Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.02.2007 16:34 - 23/02/07 ПРОДЪЛЖЕНИЕ
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 868 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.02.2007 22:54


ПАК ЯДОХ И ГЛЕДАХ ЕДИН ЕПИЗОД ОТ СЕРИАЛА ""БЕНДЖИ,ЗАКС И ЗВЕЗДНИЯТ ПРИНЦ"".
ТИЯ БОНБОНИ ДЕТО СА ПОЛЕЗНИ ЗА ЗЪБИТЕ СА СТРАХОТНИ.МНОГО СА ВКУСНИ.
ЗАПИСАХ НЯКОЛКО DVD ДИСКА.
НЕЩО МИ СЕ СПИ.
ОБАДИ МИ СЕ МОЯТА ПРИЯТЕЛКА ОТ БЛОГА И СЕ ИЗНЕНАДАХ ПРИЯТНО.
САМО ДЕТО СЕ ПРИТЕСНЯВАХ И НЕЗНАЕХ КВО ДА КАЖА.САМО КАТО МЕ ПОПИТА НЕЩО
И ПАК СЪМ ЧЕРВЕН КАТО ДОМАТ.
НО ТОВА КОЕТО СМЕ СИ ПИСАЛИ СИ Е ИСТИНАТА.
ЧЕ И СМС ПОЛУЧИХ.ЗАВИЖДАИТЕ МИ СЕГА.
ТАКА Е КОГАТО ПОЗНАВАШ ГОТИНИ ХОРА ЖИВОТЪТ Е ПО-ХУБАВ.
ГОВОРИХ С БРАТ МИ КОИТО Е БОЛЕН ОТ ГРИП.ЗНАЕХ СИ АЗ ЧЕ ЩЕ ЗАРАЗЯ ПОНЕ ЕДИН ОТ ТЯХ.Е МОЖЕ И ДА НЕ СЪМ АЗ ВИНОВЕН.
ТУИ ИНТЕРНЕТ ША ЗНАИТИ ГОЛЯМА РАБОТЪ.
ИЗТЕГЛИХ ВСИЧКИ ПЕСНИ КОИТО НАМЕРИХ НА ATROCITY.
A СЪЩО ТАКА И НЯКОЛКО БЪЛГАРСКИ ВКЛЮЧИТЕЛНО ДВЕ НА ГРУПА BOLG СПОМЕНАТИ МИ ОТ ОНАЯ НЕНОРМАЛНИЦА ОТ СОФИЯ АЛЕКС.
РАЗГЛЕЖДАХ САИТА НА THE OTHER SIDE И ЕТО КАКВО ПРОЧЕТОХ:

Артист: SCUMFUCK (Финландия)/EVIL ANUS (Испания)/VASECTOMIA (Русия)
Албум: "Crudo Pero Real" 3-way split
Издател: Coyote Records, Русия
Стил: Gore/Electro Grind Core
Формат: CD
Цена: 12 лева

""Coyote Records винаги са правили най-гнусните обложки, но пък винаги са подбирали в сплитовете си най-откачените банди в ъндърграунда. Не само, че не препоръчваме тяхните издания на лица под 18 години, но е желателно преди да пристъпите към тяхното прослушване да сте създали потомството си, че може и да ви се отще след това...""

ПОМОТАХ СЕ ОЩЕ ИЗ РАЗНИ МЕТАЛ САИТОВЕ.
МОЯТ ПЪРВИ ОТБОР ПОБЕДИЛ В СРЕЩАТА СИ ЗА ПЪРВЕНСТВО С 6:0 А ЗА КУПАТА НА ЛИГАТА ПАДНАЛ СЛЕД ПРОДЪЛЖЕНИЯ С 1:0.
ВТОРИЯТ МИ ОТБОР ПАДА С 4:0 А ЗА КУПАТА СЪЩО ПАДА С 4:0.ТРЕТИЯТ МИ ОТБОР БИЕ С 2:1 И Е НА ВРЕМЕННОТО ШЕСТО МЯСТО В ""А"" ГРУПА И ТОВА Е НАИ-ГОЛЕМИЯТ МИ УСПЕХ ДОСЕГА С ТОЗИ ОТБОР И ВЪОБЩЕ В ""А"" ГРУПА.ЧЕТВЪРТИЯТ МИ ОТБОР НАБРА ПАК СКОРОСТ И БИЕ С 0:6 И 0:5.ПЕТИЯТ ПЪК НАПРАВО ГИ СРАЗИЛ ЗА ПЪРВЕНСТОВО С 7:0 И СЪЩО ТОЛКОВА 7:0 ЗА КУПАТА НА ЛИГАТА.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20225099
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930