Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2015 11:56 - Учителка подарява книжки с пози от Кама Сутра (снимки 18+)
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 883 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Учителка от пловдивско училище подарила на децата, на които преподава, книжка със секс пози, съобщава TrafficNews.bg. Книжката се казва "Мамо, мамо, я кажи кой прави децата?". Текстовете и илюстрациите към книжката представят откъде идват децата, но с доста по-различна идея от отговора, който даваме на всички деца "Щъркелът те донесе!". Част от текста, който се съдържа в книжката е: "Порасналият човек може да прави с пениса си деца на жената. Тогава той става баща, а тя майка. Тогава мъжът целува жената, понеже той почти винаги има желание и те лягат в леглото или на поляната или където им се иска.". Това е само част от скандалния разказ, за това как се правят децата. Още по-шокиращо е, че учениците, на които е подарена книжката са първокласници. "Потресена съм! Не знам кое е по-отвратително - картинките или текста. Как да обясня на детето си сега всичко в тази книжка?", коментира читателката, която е публикувала снимките. Разказите в книжката определено не са подходящи за деца, а наподобяват илюстрации от Кама Сутра. Легнали един върху друг мъж и жена, секс пози и дори мястото, откъдето излиза бебето. За коментар потърсихме директора на училището, но по телефона няколко дни не можахме да се свържем с училището. За да го открием, се наложи репортер да посети учебното заведение. "Аз не съм запозната със случая, от Вас разбирам за такива книжки, а практика на училището е за празника на буквите да подарява единствено грамоти", коментира директорът на учебното заведение. Открихме и учителката на децата от първи клас, както и част от учениците, които потвърдиха, че са им раздадени книжки. "На мен нашите ми я взеха и ми я скриха". "Разбира се, че ще им я дам. Това е детска приказка. Аз съм съгласувала това решение с родителите и те нямаха нищо против. Тази книжка ни е дарение от софийско училище. Аз имам внук на две години, който дори я знае наизуст", разказа учителката на децата.

http://www.novini.bg/news/275627-учителка-подарява-книжки-със-секс-пози-от-кама-сутра-%28снимки-18-%29.html


image

image





Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20259267
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71325
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930