Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2017 18:15 - 16 ЦИТАТА ОТ ПЕСНИ НА LINKIN PARK, КОИТО ВЕЧЕ ИМАТ НОВ ПРОЧИТ
Автор: varg1 Категория: Музика   
Прочетен: 588 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 21.07.2017 18:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image

 Понятие нямам как да започна този текст.

Вчера светът загуби поредния музикален талант, поредния креативен ум, чиито песни са възпитали много от децата на 90-те. Аз съм едно от тези деца. Честър Бенингтън, вокалист на Linkin Park, ни напусна, но само физически. Защото детето в мен, онова, което събираше съвестно левчетата си, за да си купи Meteora през 2003 година, ще споделя времето си с песните му още дълго време.

Преди точно 34 дни имах удоволствието да гледам и слушам Linkin Park на живо в Милано – едно наелектризиращо преживяване, което ще помня цял живот.

image

Снимка: Савина Николова ©

 

image

Снимка: Савина Николова ©

Не искам да изпадам в подробности около случилото се. За добро или за лошо, това е изборът, който Честър направи. Вярвам, че в момента седи на маса заедно с Крис Корнел, пие бира и се усмихва.

И тъй като през последните 14 часа слушам Linkin Park пак, пак и пак, някои от песните им разбиха сърцето ми по нов начин. Затова реших да споделя с вас 16 цитата от техни песни, които след днес със сигурност ще звучат една идея по-тъжно.

 

You used to be calm, used to be strong
Used to be generous but you should’ve known
That you’d wear out your welcome
And now you see how quiet it is, all alone

A Place For My Head, Hybrid Theory (2000)

I need a little room to breathe
Cause I’m one step closer to the edge
I’m about to break

- One Step Closer, Hybrid Theory (2000)

This lack of self-control I fear is never ending
Controlling. I can’t seem…
To find myself again
My walls are closing in

Crawling, Hybrid Theory (2000)

I kept everything inside and even though I tried, it all fell apart

- In The End, Hybrid Theory (2000)

What do I have but negativity
’Cause I can’t justify the way, everyone is looking at me
Nothing to gain, hollow and alone
And the fault is my own, and the fault is my own

Somewhere I Belong, Meteora (2003)

Tension is building inside steadily
Everyone feels so far away from me
Heavy thoughts forcing their way out of me
Trying not to break but I’m so tired of this deceit

From the Inside, Meteora (2003)

And I know
I may end up failing too.
But I know
You were just like me with someone disappointed in you.

Numb, Meteora (2003)

I’ll face myself
To cross out what I’ve become
Erase myself
And let go of what I’ve done

What I’ve Done, Minutes to Midnight (2007)

When my time comes
Forget the wrong that I’ve done
Help me leave behind some
Reasons to be missed
And don’t resent me
And when you’re feeling empty
Keep me in your memory
Leave out all the rest

Leave Out All the Rest, Minutes to Midnight (2007)

Like memories in cold decay,
Transmissions echoing away,
Far from the world of you and I,
Where oceans bleed into the sky!
God bless us everyone,
We’re a broken people living under loaded gun.

The Catalyst, A Thousand Suns (2010)

Flying at the speed of light
Thoughts were spinning in my head
So many things were left unsaid
It’s hard to let you go

Waiting for the End, A Thousand Suns (2010)

So rest your head
It’s time to sleep
And dream of what’s in store
The body bends until it breaks
And sings again no more
’cause time has torn the flesh away
The early morning sings no more

Until It Breaks, Living Things (2012)

When tomorrow disappears
When the future slips away,
And your hope turns into fear,
In the wastelands of today

Wastelands, The Hunting Party (2014)

Who cares if one more light goes out
In the sky of a million stars
It flickers, flickers
Who cares when someone’s time runs out
If a moment is all we are
Or quicker, quicker
Who cares if one more light goes out
Well I do

One More LightOne More Light (2017)

I wanna fall wide awake now
You tell me it’s alright
Tell me I’m forgiven, tonight
But nobody can save me now
I’m holding up a light
Chasing up the darkness inside
‘Cause nobody can save me

Nobody Can Save Me, One More Light (2017)

All you said to do was slow down
I remember, now I remember
All you said to do was slow down
But I was already gone

Halfway Right, One More Light (2017)

 

Завършвам с една от най-новите песни на бандата, посветена на Крис Корнел, и ви призовавам да отделите малко време и да послушате Linkin Park този уикенд. За Честър…

 

Снимка на корицата: Christian Bertrand / Shutterstock.com




Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20267270
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71327
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930