Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.08.2011 19:08 - НЯКОИ ОПРЕДЕЛЕНО НЕ СА ДОБРЕ С НЕРВИТЕ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 856 Коментари: 2 Гласове:
8

Последна промяна: 10.08.2011 08:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
НАРЕДИХ СЕ НА ОПАШКАТА С ЕДИН ХЛЯБ И ПРЕД МЕНЕ ЖЕНА С МАЛКОД ЕТЕ.ТЯ ГО ПРАТИ ДА ВЗЕМЕ НЕЩО И ТРЪГНА СЛЕД НЕГО.И АЗ МИНАХ ПРЕД ТЯХ.И ТАЯ ИДВА И МЕ ГЛЕДА СТРАШНО.ТЪКМО БЕШЕ ДОШЪЛ МОЯ РЕД.И МИ ВИКА МЪЛЧИМЕ НЕЩО.АЗ Й КАЗАХ ЧЕ НЕЗНАЕХ КОЛКО ЩЕ СЕ БАВИ И ВСЕКИ БЪРЗА.ДА АМА КАЗА ДОЙДОХ.ХАХАХАХА.И МИ КАЗА ЧЕ НЯМАМ ВЪЗПИТАНИЕ.АЗ Й РЕКОХ ЧЕ МНОГО ДОБРЕ СЪМ ВЪЗПИТАН.ПЪК ТЯ ОТВЪРНА ЛИЧИ ТИ ОТ ПРИЧЕСКАТА.НА ВХОДА НА МАГАЗИНА ПЪК НЯКАКЪВ МЪЖ ЯВНО БЕШЕ С НЕЯ МИ ВИКА НЯМА СЕ ПРАВИШ НА ОТВОРЕН.ХАХАХХАА.ТРЯБВА ДА СЕ ОБАДИ ИНАЧЕ ЩЕ РЕКАТ ХОРАТА,ЧЕ Е ПЕДЕРАСТ.АМА ТЕ ТОЧНО ТАКИВА ДЕТО МНОГО ЛАЯТ НАЙ-ГОЛЕМИТЕ ПЕДЕРУНГЕЛИ СЕ ОКАЗВАТ.ПИЩЯТ КАТО ЖЕНИ.ПЪК СЛУЖИТЕЛИТЕ В МАГАЗИНА НЕМНЯМ ПУТКИ СЕДЯТ И ГЛЕДАТ СЕИР.
ИЗТРЕЩЯЛА НАЦИЯ ВИ КАЗВАМ.АЗ НЯМА ДА ЧАКАМ КЕФА НА НИКОИ ТАКА КАКТО МЕНЕ НЕ СА МЕ ЧАКАЛИ РПЕЗ ГОДИНИТЕ.КОЛКО ПЪТИ СА МЕ ПРЕДРЕЖДАЛИ НЯВСЯКЪДЕ И НИЩО НЕ СЪМ КАЗАЛ НА НИКОИ.ВРЕМЕ Е ЗА ОТПОР.
А ЕТО И ПРЕСЕН ПРИМЕР ОТ СУТРИНТА НА СЛЕДВАЩИЯТ ДЕН.ОТИДОХ ДА КУПЯ МИНЕРАЛНА ВОДА И КАСИЕРКАТА МИ АКЗА АКО ИМАШ ЖЪЛТИ ДАВАИ.НА ПОВЕЧЕТО ЕМСТА НЕ ИСКАТИ ДА ЧУЯТ ЗА 1 И 2 СТОТИНКИ.И В СЪЩОТО ВРЕМЕ ДОИДЕ ЕДИН ЧОВЕК ИСКАШЕ ВСЕТНИКДА ПЛАТИ,А ТЯ МУ КАЗА ПЪРВО ТРЯБВА ДА ГО МАРКИРАМ И ТОЙ СИ ИЗЧАКА СЪВСЕМ СПОКОЙНО.НАПРАВО УСМИВКА ГРЕЙНА НА ЛЦИЕТО МИ.ЕДНО ОТ ВАЖНИТЕ НЕЩА ЗА ДА ВЪРВИ БЪЛГАРИЯ НАПРЕД СА ДОБРИТЕ ЧОВЕШКИ ВЗАИМООТНОШЕНИЯ.
НАПРАВО СЕЧ УДЯ ЕДНО ВРЕМЕ КАКВИ ВЕЛИКИ ВЛАДЕТЕЛИ СМЕ ИМАЛИ,А СЕГА КАКВА ПАПЛАЧ ЖИВЕЕ В СТРАНАТА НИ.



Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. goby3 - Пълно е с комплексари и откачалки!
09.08.2011 19:30
Пълно е с комплексари и откачалки!
цитирай
2. varg1 - В
09.08.2011 20:08
лудниците има къде по човечни хора от някои дето са навънка.Те от това откачат хората цял живот психически репресии трудно се понасят.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20123436
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031