2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Възмутени родители изпратиха до ФРОНТ снимка от учебник по математика за 6-ти клас.
На фотото е запечатана задача по математика, която мъчи децата заради сложните сметки на огромни числа, които трябва да умножат.
Учебникът е издаден от „Архимед“.
И понеже напоследък все по-често говорим за реформи, може би е време да се изискват такива в образователната система.
Нормално ли е децата в шести клас, в обикновена паралелка, да се учат да пресмятат безумни задачи, а същевременно да не могат адекватно да отговарят на елементарни въпроси от обща култура или да пишат грамотно?
Кое е приоритетно за учениците? Умножението или буквите?
И ако се планират реформи, то те ща засегнат ли безумните задачи по математика или абсурдните твърдения в учебниците по история или ще се свеждат само до това трябва ли да се учат произведенията на Ботев?
Докато размишлявате над тези въпроси, пробвайте и да решите задачата по математика.
За шести клас е, трябва да успеете.
http://www.front.bg/bulgaria/society/ujas-vijte-zadacha-po-matematika-za-6ti-klas
ГЕОРГИ МАРКОВ: ФРАНЦИЯ Е ПРИКЛЮЧИЛА ДЪРЖ...
ЗАГАДКИТЕ ОКОЛО НУРГЮЛ – ПОВЕЧЕ ВЪПРОСИ,...
Като човек с две висши- едното инженерни- изтърпях то;кова математика, като любим предмет и после в живота задачи от горепосочения тип никъде не ми потрябваха, а изработвах и внедрявах разнообразни проекти и не приложих тези знания. Освен да помагам на деца и внуци- ученици. Младежи, уплашени от математиката отказват да учат инженерни дисциплини и България сега няма технически кадри по най важна за практиката дисциплина- техниката.