Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. varg1
6. planinitenabulgaria
7. leonleonovpom2
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. varg1
6. planinitenabulgaria
7. leonleonovpom2
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
Най-активни
1. sarang
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Постинг
08.02.2016 14:11 -
Започна се! Второ убийство на крадец, фермери го пребили до смърт
Убийство е станало тази нощ в пловдивското село Устина, съобщиха от прокуратурата. Двама мъже са нанесли побой на други двама души, при което са причинили смъртта на единия от тях. Вторият пострадал е настанен в болница с опасност за живота. По случая е започнало разследване, има данни за умишлено убийство.
През нощта на 7 срещу 08.02.2016 г. двама, вероятно крадци, проникнали в селскостопанска ферма в близост до село Устина. На мястото се намирали собственика на фермата Георги К. на 46 г. и Димитър К. на 67 г., които подпукали апашите и им нанесли побой.
Жертвата и аверът му са с неустановена до момента самоличност. В резултат на мелето, единият е починал на мястото на инцидента, а другият е отведен в здравно заведение за оказване на медицинска помощ, където е настанен с опасност за живота.
Двамата извършители са задържани от полицията за срок от 24 часа, в рамките на които наблюдаващият прокурор, след преценка на събраните доказателства, ще прецени спрямо кого и какви обвинения да бъдат повдигнати.
До момента е извършен оглед на местопроизшествие, иззети са веществени доказателства, установяват се лица с отношение по случая с оглед провеждане на разпити. Предстои да бъдат назначени съдебномедицински експертизи, биологични експертизи, експертизи на веществени доказателства.
Кристина ИВАНОВА, БЛИЦ
През нощта на 7 срещу 08.02.2016 г. двама, вероятно крадци, проникнали в селскостопанска ферма в близост до село Устина. На мястото се намирали собственика на фермата Георги К. на 46 г. и Димитър К. на 67 г., които подпукали апашите и им нанесли побой.
Жертвата и аверът му са с неустановена до момента самоличност. В резултат на мелето, единият е починал на мястото на инцидента, а другият е отведен в здравно заведение за оказване на медицинска помощ, където е настанен с опасност за живота.
Двамата извършители са задържани от полицията за срок от 24 часа, в рамките на които наблюдаващият прокурор, след преценка на събраните доказателства, ще прецени спрямо кого и какви обвинения да бъдат повдигнати.
До момента е извършен оглед на местопроизшествие, иззети са веществени доказателства, установяват се лица с отношение по случая с оглед провеждане на разпити. Предстои да бъдат назначени съдебномедицински експертизи, биологични експертизи, експертизи на веществени доказателства.
Кристина ИВАНОВА, БЛИЦ
Следващ постинг
Предишен постинг
ЦИГАНИЯТА е изключително тежък социален проблем - и като битие, и като знание за него (научното му обяснение), което не трябва да се смесва (бърка) с оценката му като одобрение и/или отрицание (порицание). Написах "цигания", а не цигани, защото социално-икономическите и духовни условия през последния четвърт век са реална предпоставка за оциганяване на индивиди и от други етноси.
Вместо да теоретизирам, ще илюстрирам проблема с пример.
Роден и израсъл съм в малко село, населението на което се състоеше от променящ се процент българи и турцу-сунити. Имаше и една малка циганска махала край реката, в която живееха уседнало, при крайно мизерни условия, няколко десетки семейства турски цигани. Наричат ги "турски", защото са мюсюлмани-сунити, които говорят еднакво добре цигански, турски и български език. Тогава - преди 9. септ. 1944 г. - техният социален статут може да се определи като "резервна трудова армия", което на практика означава: чиракуване, препитание чрез дребни кражби и просия, наемен труд по време на селскостопанските кампании.
При социализма най-радикална промяна в живота към добро изпитаха именно циганите. Едни отидоха в градовете и се включиха в индустриализацията, макар и като ниско квалифицирани работници. Останалата част започнаха работа в ТКЗС-то, като полевъди, животновъди и механизатори. Изкупиха и се настаниха в къщите на изселилите се в градовете и в Турция българи и турци. Циганската махала изчезна. Те заживяха един нормален живот, с нищо неразличаващ се от битието на българите и турците.
Сегашният им хал ще опиша с една случка: бях си на село; потрябва ми един съсед- циганин. Попитах 7-8-годишното му внуче. То ми отговори на турски: Йок бурда, гитти чалма. (Няма го, отиде да краде). Извод: капитализмът и буржоазното общество са иманентно неспособни да разрешат циганския проблем. По-нататъшното им запазване ще гарантира успешната тотална циганизация на човечеството.
цитирайВместо да теоретизирам, ще илюстрирам проблема с пример.
Роден и израсъл съм в малко село, населението на което се състоеше от променящ се процент българи и турцу-сунити. Имаше и една малка циганска махала край реката, в която живееха уседнало, при крайно мизерни условия, няколко десетки семейства турски цигани. Наричат ги "турски", защото са мюсюлмани-сунити, които говорят еднакво добре цигански, турски и български език. Тогава - преди 9. септ. 1944 г. - техният социален статут може да се определи като "резервна трудова армия", което на практика означава: чиракуване, препитание чрез дребни кражби и просия, наемен труд по време на селскостопанските кампании.
При социализма най-радикална промяна в живота към добро изпитаха именно циганите. Едни отидоха в градовете и се включиха в индустриализацията, макар и като ниско квалифицирани работници. Останалата част започнаха работа в ТКЗС-то, като полевъди, животновъди и механизатори. Изкупиха и се настаниха в къщите на изселилите се в градовете и в Турция българи и турци. Циганската махала изчезна. Те заживяха един нормален живот, с нищо неразличаващ се от битието на българите и турците.
Сегашният им хал ще опиша с една случка: бях си на село; потрябва ми един съсед- циганин. Попитах 7-8-годишното му внуче. То ми отговори на турски: Йок бурда, гитти чалма. (Няма го, отиде да краде). Извод: капитализмът и буржоазното общество са иманентно неспособни да разрешат циганския проблем. По-нататъшното им запазване ще гарантира успешната тотална циганизация на човечеството.
След като полицията и правосъдието не са способни да осигурят ред и правосъдие,гражданите са принудени сами да се защитават от паразитите на обществото...
цитирайВашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене
За този блог
Гласове: 71320
Блогрол