Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.01.2016 22:52 - Изповедта на три жени за атаките в Кьолн
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 07.01.2016 22:52

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Преди няколко дни Европа беше разтресена от поредния атентат - този път организирано нападение навръх Нова година над групички млади жени. Според информация от очевидците, нападателите са били мъже от арабски и африкански произход. Около 100 жени са станали жертви на сексуално нападение в германския град Кьолн, като същата вечер подобни атаки е имало и в Хамбург и Щутгарт. Тъй като това се счита за пряко посегателство над държавата и, разбира се, над спокойния живот на нейните жители, днес ви представяме гледната точка на няколко жертви от въпросната вечер. Три жени разговарят с репортер на английското издание Daily Mail.  "Сложиха бомбичка в качулката на якето ми. Опитах се да я извадя, но тя избухна и огънят се спусна към раменете ми. Белезите ще останат за цял живот, но пък се радвам, че не експлоадира в лицето ми", описва нещата Джени, на 21. "Бяхме се запътили да гледаме фойерверките. Стигнахме до катедралата и продължихме към музея, за да се срещнем с други наши приятели и да се насладим на шоуто. Там обаче бяхме заградени от група мъже - някъде към 20-30 човека. С приятелите ми се хванахме за ръце, за да се спасим, защото те се опитваха да ни повалят на земята. Пускаха ни ръце между краката и ни опипваха, като целта им бяхме само ние - жените. Нападателите бяха видимо ядосани" - разкрива 18-годишната Мишел(на снимката). "С приятеля ми се бяхме запътили към ЖП гарата, където трябваше да хванем влак. Достъпът дотам обаче беше невъзможен, като пред катедралата беше пълен хаос и мъже замеряха с бомбички. В един момент бяхме обградени от поне 20 човека и мен ме повалиха на земята, въпреки, че приятелят ми се опита ме защити. За щастие, бях само опипана и ограбена. Но този страх от изнасилване остава за цял живот", споделя момиче, което не желае да разкрие самоличността си. След случая само две жени са признали, че са били изнасилени, докато общо около 100 са били "сексуално малтретирани", по данни на полицията. Кметицата на германския град - Хенриет Рекер даде изявление, че "центърът на Кьолн не е място, където трябва да минават млади момичета вечер", след като нападателите до настоящия момент не са били задържани. Няма информация дали те са бежанци, или не. Едно е сигурно - били са организирани и според полицията в Дюселдорф, са около 2000 души. Световните медии вече подозират, че това не е първият път, в който са нападани жени при организирани атаки в Германия, но може би при предишните пъти не се е вдигнал чак толкова много шум, колкото на тазгодишното посрещане на Нова година.  Редица демонстрации бяха направени пред катедралата в Кьолн в полза на правата на жените. 

http://woman.hotnews.bg/n/izpovedta-na-tri-zheni-za-atakite-v-kyoln.45307.html






Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20134272
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031