Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.03.2016 15:34 - Лили Иванова най-сетне разкри какво й е пророкувала Ванга
Автор: varg1 Категория: Музика   
Прочетен: 1005 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Примата на родната естрада Лили Иванова за първи път проговори за своите визити при пророчицата Ванга. „Аз, като имах някакви проблеми, ходех при нея. И не мога да разбера, защо винаги тя ми повтаряше: "Пак ще имаш твоите рокли”, каза Лили в специално интервю за БНТ в предаването „Още от деня”.
Звездата на родната естрада допълни, че Ванга й пророкувала, че ще пее до края на живота си. „Съжалявам,че някои хора трябва да го чуят сега”, леко захапа Лили своите хейтъри. 

Припомняме, че певицата готви грандиозен концерт буквално след дни - на 31 март в Зала 1 на НДК и работи от тъмно до тъмно с бенда си по парчета и аранжименти. 

Звездата разкри и своя железен режим, благодарение на който винаги е свежа и в добра кондиция. На първо място тя никога не е близвала алкохол. Призна и, че не ходи в домовете на хора, където знае, че ще се пие. „Аз, като ми дойдат гости, от вратата им казвам: "В този дом алкохол не поднасям”. 

Иванова допълни,че страхотно обича шоколад, но доста рядко си го позволява, само преди концерти. Освен това певицата хапва често, но по-малко. 

Лили коментира и многобройните изказвания на доста български мъже, че те са я създали като певица. „Има двама мъже, които могат да претендират, че имат права върху мен и са ме създали - вторият ми мъж Иван Пеев и един приятел Сашо Мирев. Но пък точно те нито един път не ги чух да казват: „Аз съм я създал” и да злорадствата по мой адрес нещо. От тях двамата научих много”, отсече в характерния си стил Лили Иванова. 

Тя благодари от ефира и на своята учителка Савка Ненова, от която се е научила да не хленчи и да не се оплаква никога и да се бори в живота. /БЛИЦ

 



Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20120339
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71259
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031