Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2019 23:19 - Болшевишки поздрави
Автор: merlin68 Категория: Музика   
Прочетен: 4268 Коментари: 26 Гласове:
13


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 








Гласувай:
14



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vasilisa1917 - .
11.04.2019 09:31
оо, едно огромно болшевишко благодаря!
цитирай
2. freeoldmen - https://youtu.be/IstzHJGydzU
11.04.2019 10:02
И от мен нещичко.
цитирай
3. vasilisa1917 - https://youtu.be/ORcTcGuux48
11.04.2019 10:28
.
цитирай
4. kvg55 - merlin68, - https://www.youtube.com/watch?v=sIBtxQEJ1ik
11.04.2019 10:50
Има и по хард поздрави. "Варшавянка" например.
цитирай
5. getmans1 - Попейте си, посмейте си, че после ви ...
11.04.2019 11:36
Попейте си, посмейте си, че после ви чакат за обслужване;

https://www.youtube.com/watch?v=jYfyZzuCPko
цитирай
6. merlin68 - https://www.youtube.com/watch?v=pduBdD5hbyY
11.04.2019 12:10
Гетьо, специално за теб поздрав от болшевишка Авсралия, гледай какво прави там пролетариата и се учи.
цитирай
7. papurov - https://www.youtube.com/watch?v=ViQ2UDSiNU4
11.04.2019 13:29
Красная Армия всех сильней
цитирай
8. getmans1 - . . . Аз пък се гордея с това, проле...
11.04.2019 14:26
... Аз пък се гордея с това, когато пролетари и пролетарийки да пея това все едно лодки и платноходки в Черно море,
много е добре и слънцето пече;

https://www.youtube.com/watch?v=VvnQTRK192w


merlin68 написа:
Гетьо, специално за теб поздрав от болшевишка Авсралия, гледай какво прави там пролетариата и се учи.

цитирай
9. starforlife - Ха ха ха - После пак твърдете, че ти, Пумпи, и останалите глупаци от агитката ви, се забавлявате с мен, а не аз с вас като неориентирани мишлета.
11.04.2019 16:25
merlin68 написа:
https://www.youtube.com/watch?v=pduBdD5hbyY
Гетьо, специално за теб поздрав от болшевишка Авсралия, гледай какво прави там пролетариата и се учи.

Да съобщя два факта, Пумпи:
- Факт първи: Още ли твърдиш, че не използваш Познание дадено от мен на всички тук?
Тоест, от мен постоянно и имало, има и ще има полза за всички наоколо, а от теб никаква - почти като пред липсващата ти жена-ха-ха-ха.
- Факт втори: Гети знае и може и безпроблемно ползва линкове и в тялото на коментарите, защото е приятен/л на/с тъпия мен, а ти просто папагалстваш каквото съм подал за всички.

ПС: Сега остана да изтриеш и коментарите на Гети с линковете, както комплексирано правиш с моите.
А дори не си чувал за процеси от рода на remote implementation and deployment of resources.
Ха ха ха
цитирай
10. merlin68 - https://www. youtube/watch?v...
11.04.2019 17:18
starforlife написа:
merlin68 написа:
https://www/watch?v=pduBdD5hbyY
Гетьо, специално за теб поздрав от болшевишка Авсралия, гледай какво прави там пролетариата и се учи.

Да съобщя два факта, Пумпи:
- Факт първи: Още ли твърдиш, че не използваш Познание дадено от мен на всички тук?
Тоест, от мен постоянно и имало, има и ще има полза за всички наоколо, а от теб никаква - почти като пред липсващата ти жена-ха-ха-ха.
- Факт втори: Гети знае и може и безпроблемно ползва линкове и в тялото на коментарите, защото е приятен/л на/с тъпия мен, а ти просто папагалстваш каквото съм подал за всички.

ПС: Сега остана да изтриеш и коментарите на Гети с линковете, както комплексирано правиш с моите.
А дори не си чувал за процеси от рода на remote implementation and deployment of resources.
Ха ха ха


Гочо, радвам се, че се забавляваш, то това е и целта на постинга, относно останалото, от теб тук никога на нищо не съм се учил, и се съмнявам, че някой въобще се е учил и от това е сполучил. Понеже гледам, че наляво и дясно обясняваш как си научил гетьовците да цитират коментари, вземи ги донаучи, че го правят толкова неграмотно и ти създават лоша репутация.
На Гетьо линковете не ги трия, само твоите.
За споменатите от теб процеси не съм чувал, но това не ме прави нещастен.
цитирай
11. starforlife - Ха ха ха
11.04.2019 17:50
merlin68 написа:
... от теб тук никога на нищо не съм се учил, и се съмнявам, че някой въобще се е учил и от това е сполучил.
О, със сигурност поне половината блог би могъл да ти каже, че е точно обратното и в двата аспекта.
Дори "свободният"дъртчовек, ако не е лицемерен - ще ти го каже. Отново и в двата аспекта.


merlin68 написа:
Понеже гледам, че наляво и дясно обясняваш как си научил гетьовците да цитират коментари, вземи ги донаучи, че го правят толкова неграмотно и ти създават лоша репутация.
Първото естествено не е вярно, второто се изчерпва с вярността на фразите "си научил" и "цитират", а за третото съм ти го написал в аванс при мен, там, където преди малко изтрих менталните ви фекалии.
И да предваря глупави реплики защо съм изтрил: Изтрих, отново с цел забавление с вас, "неинтересуващите" се и "некомплексираните" от мен. Изтрих едва след като тези, които касае изрично прочетоха и то насочени от мен. Тоест: Не изтрих понеже ме притеснява каквото и да е от казаното, напротив.


merlin68 написа:
На Гетьо линковете не ги трия, само твоите.
Е да, Гети не те комплексира, понеже се имаш за по-умен от него, но това не бъди сигурен, че е факт.


merlin68 написа:
За споменатите от теб процеси не съм чувал, но това не ме прави нещастен.
Че кой говори за нещастие? Ти си незнаещ и неможещ, а не нещастен.
А аз говоря за забавление, което "свободният"дъртчовек и в частност ти при него - ми подсигурихте.
Въпрос на нива.
Нива на Интелект, Знания, Способности...
цитирай
12. vencivaleri1951 - Благодаря "магьосник"
11.04.2019 17:53
Тези песни, а и въобще музикалното и литературно творчество на "левите хора е вечно
-от ПлАтон, Волтер, Русо, Сартър, Ролан, ПикАсо, Лорка, Горки, Маяковски, Хемингуей, Джек Лондон , Драйзер, Дикенс, Зола, Юго та чак до нашите Милев, Смирненски, Вапцаров, Джагаров, Матев, Хайтов.... Разбира се пропускам много...
Либрето или стих за барикада, революция, партизани са се писали и ще се пишат. За брокер, адвокат, бирник/впрочем за берник има:) борсова акула или фабрикант никога няма да има. Тениска с лика на Че имам, имал съм и нося. На Сорос не съм виждал. Виждам тук , че ти гостува един, от когото ще взема урок и да се изфукам.
Тениската ми с Че е на Армани. Преди две години дъщеря ми ми я донесе от есенните намаления в Милано-не можела да гледа захабеното бие на моята . Казвам го не толкова за придобивката, а за това че и Армани и Версаче например пускат тези тениски. Това значи , че има търсене въпреки "солените " цени при тези дизайнери
цитирай
13. merlin68 - Венци, то се получава един голям ...
11.04.2019 18:18
Венци, то се получава един голям парадокс - Капиталистите разпродадоха лика на Че, този който се бореше с тях. Фланелки, запалки, знамена, картини... милиарден бизнес, сигурно вече възстановиха това което загубиха с Куба.
Но има и по-голяма жертва на този парадокс от Гевара и това е Христос. Този който изгони търговците от храма, същите за отмъщение го разпродават вече 2000 години, печалбите тук са неизчислими.
цитирай
14. merlin68 - Гочо, изтриваш ми втори пореден ...
11.04.2019 18:34
Гочо, изтриваш ми втори пореден коментар под твоя постинг, що така бе Гочо? Може би защото аз съм комплексиран от теб и затова ти държа тук коментарите за да ми напомнят колко съм комплексиран, докато ти - (не) комплексираният, триеш моите за забавление:)
Лъжливо, многопрофилно овчарче, я кажи сега, как е правилно да четем заглавието на аФтУрското ти произведение - "Когато времето угасне", или "Когато Времето започне да се събужда"? Я кажи кога твърдата ти ръка писа този така мек текст - през 2019, през 2015, през 2013, или още по-назад във времето?
Лъжливо овчарче, защо освен мен изтри и анонимния, който ти припомняше как, обратно на твърденията ти, че си станал простак покрай нас преди година, си бил такъв откакто си тук и с всичките си безбройни никове?
Гочо, Гочо... пациент си ти, не аФтУр.
цитирай
15. vasilisa1917 - .
11.04.2019 18:42
гоче учител ли стана сега? май само в ролята на негър не е бил :))))
цитирай
16. freeoldmen - Жорко па нищо не е направил, само се хвали.
11.04.2019 19:02
Вчера открих, че не мога да качвам снимки от компютъра си, днес сутринта Гочето е видял, че проблемът вече е отстранен, и се опита да ми пробута, че той го е оправил. Ако мине. Ама не минА. Ако беше минало, сега вече щеше да има нова легенда за разправяне, как е оправил поредния технически бъг в блога...
цитирай
17. merlin68 - Вчера открих, че не мога да качвам ...
11.04.2019 19:27
freeoldmen написа:
Вчера открих, че не мога да качвам снимки от компютъра си, днес сутринта Гочето е видял, че проблемът вече е отстранен, и се опита да ми пробута, че той го е оправил. Ако мине. Ама не минА. Ако беше минало, сега вече щеше да има нова легенда за разправяне, как е оправил поредния технически бъг в блога...


Веднага след като прочетох, че не можеш да качиш снимка, пробвах и аз и се качи без проблем. Понякога се е случвало от един браузър да не мога, а от друг да се качва. Едно нещо е прав Гочо, блога е доста бъгав и на мен ми се струва, че в това Гочо има сериозна роля.
цитирай
18. starforlife - ЗДРАВЕЙТЕ БРЕЕ, КАПУТИ ПРАЗНИИ!
11.04.2019 19:29
Ще отразя само ПразнияТАШАКМъдуро68:
~ Изтривам те и ще го правя, защото така ме кефи в момента. НЕЩО ПРОТИФФФ?
Ти триеш мои коментари с линкове - аз твои - къде виждаш комплекс? Казва му се ответна реакция.
~ Искам някой да ми покаже този ми език (капути недонаебани) преди да го извадя към вас, за да ви покажа, че вие сте едни никои и с вас може да си бъшем полюциите когато решим и както решим.
Аз съм тук пръв. Факт. Тук ме познават десетки хора. Факт. Десетки ме познават и реално. Факт.
НО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА КАЖЕ, ЧЕ ТОВА Е ЕЗИКЪТ И ИЗКАЗЪТ МИ - ПРОСТАШКИЯТ - КОЙТО ЩЕ ИМАМ СПРАМО ВАС ДОКАТО АЗ РЕША!
Аз! Разбирате ли?
Няма сила/власт, която да ме принуди да не лея по ваш адрес каквито аз реша епитети, КАПУТИ РУСОФИЛОИДИОТСКИ. И същите епитети съм готов да ви ги редя лице в лице на всеки от вас.
НА НЯКОГО СТИСКА ЛИ МУ, ЧИКИДЖИЙ НЕДОКЛАТЕНИ?
М?
Например иконом-капута, дето се пъчеше с биячи... Да му наговоря каквото реша епитетно пред биячите му, м?
СЪДРАНИ КОМУНИСТИЧЕСКИ КАПУТИ!
Венсеремос и... оооо йе.
цитирай
19. merlin68 - Ще отразя само ПразнияТАШАКМъд...
11.04.2019 19:38
starforlife написа:
Ще отразя само ПразнияТАШАКМъдуро68:
~ Изтривам те и ще го правя, защото така ме кефи в момента. НЕЩО ПРОТИФФФ?
Ти триеш мои коментари с линкове - аз твои - къде виждаш комплекс? Казва му се ответна реакция.
~ Искам някой да ми покаже този ми език (капути недонаебани) преди да го извадя към вас, за да ви покажа, че вие сте едни никои и с вас може да си бъшем полюциите когато решим и както решим.
Аз съм тук пръв. Факт. Тук ме познават десетки хора. Факт. Десетки ме познават и реално. Факт.
НО НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА КАЖЕ, ЧЕ ТОВА Е ЕЗИКЪТ И ИЗКАЗЪТ МИ - ПРОСТАШКИЯТ - КОЙТО ЩЕ ИМАМ СПРАМО ВАС ДОКАТО АЗ РЕША!
Аз! Разбирате ли?
Няма сила/власт, която да ме принуди да не лея по ваш адрес каквито аз реша епитети, КАПУТИ РУСОФИЛОИДИОТСКИ. И същите епитети съм готов да ви ги редя лице в лице на всеки от вас.
НА НЯКОГО СТИСКА ЛИ МУ, ЧИКИДЖИЙ НЕДОКЛАТЕНИ?
М?
Например иконом-капута, дето се пъчеше с биячи... Да му наговоря каквото реша епитетно пред биячите му, м?
СЪДРАНИ КОМУНИСТИЧЕСКИ КАПУТИ!
Венсеремос и... оооо йе.


Велик!
Гочо, не се сърди на нас грешните щото вече ти се извинихме:)
цитирай
20. vencivaleri1951 - " Ако си бориш със свиня в калта, каляте се и двамата-на свинята обаче и харесва"
11.04.2019 20:12
" Магьосник" за състоянието на блоговото недоразумение си има клиника-Капролалия/дано не бъркам правописа/ и по тежкото " Синдром на Турет"
Капролалия идва от капрос-лайно, боклук... Присъщо е на страдащите от някои мании.
Например имаш се за Аполон, но виждайки например грозничката жена до него си го изкарваш на нея. Хващат те в неистини и ти потушаваш напрежението с обиди не само към опонента ти, а и към родителите му-съпруг, а...деца. Неудолетворението от собствената ти съпруга, приятелка / а и липса на такива/ ти пренасяш върху съпругата , сестрата, дъшерята... " Какъв лауреат е " Мерлин", като съм спал със сестра му-дали имаш сестра е без значение. Важното е да "пренесе" неудолетворението си от живота.
Обикновено става и копиране. Насилието, арогантността и цинизма в къщи се попива
безотказно от децата. "Капролалиците" между впрочем имат склонност към стихоплетство и към спорта. Не издават обикновено нищо защото не търпят редактор.
Нямат и спортни успехи защото искат да тренират треньорите си...
Впрочем има и изключително талантливи представители на тази клиника. Познавах един такъв.
-Генко Генков. Невероятен художник, но кошмарен човек.
Не знам от къде си, но в Лозенец имаше навремето две култови заведения -"Тенекията" и " Под липите" Липите си работят, но "Тенекията я затворика като къпалнята в Борисовата"-Вървят две десетилетия дела.
Генко ходеше главно в тези заведения. Сяда на масата ти, хвърля ти още мокри картон или платгно и почва да си поръчва. През цялото време те псува и те убеждава , колко си недостоен да мърсиш този свят. Не се интересува от дама до теб ако седи, не му пука, че не си го канил. След това става и си тръгва. Понякога беше сам, понякога със съпругата си-вечно пияна германка. Тя имаше мисия сякаш да спасява от него си Генко Генков-също бе не лош художник, но бездна имаше помежду им в дарованието. Имам три негови картини , много съкварталци също. Знам, че са скъпи, но никога не съм се интересувал евентуално от цената им-изпитвам угризение , като знам че съм заплатил за всяка от тях бутилка с вечеря.
цитирай
21. born - Дължа да съобщя на интересуващите се:
11.04.2019 20:41
За вчера поканих Го4о на среща във Владивосток в 12 ч. по обяд пред "Паметника на незнаещите за какво са се родили на този свят". Чаках един час да дойдат с Гетю да ми донесат кофичка и лопатка, но не дойдоха. Много съм натъжен, че не ме смятат за кандидат-приятел. Тръгвам обратно с чувство на несподеленост. Доскоро.
цитирай
22. blackpredator - хаха,
11.04.2019 21:03
делюзиите на селянинът с марковото колело д-р Програмариди,
мое да оплодят само един-двама гетЮфци у блога
тоя ментален боярышник им действа като нивалин на куцо..
цитирай
23. radostinalassa - 20. vencivaleri1951
11.04.2019 21:10
Пише се копролалия. А не е ли прекалено нервен от радиацията, която идва от електрониката? Не използва методи за предпазване.
цитирай
24. apostapostoloff - Дежурните червени боклуци- 13 на брой,
11.04.2019 21:53
пак се разпърдяха из блога.

Бъдете спокойни- на изборите Бойко пак ще ви го тури. Целио, барабар с макарите.

Та Гогол да го барате. И сополив да го целувате.
цитирай
25. merlin68 - пак се разпърдяха из блога. Бъдете ...
11.04.2019 22:03
apostapostoloff написа:
пак се разпърдяха из блога.

Бъдете спокойни- на изборите Бойко пак ще ви го тури. Целио, барабар с макарите.

Та Гогол да го барате. И сополив да го целувате.


Простоле, вместо да изливаш вкиснатата си боза, що не ни изпееш нещо революционно, любимата на Бай Тошо песничка изкарай, нали си му бродил подир задника по цял свят.
цитирай
26. radostinalassa - Виждам, че и простоль е изперкал от радиацията
11.04.2019 22:04
То бива, бива простотия, но гърбавите вече дават фира. Много слизевики щъкат в главите им. Те не прощават на смесеняците.
цитирай
27. planinitenabulgaria - Голям Бигбрадър стана този пост!
12.04.2019 19:51
Като специалист с вного голяма гросмайсторска сила и като обучител на оперативните работници дълги години, съм станал много изключителен. Затова с осторожно внимание следя сигналите, които си изпращат пожелаващите се един с друга потенциални двойки и виждам нещо много ново:
Г/жа Радостина вече не се интересува от Венци, защото той се прави, че тя го не харесва, а се е пренасочила към черния унищожител. Като му налети като хиперракета на Путин, дано да го не контузи непоправимо.
Много интересна данна излезе от кадровото досие на Веници - той си падал само по жени с космати крака, останалите ги връщал. Има и други като него обаче. Вече се появи хитова песен на Миле Китич, с която ако я намеря ще го поздравя:

Пена дЪвра цепеше,
Вуте краци си бръснеше.

http://planinitenabulgaria.blog/turizam/2016/05/03/kartini-ot-edna-razhodka-ot-dobravica-do-bov-2.1449151
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: merlin68
Категория: Политика
Прочетен: 1679999
Постинги: 293
Коментари: 4201
Гласове: 19298
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031