Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.03.2015 14:23 - Поредна жертва на гардовете в мола проговори пред БЛИЦ TV!
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 560 Коментари: 0 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Закопчаване с белезници за радиатор, 40 минути бой на почивки, свестяване с кофа ледена вода и изпълнения с репликата: „Я ми виж уширо маваши-то“. Това са само част от бруталните гаври, които е трябвало да изтърпи поредната жертва на гардовете от варненския Гранд Мол, разкрива ексклузивно пред БЛИЦ ТV самият потърпевш. Същите тези, които пребиха до смърт Нягол Петров и на същото място, където човекът издъхна.
„Объркали ме с един човек и ме свалиха в сервизно помещение. Вързаха ме с белезници за радиатора и запознаха да ме бият, първо трима, после станаха 5 – 6 човека. Биха ме, заливаха ме с кофа вода, после пак ме биха и ми крещяха: „Боклук! Ще те убием! Я ми виж уширо маваши-то…“. И бой, бой, як бой!“. Случаят е от 25 февруари тази година, а жертвата – 34-годишният Мариян, чиято фамилия ще спестим.

Без предупреждение и без каквато и да била провокация от страна на Мариян, гардовете скочили и го размазали от бой. Млатили го точно пред командната зала, където 17 дни по-късно пребили до смърт Нягол Петров. „Този същият Ангел скочи първо да ме бие. Насини ми окото. После се изредиха всички останали“, разказва пред наш репортер Мариян, който разпозна поне 4-ма от охранителите-побойници на снимки. 

„По едно време започнах нарочно се свивам и да им казвам, че не мога да дишам, за да ме оставят на мира. А те: „Почина ли си? Взе ли си въздух?“ И пак продължаваха да ме бият!“, разкрива бруталната сцена 34-годишният мъж. Гардовете спирали само когато минавали хора и после пак почвали със „заниманието“. Налагали Мариян основно в ребрата – по почина, по който смазали и Нягол. 

Като приключили с побоя, свали якето, фланелата и маратонките на Мариян и го оставили да лежи там. „Заминах си бос от мола. Майка ми като ме видя, щеше да припадне“, разказва още потърпевшият. И добавя, че дошлите на място полицаи „го посъветвали“ да не подава жалба. „Казаха ми: „По-добре не се занимавай, че може и да се окажеш ти виновен“, обяснява жертвата на биячите.

„Когато отидох там да му прибера вещите и да попитам кой го би, ми казаха: „Не знаем за никакви дрехи. А той си беше за бой. Радвай се, че не го биха всички“, разказва пред БЛИЦ майката на пребития мъж. Като им казала, че не могат просто така да решават някой да бъде бит, те й отговорили: „Ами такива сме си ние…“.

Орлин ФИЛИПОВСКИ, БЛИЦ

http://www.blitz.bg/news/article/326968



Гласувай:
4



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20297073
Постинги: 18678
Коментари: 10030
Гласове: 71344
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930