Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2016 13:24 - ПОРЕДНИТЕ ИЗМАМИ НА КАУФЛАНД БЪЛГАРИЯ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 609 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 21.03.2016 13:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЕТО ЧАСТ ОТ ЖАЛБАТА МИ ДО КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ:

Правят реклама на нещо,което не е в наличност в момента.Това заблуждава някои клиенти да закупят определена марка бира.
На 21 март 2016 година закупих бира Stella Artois виждайки реклама на витрината за бира,че след закупуването се предоставя скреч карта на касата или на инрофмация и евентуално след изтриването й може да се спечелят различни награди.На касата такава карта не ми дадоха,а на информация ми съобщи служителката,че в момента няма.Действително завъртя няколко телефона и се разрови в чекмеджетата,но аз смятам,че такива карти биха били на видимо и на място,което се знае,а не да бъдат издирвани сред вещи,като кламери и тиксо,както аз станах свидетел.Да съм се върнел след няколко дни.Хаха.Ако 100 човека днес си купят същата бира и се върнат след няколко дни какво ще стане.Освен това може да съм от друг град и да не мога да се върна отново нали.И как ще докажа,че не съм получил скреч карта тогава?След като няма в момента такива скреч карти да премахнат рекламата от витрината си за бира.Не ми предложиха да върна бирата пък и аз не се сетих в момента за това,а тъй като бях жаден я употребих.Пък и защо да го правя аз просто си търся това,което ми се полага закупувайки тази стока.Явно някои от служителите прибира тези скреч карти,но мен това не ме вълнува.Преди няколко дни същото се случи и с закупуването на продукт на Nivea.Също не ми предоставиха скреч карта.Това се случи в другият им магазин на улица ""Бели лом"".Тогава нищо не казах,но днес ми дойде в повече.
Да не споменавам,че в много по-малка верига магазини същите скреч карти в момента са налице.
Благодаря за вниманието и се надявам на вашата компетентна и своевременна реакция.

КЪМ ЖАЛБАТА ПРИЛОЖИХ И СНИМКИ НА КАСОВАТА БЕЛЕЖКА И ЗАКУПЕНАТА БИРА.
Електронна форма за подаване на жалба/сигнал

Вашата/ият жалба/сигнал беше успешно подаден/а! На получения е-майл можете да проследите статуса на Вашия документ. Ако сте подали жалба/сигнал през потребителския си профил, можете да следите статуса и от тук Мои жалби/сигнали





Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20123715
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031