Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.10.2015 11:43 - 10 СТОТИНКИ
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 631 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 08.10.2015 11:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Днес бях на преглед в една мизерна болница, където може би ще са по - дружелюбни с някое животно, отколкото с пацентите си.

Угрижена се притеснявах за времето, дали ще ми стигне, как да приключвам по - бързо и да се върна към другите си делнични грижи..
Eдва чуваща, с една слушалка в ухото и мисли далеч от там, дочух как една възрастна жена моли двамата (също доста възрастни)
мъже до нея за 10 стотинки. Някак си като страничен шум минаха тези думи, но се обърнах и видях как и двамата й отказаха - 
единия имаше левче за градския транспорт, а другия я погледна й и каза, че не само тя взима 150 лева пенсия.
Сърцето ми се пръсна като чух тези думи, изкараха ме от транса. Тревожех се за толкова тривиални неща..
Веднага извадих 50 стотинки, понеже само с толкова разполагах след един дълъг училищен ден, а тя в същото време молеше поне
за 5 стотинки същите господа. Отделението беше пълно, а сякаш никой не я забелязваше. Подадох й ги и я попитах дали ще й стигнат. Жената ме гледа няколко секунди, това беше
учуден поглед, сякаш не го бе очаквала или не й се вярваше. Разплака се и започна да рови, за да ми върнела 40 стотинки, тя
имала нужда само от 10... Настояваше упорито да ги върне, разбирате ли?
Седнах до нея, а тя ми разказа, че е на 72 и получава 125 лева пенсия..
Тогава аз се разплаках, разплаках се, че може да сме толкова обезверени, толкова далечни на другите хора. Помолих я да ги 
задържи, защото аз мога без тях. Мога да ги отделя, но тя няма да може да се прибере или да си купи хляб..
Разплаках се, защото това може да е прабабата, бабата или родителя на някого, а и да не е така.. тя е възрастен човек, тези 
заради, които имаме живота в днешно време.
И докато живея в поколение в което всеки се чуди къде да се натряска довечера или колко пари да пръсне за някое скъпо 
парцалче нашата история се моли за 10 стотинки. Днес ги получи.. но другия път може би ще получи само презрителен поглед.
Ако сте го прочели - благодаря Ви! Искрено се надявам да не подминаваме такива болезнени картини.

Source: Александра Стоянова

image




Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20186707
Постинги: 18665
Коментари: 10027
Гласове: 71315
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930