Най-четени
1. cchery
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
Най-активни
1. sarang
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Постинг
27.02.2016 13:11 -
Частни влакове ще ни возят до морето
Частни влакове ще пътуват по търговските линии на железницата до морето, пише „Монитор”. Това става възможно с приетите вчера на второ четене в зала промени в закона за жп превозите. Редакциите й синхронизират нормативната ни уредба с евроизискванията. Оказва се, че ние заедно с други 6 държави от ЕС, сред които дори и Германия, не сме били в крак с евродирективата, засягаща либерализацията на пазара на жп превози. Според зам.-министъра на транспорта Антон Гинев по търговските линии по дългите дестинации може да се заяви интерес от страна на частните превозвачи.
http://www.novini.bg/news/338372-частни-влакове-ще-ни-возят-до-морето.html
http://www.novini.bg/news/338372-частни-влакове-ще-ни-возят-до-морето.html
На час по лъжичка, за да няма пресищане....
Белгородското село Козинка е унищожено о...
Светът е интересно място. Две велики сил...
Белгородското село Козинка е унищожено о...
Светът е интересно място. Две велики сил...
Добра идея!
Това е пътят и за създаване на първата частна ...Държава
Законно!
Приятен ден!
цитирайТова е пътят и за създаване на първата частна ...Държава
Законно!
Приятен ден!
Принципно няма нищо лошо в частните влакове - ако не спират по паланките, осигуряват приемливи времепътувания и цените не са прекалено високи ще привлекат пътници за сметка на автобусите и ще намалят замърсяването и натоварването на магистралите, също така за сметка на инфраструктурните такси ще има повече пари за поддръжка на трасетата и контактната мрежа. БДЖ поне в сегашното състояние може да бъде само социален транспорт за бедните, частния превозвач може да задоволи изискванията на средната класа и така да отнеме пътници от автобусите и евентуално да привлече и част от пътуващите с лични автомобили.
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71260
Блогрол