Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2014 22:01 - КАК ИЗТРЕЗНЯВА МЛАДЕЖТА
Автор: varg1 Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 523 Коментари: 0 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 На колко беше когато за пръв път се напи и с какво? На 14. Но съм разказвала този случай, затова ще разкажа един друг случай, който е леко комичен. Бях на 15-16 години, имах си вече сериозна 1 годишна връзка. Спомням си го като един ден, в който с приятелите ми правихме простотии, накрая от едни кабели, чиято мед извадихме и продадохме, си бяхме купили цигари и си взехме една водка. Беше топло, лятно време и тъй като хладилникът не работеше, водката беше много топла. Решихме да долеем в нея кола. Тъй като на мен ми беше адски гадна на вкус, пиех чашите на екс. Мисля, че вече бях обърнала около 10 водни чаши с водка и кола, когато усетих, че леко ми се замая главата. След още няколко минути, алкохолът напълно ме удари и си спомням, че започнах да залитам и внезапно ми стана зле. Отидохме в къщата на единият познат. Има няколко момента, които ми се губят от тогава, но много добре си спомням как изведнъж внезапно изтрезнях, когато видях как познатият ми седи до мен с презерватив в ръка и ме пита:"Сигурна ли си, че искаш?". Очите ми така се ококориха в този момент, че на секундата изтрезнях. Блъснах го и му казах: - Единственото, в което съм сигурна е, че ще повърна и мисля, че трябва да се дръпнеш, за да не е върху теб. След което изтичах до мивката и се насилих да повърна. Не се получи, затова реших да пия вода. Всички знаем, че когато пиеш вода, се натряскваш два пъти повече, от колкото си бил преди това, но от друга страна това те кара да повърнеш абсолютно всичко, което алкохолът не е успял да обработи. Проблемът е, че аз алкохол не връщам. Мисля, че изпих около 2 чаши с вода, за да ми стане много зле и да изкарам гадния алкохол. След като това се случи, просто се оттеглих в едната от стаите и поспах малко. След няколко часа бях събудена от шамар, който дойде от тогавашното ми гадже. В шок скочих и изкрещях: - Какво правиш? Той беше паникьосан. Сграбчи ме с двете си ръце и извика: - Ама ти не дишаше! Аз започнах да се смея. Не може да не съм дишала, просто му се е сторило. Вече се чувствах значително по-добре. Тогава ми се върнаха спомените с презерватива и го попитах въпросително: - Добре де, а това с гумата какво беше? И защо твоя приятел ме питаше тези неща? Гаджето ми се ококори. След това се засмя сладко и каза: - Ааа... То беше, защото ти каза, че ти е много зле, че се чувстваш пияна и аз му казах да вземе един презерватив и да те попита дали си сигурна, че го искаш и да видим дали ще изтрезнееш. XD Очевидно беше се получило. От там и двамата започнахме да се смеем и отидохме да купим Аналгин.



Гласувай:
6



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20288213
Постинги: 18677
Коментари: 10030
Гласове: 71343
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930