрадци си избирали кола от същата марка и модел и я задигали. След това я паркирали на място без много свидетели, поливали я обилно с бензин и я запалвали. Целта била возилото да изгори до основи, за да се заличат повечето от отличителните му белези.
Тогава собственикът на лимузината, която вече била в България, отивал в полицията и казвал, че си е намерил колата запалена. Представял големия и малкия талон, които се унищожавали, автомобилът се записвал в масивите като бракуван, а застрахователите плащали цялата сума, без да знаят, че истинската кола си е в България и е цяла и невредима.
У нас возилото се регистрирало в КАТ с копия на същите документи - малък и голям талон, унищожени в Италия. Служителите от сектор "Регистрация" в Пътна полиция проверявали в Шенгенската информационна система дали кола с този номер на рама и двигател не е обявена за издирване. Когато им излизало, че не е крадена я пускали вече с наши номера и български талон и нямало проблем лимузината да пътува из цяла Европа. Единствено не трябвало да влиза в Италия, защото при една проверка там схемата можело да лъсне.
"Тук тези коли се продават на пазарната им стойност или малко под нея. Реално бъдещият собственик не може да разбере, че колата е била обект на престъпление. В същото време хората, които го извършват имат двойна печалба, защото колата им се заплаща два пъти.", коментират криминалисти.
http://www.blitz.bg/news/article/409446?utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz
Това е възможно с най-новата застрахователна измама, която наши автокрадци са започнали да прилагат на Ботуша, са съобщили пред вестника разследващи от сектор "Престъпления, свързани с МПС". Схемата действала от няколко месеца и било изключително трудно да бъде проследена и разкрита.
За целта човек с легални доходи в Италия закупувал скъпото возило от местни дилъри. Автомобилът се карал няколко месеца там, след което се товарел на автовоз и се докарвал до България.
Тогава на ход идвала същинската част от измамата. Нашите автокрадци си избирали кола от същата марка и модел и я задигали. След това я паркирали на място без много свидетели, поливали я обилно с бензин и я запалвали. Целта била возилото да изгори до основи, за да се заличат повечето от отличителните му белези.
Тогава собственикът на лимузината, която вече била в България, отивал в полицията и казвал, че си е намерил колата запалена. Представял големия и малкия талон, които се унищожавали, автомобилът се записвал в масивите като бракуван, а застрахователите плащали цялата сума, без да знаят, че истинската кола си е в България и е цяла и невредима.
У нас возилото се регистрирало в КАТ с копия на същите документи - малък и голям талон, унищожени в Италия. Служителите от сектор "Регистрация" в Пътна полиция проверявали в Шенгенската информационна система дали кола с този номер на рама и двигател не е обявена за издирване. Когато им излизало, че не е крадена я пускали вече с наши номера и български талон и нямало проблем лимузината да пътува из цяла Европа. Единствено не трябвало да влиза в Италия, защото при една проверка там схемата можело да лъсне.
"Тук тези коли се продават на пазарната им стойност или малко под нея. Реално бъдещият собственик не може да разбере, че колата е била обект на престъпление. В същото време хората, които го извършват имат двойна печалба, защото колата им се заплаща два пъти.", коментират криминалисти.
http://www.blitz.bg/news/article/409446?utm_medium=Facebook&utm_campaign=blitz&utm_source=blitz
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71324
Блогрол