Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.05.2016 22:57 - Емблематични откъси от поп-фолк текстове (част 1)
Автор: varg1 Категория: Музика   
Прочетен: 1713 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 12.05.2016 22:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 1."Който ми счупи грамофона, ще го качвам на балкона, ще го махам от купона. Който счупи грамофона ще му смачкам саксофона" Екстра Нина - Грамофона

2."Циганката шукарлия, народила цяла сюрия, народила все мъжкари, все мъжкари все левскари" Тошко Тодоров - Тик так

3."И ловец съм и рибар съм на закона мамата ебал съм" Валдес - Рибна фиеста

4."Аз дървото съм го яла, тоя филм съм го гледАла!" Пепа - Евтини мераци

5."Че сме сладки двамата как ще отречеш, качвам те на джанката круши да береш" Максим - Ще те хапят комарите

6."За банана за банана за банана сама ще се хвана, ще се клатя навътре в морето върху пенести морски вълни" Бони и Радо Шишарката - За банана

7."Оле оле почне ли да кълве ще го хванеш някаде, ах леле лелеееееее хайде хвани го де" Максим и Фанча - Хайде хвани го де

8."Жено, къде та намерих такава,хем си знаех за лудата крава! Я ела при батко да те гледа, той разбира от говеда" Милко Калайджиев - Луда крава

9."Мазна свирка" (Х10) Орк. Миш Маш - Мазна свирка

10."Ала имам пачки, пачки по стотатачки,пачки за лапачки не се давам аз. Пачки по стотачки, пачки десетачки,пачки за лапачки и за секс играчки." Петра - Пачки

11."Куцо магаре малелееее. х2 Четири краченца малелеее и едно резерво олеле.Припев:
Върти джиги дадай,джиги дадай, джиги дадай.Върти дупето дай,дай на ляво дай надясно. Попа - Куцо магаре

12."Толкова си сладка - Ааа... Я ела при батко - Ааа...Толкова си малка - Ааа...Искаш ли близалка? Руслан - Близалка

13."Твоите баджаци цели козунаци,топли са и меки даваш ги на всеки!Твоите гърдички палави лисички, твоите очички шарят като птички." Орк. Кристали - Твоите баджаци

14."Момиче сладко ела при батко той да ти каже две думи кратко. Друсан кебаб не си ли яла, песни с мерак не си ли яла, в меко легло не си ли спала, ако не си пробвай пробвай" Симпатяги - Друсан Кебап

15."И да ходя по купони,по купони, и да връткам дупе по пилони,по пилони,да разкъсвам мъжки панталони, панталони, и да харча твоите милиони" Ванеса - Купони

16."Зная имаше си стажа,а изчезна ти куража. ЕГН-то ли закъса, че смукача ти се скъса" Ивана - Смукача

17."Духаш балони, дупчат талони, баровеца виж, бута бакшиш." Мая и Магапаса - КАТ-аджийската

18."Аз бях в твоята кола, бързо свалих ти панталона, но всичко свърши помежду ни, не се надигна нищо там" "Не недей да съжаляваш, не недей да плачеш ти, за това, че не ти стана си виновен само ти" Румяна - Панталона

19."Как искам да те набода, и после да те отнеса, да има гуши,муши еш и беш, май готино е да си таралеж" Лъки - Таралеж

20."Опа чичо чичо Митко, чичо Мирко пие всичко, иска млади хубавици, само палави тигрици" Силвия - Чичо митко

21."Хей, войниче, стой на поста,ще ти дойда аз на гости,боба, в столовата,да го духа старшината.!" Валентина - Хей, войниче

22."Точно точно точно в пет, с дупето ела напред, с мен на тъмно ще стоиш, ще те уча да броиш" Благо - Точно в пет

23."Дай газ на джета, дай, дай,пръскай гаджета, дай, дай,Прави ги карай с кабриолета,сменяй само от четвърта на пета" Братя Кулинови - Боцмане

24."Готова си на колене пред мен да си,но не да молиш.Искаш бързо,лесно,вкусно нещо ти-сама си го вземи." Джордан - Готова си

25."Кекс,кекс у дома ще правим днес.Кекс,кекс ще го поднеса с финес." Симона - Кекс

26."Карнобатман, туй е Карнобатман, сила на доброто, радост за окото, Карнобатман той е Карнобатман, може да лети, обаче го мързи." Теньо Гогов - Карнобатман

27."Обичам курвите, разврата, AC/DC и парата и не ми пука от тълпата хопала да да хоопала. " Валдес - Боксер пич

28."Русо гладно няма зная, ала виждам в тебе глад, глад да влезнеш в мойта стая да го правим пак и пак." Ерик - Русо гладно няма

29."Комшийката от втория етаж,тя ми вика комшо,ела ме изяж,ей сега се качвам миличка,нагласи ми една биричка." Алчо - Комшииката

30."Сядам си в квартиратааа пияси ракиятааа, шефката ми званиии ела Гошо джоба ми хвани. (х2) Аз и викам даими париии тя ми вика джоба ми хвани. (х2)" Амет - Гъци гъци

31."С руси или с черни, с тънки и с дебели, с малки и с големи във леглото всички са добри!" Амет - Блондинки и брюнетки

32."Свирка, свирка, свирката, да надува свирката.Стоп, спирай, свирката,ще подминеш спирката." Мира - Свирката

33."Дай ми, дай ми мъж,но да го може.Моля се, ако не може,той пари да има Боже!" Мира - Дай ми боже

34."Лас маги, джас маги, дискотеки, маратони, шоколади - марципани, биберони-макарони, кастфони, мастфони, тонколони - монколони... герЪп У..." Орк. Зорница - Лас маги

35."Тракторист, хулиган е комшията Иван.Стар познат е в МВР-то,с гражбите от ТКЗС-то." Дует Аполон - Бай Иван.

36."Ти си малка ученичка с много късичка поличка, много сочна, непорочна само чакаш да те почна..." Амет - Ученичка

37."Ти си мила душица, кат игрива тигрица.Ти си готин супермен, с мене нямаш ти проблем.Ти си тънка фиданка, панагюрска луканка.А пък ти си палавник и магьосник най велик.Ако те грабна миличка, ще те глътна като биричка.Чат, чат, чат, чат парата." Орк.Кристали - чат чат

38."ААА ЗМИЯ, за мене си жената змия, ААА за теб ще стана змей сега ЗМИЯ" Стоян - Змия

39."По-високо от небето не няма не няма!По-дълбоко от морето не няма не няма!По-горещо от шкембето не няма не няма-то ще залее целият свят със две филийки хляб!" Братя Кулинови - Шкембето

40."Мойте пръсти могат всичко,гледай колко нежно ме обичат,гледай как ми е приятно,за да стигна края многократно.
" Мария - Сама го мога

42."Аз съм гъзара дето кара, дето кара мотокара, всички ме знаят, че аз съм пича, с бяла роза на Москвичът" Венци Бисквитката - Гъзара с мотокара

43."Ще посадя аз бор в задния ти двор" Алекс - Бор

44."Баща ми е кондуктор,кондуктор съм и аз.Билети дупчи татко,жените дупча аз!Дупчи, дупчи, сине,докато си млад,ча като остарееш, не ставаш за ташак!" Орк. Никея - Баща ми е кондуктор

45."Еби си майката пача, ще пия чак до сутринта, живота си е мой до дупка. Ако искаш си върви, децата също си вземи, събирай куфарите чупкааа" DJ Дамян - Пача

46."Включи на контакт, дай малко назад, търррр так так пак и пак и пак" Орк. Биад - Тър так

47."Ако ти поискам ша- ли ми дадеш, ша-ли ми дадеш,ша-ли ми дадеш?" Руси Русев - На бургаската гара

48."Ватман съм във Враца, карам тролейбус, супер мацки возя, знам, че имам вкус" Иван Данов - Ватман Съм Във Враца

49."Нали каза, че си мъж,а се сецна от веднъж, ай лелеле не така ще те гази валяка, ай лелеле не така няма гуми валяка" Лия - Валяка

50."Душата ми, кристална кат" мастика,гръдта ми е пожарникарски шлем, и дори пиян като мотика ще останеш дълго в моя плен." Радка Куршума - Огнеборецо май




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20283857
Постинги: 18677
Коментари: 10030
Гласове: 71341
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930