Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.03.2008 08:30 - ЦЕЛУНЕТЕ МЕ 01/03/08
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 877 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 01.03.2008 20:43


СЪНУВАХ,ЧЕ МИ ВРЪЩАТ МНОГО СКЪСАНИ 2О ЛЕВА.МИСЛЯ ЧЕ ВЕДНАГА СЕ НАРЕДИХ НА СЪЩАТА КАСА ДА СИ КУПЯ НЕЩО С ТЯХ ИЛИ ПЪК ГИ ОТНЕСОХ В БАНКАТА.
И ДРУГО СЪНУВАХ НО НЕ ПОМНЯ ВЕЧЕ КАКВО.
ЕЙ НЯМА ОПРАВЯНЕ ТАЯ ДЪРЖАВА БДЖ НИ ПЕЧЕ КАТО ГЕРГЪОВДЕНСКИ АГНЕТА.
ТУКА Е БРУТАЛЕН ЖИВОТА А МУЗИКАТА КОЯТО СЛУШАТ ПОВЕЧЕТО ГЛУПАЦИ ТУКА ХИЧ НЕ Е БРУТАЛНА.
ВСЕ ПО-ЧЕСТО ТУРЦИТЕ В БЪЛГАРИЯ НАРУШАВАТ КОНСТИТУЦИЯТА В КОЯТО Е ЗАПИСАНО:

Чл. 36. (1) Изучаването и ползването на българския език е право и задължение на българските граждани.

НИКАКВИ БЪЛГАРИ НЕ СТЕ ВИЕ ЩОМ НЕ ГОВОРИТЕ БЪЛГАРСКИ,ГЛАСУВАТЕ ЗА ДПС КОЯТО Е АНТИБЪЛГАРСКА ПАРТИЯ,СЕЕТЕ ПРОСТОТИЯ И РАЗВРАТ.И НЯМА И ЧАСТИЦА ОТ БЪЛГАРСКАТА КУЛТУРА ВЪВ ВАШЕТО СЪЗНАНИЕ.
ХОДИХ ДО ""БИЛЛА"" И НА МЕН КАСИЕРКАТА МИ КАЗА САМО ""ДОБЪР ДЕН"" А НА ЕДНА МУТРА СЛЕД МЕНЕ КОИТО БЕШЕ КУПИЛ ПОВЕЧЕ И ПО-СКЪПИ НЕЩА КАЗА ОСВЕН ""ДОБЪР ДЕН"" И ""ЧЕСТИТА БАБА МАРТА"".
В АВТОБУСА ПЪК ЕДНА БАБКА НА ПРЕКЛОННА ВЪЗРАСТ БЕШЕ СЕДНАЛА СТРАНИЧНО НА СЕДАЛКАТА И СЛЕД МАЛКО МИ КАЗА ""ИЗВИНЯВАЙТЕ,ЧЕ СЪМ СЕДНАЛА С ГРЪБ СРЕЩУ ВАС.ТАКА МИ Е ПО-УДОБНО"".КАЗАХ И ЧЕ НЯМА НИЩО.
ПРЕКЛАНЯМ СЕ ПРЕД ТАКИВА ХОРА КОИТО ВЕЧЕ СА НА ИЗЧЕЗВАНЕ.
ЕХ ТОЯ МАРИН САМО МИ ЛАЗИ ПО НЕРВИТЕ.ЩЕ МЕ КАРА ТОЙ ДА ПРАЯ КАКВОТО МИ КАЖЕ ВЧЕРАШНО ЛАПЕ.
ОТИДОХ АЗ ДО ТЯХ И ИЗЛИЗА И СЕ СМЕЕ.МНОГО ХУБАВО НАПРАВИЛ ЧЕ МУ СМЕШНО.НЯМА МУ ДОЙДЕ АКЪЛА В ГЛАВАТА СКОРО.
АЗ СЕ РАЗХОДИХ ИЗ ЦЕНТЪРА.МНОГО НАРОД ИМАШЕ.
ОТБИХ СЕ И В СГРАДАТА.ПОПРИКАЗВАХМЕ СИ МАЛКО.ОБАДИХ СЕ НА ОРЛОВКАТА.РАБОТЕШЕ НА ПОЛЕТО.НЕ Е МНОГО ДОВОЛЕН ОТ РАБОТАТА.ЩЕ ВИДИМЕ КО ЩЕ СТАНЕ.
ПРИБРАХ СЕ И ГЛЕДАХ МАЧА ЦСКА-ЛИТЕКС ЗАВЪРШИЛ 0:0.БРАВО.ЛЕКА ПОЛЕКА ЦСКА ЩЕ ЗАГУБЯТ ТИТЛАТА.
ФЕНОВЕТЕ ИМ НЕ СА ДОВОЛНИ.
ТОЯ МАРИН ПАК МА ЯДОСВА.МНОГО Е ТЪП.НАПРАВО МАЛОУМЕН.
АБЕ ТОТАЛЕН АУТСАЙДЕР.ПОЛЕЗНО ИЗКОПАЕМО КАКТО СЕ КАЗВА.
АЛИЛУЯ.ЩЕ ГО ПОДЛОЖА АЗ НА СТРОГ ВОЕНЕН РЕЖИМ ДА ГО ВИДИМ ТОГАВА.



Тагове:   МЕ,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
1. viovioi - Имаш от мен целувка за Баба Марта!!
01.03.2008 09:28
Айде не си късай нервите! Няма да се оправи скоро положението:) Лек ден!!! И весели празници!
цитирай
2. varg1 - знам че трудно
01.03.2008 10:14
ще се оправи нещо,но трябва ли да се примиряваме с това да загиват всеки ден хора без да има война
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20121199
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031