Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2016 18:37 - Предприемач се престраши да разкаже за рекета и кражбата на бизнес при ГЕРБ!!!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 546 Коментари: 0 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Откровено, гневно, разтърсващо писмо до премиера Борисов - така поднася своята истина за управлението на ГЕРБ предприемачът от Видин Георги Борисов, който описва случилото се с неговия бизнес на своята фейсбук страница. А писмото става хит в мрежата. Публикуваме го едно към едно, без редакторска намеса:

НЕ ВИ ИСКАМ СТАБИЛНОСТТА, Г-Н ПРЕМИЕР , ИСКАМ ДА СЪМ ЖИВ И СВОБОДЕН !!!

 През 1997г. регистрирах фирмата си , едва на 24 години. След 2000г. със съпругата ми с цената на зверски труд създадохме малка шивашка фабрика. Във Видин , в най бедният регион на Европа в продължение на близо 15 години давахме работа на десетина човека. Достойна работа с достойно заплащане . Ние си знаем какво ни е коствало.

Децата ни израснаха в камарите с панталони, а често с дни не сме се прибирали. Всеки лев инвестирахме в оборудване и техника. През 2013г по време на протестите срещу Орешарски , като председател на БОЕЦ и един от организаторите на протестите , бизнеса и семейството ми бяха атакувани по най гнусните ченгеджийски начини. През 2014 нищо не се промени. 2015 се включиха. освен НАП , Инспекция по труда , пожарна , НОИ, прокуратура , полиция...

... След местните избори, преди три месеца , на които бях в листата на Гражданско обединение , срещу вашата мафия , на третият ден ме посетиха от поредната институция , за поредната проверка. Тъпо , жалко и гнусно. Последваха и други "проверки" а след това и няколко убийства на различни бизнесмени . Особена проява на Стабилността в България. Взех мерки междувременно. Освободих всичките си работници. Останах сам. Не искам да съм мишена , не искам хората около мен да са мишени. И не съм жертва . Но , когато мафията управлява и куршумите свистят , не знаеш кой може да пострада.

Когато мафията управлява и властва Стабилността , бизнеси биват погубвани и крадени по Пеевски и Бойковски, хора смачквани , а други убивани. Призовавам и други колеги , да направят като мен - освободете служителите си , защитете ги , защитете семействата и децата си. Не се превръщайте в жертви на институциите и контролиращата ги мафия. Бъдете свободни , в България е опасно да правиш бизнес по честен начин . Просперират само тези , които са част от обръчите и ДС кръговете. Не бе лесно решението , да унищожа нещо , което сме градили със жена ми 15 години , но не ние го унищожихме , а Стабилността го унищожи.

Стабилността на мафията , в усилията си да превърне България в свое владение. И успя, за сега . Сега , г-н Премиер , не може да ме пипнете , нито вие , нито слугинските ви институции. Сега мога да се отдам изцяло на това , да осигуря на децата си , нормален живот в нормална държава . За да не живеят и те в стабилност по бойковски , преследвани от собствената си държава и разстрелвани като кучета пред домовете си. Сега съм свободен! И ще се боря!

Георги Борисов Георгиев, фейсбук




Гласувай:
5



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20211933
Постинги: 18672
Коментари: 10029
Гласове: 71321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930