Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2007 19:20 - ЕДНО СТРАННО ПИСМО ДО МЕН 07/07/07
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 443 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 07.07.2007 19:21


Скъпи,

Повече отколкото беше щастливо за четене на вашата интересна поща от мястото съм и надявам се сте добре и здрави,, че отбелязал съм, че вида човек, когото търся, сте от всичко това известно време,, че смятал съм, че достоен и интересуващ се човек с вяра, thats сте, че това, което ме кара да разкрия моята идентичност на вас,.Аз дойдох с племе на Zwedru -в republic of liberia The западния африка, но сега аз живея в Сенегал също така в една от западните африкански страни. Това не е моята страна Аз живея тук като бежанец заради случайните, които се появяват в моето семейство,. Аз ми вярвам дълбоко надолу вътре, че вие не никога ще разбиете моето сърце или или ме разочаровате вътре както и да е.Аз съм със семейството на покойния Dr Авел Fumba. Моят покоен баща беше мениджъра на компания Голд и диамантен Minning в Монровия. Уви, той беше порочно отровен до край от неговия партньор от бизнес на една от техните срещи за да дискутира сделка със презморски. Аз бях през моята втора година в applied mathematics-отдел на университет на Либерия в Монровия преди смъртта на моя обичан баща Аз се свързах с вас за възможна помощ.Моята мащеха беше много сериозна жена и тя иска да ме убие от моя баща и моята истинска биологична майка е Умирам .
Случайно тя не не създава където аз за да задържа моите бащи файл, който съдържа важни документи,.Аз успях да избегна с документите, които това кои кориците моят покоен баща е сложи, Пари (us $ 7. 8 Milion) Той използва моето име като най - близкия роднина. Междувременно, аз се съм още помещаване тук за бежанец под съвета към организация на обединените нации за бежанци, аз съм натоварен с проблема да издействам на вяра индивидуалността достоен foriegn за да се помогна за да прехвърля парите от банката от висящото моето пристигане в вашата страна. Аз ще искам да ви видя лице в лице скоро,
В допълнение, при вашето желание вие можете да се свържете с банката за потвърждението и вие можете да комуникирате направо с тях разглеждайки този фонд на моя покоен баща, който беше сложен под тяхната опека,. Аз ви давам тези пари за retreive the "предложете както е споменато с всяка тайна за вашето одобрение, което ще ме асистира" от банката и прехвърлянето в вашата създадена сметка. Аз ще искам да подпомогна моите изучавания скоро както аз пристигам с вашата страна, моля опитвам да се помогна да постигна тази цел както аз имам желание за ставане.
Вие можете да ми дадете "чрез това число (*****-***-56-67) то е почитаемо число за бащи, ако вие се обаждате, моля питайте за познатите Fumba". Когато изобщо вие се обаждате , опитайте да му кажете, че вие искате да говорите с телефонно обаждане от нейната година Fumba. Оставам в женското общежитие . Аз имам вече "уведомете го",, онова, Някой ще ме извика през телефона. Той ще ме извика от общежитието. Толкова моля не бъди неспособен да ми се обадиш, защото аз трябва да чуя вашия глас твърде .

Вие любов,

Нейната година

 



Тагове:   мен,   писмо,


Гласувай:
0



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20129795
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031