Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.06.2022 13:56 - ДОКАТО ДЕПУТАТИТЕ НИ СЕ БИЯТ ЗА ВЛАСТ,НАРОДЪТ СЕ БОРИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕТО СИ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2188 Коментари: 2 Гласове:
7


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 СПОДЕЛЯМ ВИ ЕДНА НЕПРИЯТНА СЛУЧКА,ОРИГИНАЛНИЯТ ПРАВОПИС Е ЗАПАЗЕН:

Здравейте вчера дъщеря ми беше на черешобер в Шумен черешовата градина се намира на бургаски път срещу пунк за продажба на череши дъщеря ми от няколко дена редовно отиваше да бере череши името на собственика на черешовата градина Марин вчера я сложили да бере дребни череши с още една жена нямало в дърветата череши и те решили да търсят Страхил който ги оставил там да берат до обяд по 1щайга успели да наберат казали на Страхил да вземе щайгите няма череши ще ли да се приберат без това дащтеря ми има малко бебе вкъщи не са взели щайгите на дъщеря ми и се прилошава извикала такси сложили сщтайгите в таксито и на кантара ги свалили тоз Марин патрона хванал дъщеря ми за ръката завъртяла я и удря с йумрук и един шамар и с ритник я удря представете си Момичето тежи 40клг шофоря на таксито казал остави момичето Марин почнал с глава да удря възрастния човек той успял да спаси дащтеря ми качил я на колата заключи не отваряй казал Марин отишла до колата почнал да удря стъклото в същото време удрял на таксиметровия шофьор ядосал се уж защо се отказала да бере череши като няма Ко да бере с 1щсйга до обяд за какво да стои едвам се отървали от Марин вкъщи кат се прибра от ухото и цял нощ кръв потече дайте ми съвет Ко да правя имам ли право да го съдя колко душа има тя че ще посегне и обиждал я пиша за да знаете какво се случва в Шумен на черешовата градина



Гласувай:
7



Спечели и ти от своя блог!
1. panazea - Много тъжно ! Има право да го съди !
17.06.2022 14:46
Да намери двама свидетели , че е бита от този Марин. Да вземе от лекар бележка за нанесените травми и да подаде в съда ! Може и да я снима след побоя.
Този няма право да посяга на хората. Разпитайте за други хора бити от този.
Това със сигурност не му е пръв път да нанася побой.
цитирай
2. zaw12929 - ПРАВ СТЕ ДОКАТО ДЕПУТАТИТЕ НИ СЕ ...
18.06.2022 07:48
ПРАВ СТЕ ДОКАТО ДЕПУТАТИТЕ НИ СЕ БИЯТ ЗА ВЛАСТ,НАРОДЪТ СЕ БОРИ ЗА ОЦЕЛЯВАНЕТО СИ
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20218885
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930