Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.05.2015 22:57 - ДОКОГА БЪЛГАРИТЕ ЩЕ БЪДАТ ДИСКРИМИНИРАНИ ОТ ЦИГАНИТЕ В БЪЛГАРИЯ ?
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 4254 Коментари: 1 Гласове:
12

Последна промяна: 18.05.2015 22:58

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image

image

image

image

image

image

image

Призовавам всички българи,наши приятели и роднини да се отзоват на това което виждате и на молбата ми. Живеем в село Болярино, община Раковски, където е пълно с адски агресивни цигани, които без причинно връхлитат на деца и на големи. От едно известно време-незнайно защо циганите в това село се държат нагло и простовато към децата ми не зависимо и в училище където учат в село Белозем. Културни и възпитани деца страдат без причинно от агресията на тези цигани от това село. Повече от година цялото семейство пазаряваме от село Белозем и като някакви затворници седим в къщи и не посмяваме да си изкараме децата на детската площадка в парка. Но синът ми заради приятели те си българчета излиза за да се види с тях. Но агресивните цигани така наречени талибани без карат децата си да се блъскат в синът ми и в последствия го заобикалят големите(родителите). Предният път викнахме полиция, но не ни се отзова. Днес синът ми отново с едно негово приятелче от град Пловдив отидоха да уловят риба, две от циганките са го хванали за гушата и здрав пердах са му дали, аз и жена ми докато пристигнем до там те вече бяха го набили. В последствие се появи бащата циганин по прякор Сико и започна да ме гони с коса за косене, а една от циганките с прът дебел да посяга на жена ми. Благодарение на българи хора които живеят на близо изскочиха и ги спряха да не връхлитат. Веднага полицията дойде при наш пореден сигнал за тази седмица, този път се отзова,но тези цигани няма да се спрат, ние сме приселници в това село както и те придимно но много години живеят тука но защитавани от кметската оправа. Майната му мен и жена ми да отрепят тези цигани, но да не посягат на деца и то български. Ще бъда благодарен всеки който го прочете това и се отзове на молбата ми, не искам първородният ми син да го видя в ковчег убит от цигани. От Красимира Тютюнарова и Стоимен Василев



Гласувай:
12



Спечели и ти от своя блог!
1. georgibojev - володя
19.05.2015 21:02
Виновни са всички управляващи който за да докопат кокала позволяват всичко на циганите, а БЪЛГАРИТЕ кучета ги яли.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20132224
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031