Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.08.2014 12:52 - БЛАГОСЛОВЕННИ В ГОСПОДА БРАТЯ И СЕСТРИ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 687 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.08.2014 12:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 В тези свети дни се нагледахме на какви ли не дрязги скандали и раздори спрямо неблагочестивци но знайте всички вие че единствената победа е победата на Господа Нашия Бог затова изпразнете душите си от черни сатанински помисли напълнете я с разум мъдрост и любов към всяка твар защото всички живи твари са създадени от Господа Нашия Бог Всевиждащия и Всемогъщия по негов образ и подобие.А на нечестивия Божий раб Марио Евстатиев които от дете не е влизал в черква всяка вечер преди лягане да изрича следните слова: 
Боже вечни и Царю на всяко създание Който ме удостои да достигна до тоя час прости ми греховете които извърших в тоя ден с дело слово и помисъл.Очисти Господи моята смирена душа от всяка сквернота на плътта и духа.
И дай ми Господи през тази нощ да имам спокоен сън та като стана от леглото си не да вземам назаем пари които не връщам а да върша Твоята воля през всички дни на моя живот и да побеждавам плътските и безплътни врагове които ме нападат.
Избави ме Господи от суетните помисли които ме оскверняват и от лошите пожелания.
Защо униваш, душо моя, и защо се смущаваш?Уповавай се на Бога защото още ще славя Него моя Спасител и моя Бог. (Пс.41:6)
Ще Те възхваля Господи, задето ме въздигна и не остави враговете ми да тържествуват над мене.
Господи Боже мой виках към Тебе и Ти ме изцели.
Господи Ти изведе душата ми от ада и ме оживи за да не сляза в гроба.
Пейте Господу светии Негови славете паметта на Неговата светиня защото гневът Му е за миг, благоволението Му за цял живот: вечер настъпва плач а сутрин - радост.
И аз си думах в своята доброчестина: няма да се поколебая навеки.
По благоволението Си Господи Ти укрепи моята планина но скри лицето Си и аз се смутих.
Тогава към Тебе Господи виках и Господа (моего) молих:
"каква полза от кръвта ми, кога сляза в гроба? ще Те слави ли прахът? ще възвестява ли той Твоята истина? Чуй Господи и помилуй ме Господи бъди ми помощник!"
И Ти обърна тъгата ми в ликуване сне от мене вретището и ме препаса с веселие за да Те слави душата ми и да не замлъква. Господи Боже мой вечно ще Те славя! (Пс.29:3)
Защото Твое е царството и силата и славата на Отца и Сина и Светия Дух сега и винаги и во веки веков. Амин!



Гласувай:
2



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20132657
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031