Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2014 21:06 - КАТ спира от движение бъгито на 81-годишната баба Яна
Автор: varg1 Категория: Новини   
Прочетен: 10121 Коментари: 1 Гласове:
6

Последна промяна: 02.12.2014 21:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 image

КАТ спира от движение бъгито на 81-годишната шофьорка баба Яна. Органите на реда се самосезираха след репортаж на БТВ.

Оказа се, че възрастната жена няма документи за правоуправление, нито застраховка, посочват от КАТ.

"Преди да се пенсионирам работех в телефонния завод, бъгито го имам от три години, купиха ми го племенниците, които живеят в Чикаго. За да мога да си прибирам нещата от градината под магистралата, защото ходя трудно. Кучето и козичките са моите другари. В началото полицаите ме спираха, причакваха ме при казана в Грамада. Плашеха ме с глоби, защото автомобилът не бил регистриран", обясни баба Яна.

"Там, където е купено не се регистрират, защото са малко конските сили, но ако трябва ще го побългарим и ще го регистрирам, казвам им аз. "Ти много няма да знаеш, че ще те глобим 500 лева, отвръщат ми полицаите", разказа бабата.

"Наложи се зетят да ходи до КАТ и чак в София, за да разберем, че няма нужда да се регистрира бъгито и катаджиите спряха да ме причакват и плашат с глоби. Имам книжка отдавна, карала съм "Лада", "Москвич", "Шкода" и "Форд", продължи разказа си 81-годишната жена, пише 24часа.

Баба Яна призна, че при последното си каране из града се объркала на кръгово кръстовище. Вместо да го тръгне надясно, тръгнала наляво, че й било по-близо, защото бързала да закара нещо на сестра си. Бабата не може да се сети къде снахата й сложила шофьорската книжка, но само веднъж е глобявана като водач. "Глобиха ме при "Търговия на едро", защото бях паркирала на тротоара.

От днес нататък баба Яна вече няма да кара бъгито към градината, ще се отдаде само на пасенето на козите си.

http://news.data.bg/2/bulgaria/633128/кат_спира_от_движение_бъгито_на_81_г




Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
1. raders - Ами те онези идиоти от БТВ са и нап...
02.12.2014 21:38
Ами те онези идиоти от БТВ са и направили мечешка услуга на женицата
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20206234
Постинги: 18672
Коментари: 10029
Гласове: 71321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930