Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.08.2009 21:32 - МОЕТО ИНТЕРВЮ С ЕДНА БИВША СОФИЙСКА ПЪНКАРКА
Автор: varg1 Категория: Музика   
Прочетен: 1616 Коментари: 0 Гласове:
6

Последна промяна: 01.09.2009 21:17


АЗ:Първият ми въпрос е какво те запали по пънк музиката?и смяташ ли че музиката е основният двигател в пънк културата? 

ТЯ:Определено не смятам, че музиката е движещото нещо, по-скоро тя изразява и допълва мисленето на определена група хора. Занаеш, че пънка е цяло движение. Това са хора разбунтували се с/у цялото общество. В основата на цялата тази идеология стои анархизъм, индивидуализъм и антиконформизъм. Отделно и музиката си ме кефеше с бързия си ритъм и т.н., а и нали съм си луда, това мисля, че най-ми подхожда.

АЗ:Какви дрехи носеше по това време

ТЯ:Времената бяха...бедна работа. Ходех като в траур, то е ясно. Носех ластични черни дънки, кубинки (бяха ми малко големи, ама това не е важно), задължитално черна тениска или черен пуловер. В зимния период, ходех с балтон. Не си спомням да съм имала някакви специални аксесоари. Май носех нещо на врата, ама нямам спомен. Движех се с някаква мешка, в нея ми беше ножа. Никога не ми се е налагало да го използвам и не зная за какво го влачех с мен, но не се разделях с него. Дори успявах и на концертите да го вкарвам, макар засилената охрана и щателна проверка от МИЛИЦИЯТА. Като цяло и до ден днешен мразя кича, така че със сигурност не съм имала някакви значки, шарении и т.н. Мразя тениски с лика на някоя банда. Имах адски ужасяващ вид. Задължително черен лак, черен грим и черно червило. Само гребена беше разноцветен.

АЗ:А КАК СТОЕШЕ ВЪПРОСА С ЛЮБОВТА?

ТЯ:По онова време всеки принадлежеше към някаква компания. А като цяло се събирахме всички банди на няколко места в центъра на София. Аз движех на две места с две различни компании. В едната компания имах гадже. Това беше платонична любов, защото аз все още не практикувах секса. Този човек в момента е медийна звезда, така че няма да го споменавам. Харесвахме се много, но аз бях влюбена и в друг. Другото момче принадлежеше на друга компания, засичахме се само на сборището. Той обаче не ме харесваше и така нищо не се получи. После се появи трети и така проходих в секса. Но чувства нямаше. Беше нещо като сделка. Пасле се разделихме и всеки пое своя път. Малко по-късно срещнах друг човек, който ме откъсна от тази среда окончателно. И слава Богу, защото доста хора измряха пред очите ми. Дори имам случай, буквално в ръцете ми. Познавах лично Сиси Графинята. Може да си гледал филма за нея.

АЗ:СТИГНАХМЕ ДО СИСИ ГРАФИНЯТА.НАЛИ ТАКА БЕШЕ?ТА ВЪПРОСА МИ Е ВЯРНО ЛИ Е ЧЕ Е ИМАЛА ДОСТА ЦИНИЧЕН ЕЗИК?

ТЯ:Да ти кажа, аз се запознах с нея малко преди да умре. Беше се превърнала клошарка. Просеше и не беше с всичкия си. Естествено като всеки наркоман се държеше цинично, само и само да и обърне някой внимание и да и даде доза или пари. Изглеждаше жалка и доста гнусна.

АЗ:КАКВИ ГРУПИ ИМАШЕ ПО ТОВА ВРЕМЕ?

ТЯ:По това време точно прохождаха БТР. В зала Хр. Ботев свиреха такива тъкмо сформирали се гурпи. Специално за БТР си спомням, че много ги освиркваха и замерваха с разни бутилки и пр. Групите бяха доста - Ахат, Високо напрежение, Група ЕС, Милена Славова беше хит и звезда. Контрол, Бейбифейс клан, Ера, Конкурент и др.

ТЪКМО МИСЛЕХ,ЧЕ ВСИЧКО Е ПРИКЛЮЧИЛО И ТЯ МИ СПОМЕНА,ЧЕ Е ЯЛА БОЙ И ЕТО КАКВО РАЗКАЗА:

Уж бяхме познати с Милена Славова...имаше концерт на Содом, а тя беше подгряваща. Аз и още няколко тъпанари искахме да влезем без пари от задния вход. Милена излезе и каза, че не може да ни вкара. Тогава ние се разбесняхме и започнахме да натискаме вратата, аз като много отворена започнах да я псувам. Тогава долетя милиционера и ме подпука здравата. Аз пак влязох без пари на концерта и то въоръжена с нож. ;) Малко стоях, че при едно пого ми нашокаха канчето с лакти, защото не съм от най-високите и аз припаднах. Изнесоха ме и така се приключи с концерта.:)))) Нямам много спомени.




Тагове:   моето,   интервю,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20209110
Постинги: 18672
Коментари: 10029
Гласове: 71321
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930