Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2007 11:04 - ЕТО И НЯКОИ ОТ ПОЛУЧЕНИТЕ E-MAILI ЗА ЕДНА МОЯ ОБЯВА
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1458 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 02.04.2007 17:43




Zdr. az sam gotov da ti pada pokoren *ob, samo bez boi s *am6ik stava li? :)))) Prosto 6te se pozabavliavame :)))) az sam na 21 ot sofia s *eren v stud. grad. Kaji ne6to pove4e za sebe si i ako moje da prati6 nimka aide 4ao za sega :)))

Мартин Марков :

Здравей ЖАНА!!!
ИСкам да ти бъда роб и да ме шибаш с камшик по *упето.
Може след това и да се из*ишкаш върху мен и ми *еднеш на *ицето да ти из*м соленото *уте.
На 33 год съм ще се радвам ако ми пишеш имаш ли финансови условия или го правиш за кеф???

martin kirev

Zdr Jana. Vidqh obqvata ti i reshih da ti pisha. Shtom si padash po sado mazo moje d se razberem nqkaksi. A predi tova shte mojem li da obmenim malko snimkov material. Prati mi nqkoi tvoi snimki i az shte ti vyrna.

dianu

само това ли искаш скъпа,някакви други фантазий имаш ли.и
още един въпрос:платена ли си или за удоволствие

emil aleksandrov

:) Zdravei, iskam strap-on sex:)
Da me *uka6 s penis-kolan i da ti *uxam na nego:)Xeteromaj sam!

:) zdrasti:) Iska6 li da ti pratq o6te edna,...ama po kasno
4e sega ne sam vka6ti, i nqmam snimki tuka!!!
Ti na kolko godini si??? V Lozenec li si jivee6 postoqnno?
Xubavo kvartal4e, xaxa, sama li jivee6? Ima6 li si priqtel
po princip? A ima li "meraklii" po obiavata?xaxa ,..kat mene?
do skoro :)

Zdrasti:) Kak si? Iskam da te pitam
dosega kakvi otno6eniq si poddarjala po tezi BDSM
vaprosi? Kakav opit ima6? Kakvo nai mnogo obi4a6 da pravi6?
ma6 li otno6enie kam Crossdresing-a/smqna na rolite i oblekloto:)/
i kam Strap-on sexa s maj? /sexa s *enis-kolan:)/
Ne6to drugo interesno? Ima6 li takiva partniori?
praktikuva6 li go 4esto? Do skoro , pi6i mi:)

:)naistina li si golqma **4ka:)
????leleee, ami tova e super be 4ovek:) Zna4i obi4a6 da te **bat,...
ama za6to samo ponqkoga be milo:)????
Trqbva da se **ba6 postoqnno,...tova si e mnogo got:) Trqbva da
ti e postoqnno vatre,...da ne izliza:) Q kaji, kakvo nai mnogo ti
xaresva vav *exa, a? kakvo nai obi4a6 da pravi6 i te izku6ava?
q si priznai pravi6 li **rver*ni ne6tica, a? Za **alnite igri4ki i *ex kakvo misli6, pravi6 li go, a? Obi4a6 li da si **rka6 v **peto i da **arva6 tui-onui tam? A v majko *upe obi4a6 li da si **arva6 *rast4eto, a?? :)))) Do skoro:)

Zdrasti **rverznice:)Ti si super zna4i:)
Prati mi nqkoq tvoq snim4ica de:) Zna4i taka kazva6-
nqma ne6to deto da ne si pravila,...ami 4estno da ti kaja
tova za **lata raka v ***sa ti e nai varxovnoto ne6to:)
Otkoga me4taq za takova izpalnenie,/**al ***ting:)/ mislq 4e e qko ***
verzno, a??? Ti pravila li si go? Az po4ti sam uspqval, ama
partniorkata mi q zabolq mnogo i se upla6i 4e 6te i se **epi
***nika:( Ta ne uspqx da si ***ram paleca nakraq:( Ti kak misli6
dali 6te stane pri teb? A za ***aneto po **peto - tova e varxovno
obojavam da me **jat po **usa i da mi *arkat s **ast4e *atre, ili s ne6to drugo, i taka da se ***raznq, kakvo 6te kaje6? A za **ipkite po *i**te
i za **saka i na men mi xaresva dqvolski tova:) Kakto i mnogo drugi raboti:) Razkaji mi kakvo ti xaresva i na tebe, ...i kakvo iska6 da pravi6 s nqkogo i toi sas tebe da pravi? az sa6to obojavam da **ja ***s4eta i **teta na *erv*rzni **asnici, da ***kam v **peto im i da si **lija **asta posle :)Obojavam da mi **xat i da se ***znq ,...kade li ne....nai mnogo v **tata na palavoto ezi4e i ,..po **ceto ****mata da **aje vsi4ko,...to4no kakto iska6 ti , nali??? :( Do skoro pi6i mi:)

Венцислав Михайлов

zdravei Jana,
A ne iska6 li niakoi teb da te *iba s *am6ik i da si pokorna *obinia:))

ivo ivanov

zdravei!!!
mojem da izmislim ne6to za gospodarkata.ot kade si/ kakvo predlaga6 po vaprosa i moje li niakoia snimka
do skoro|:)))

joro jorin 

hi,na 27g.,simpati4en myj ot sofiq.Visok ,stroen simpati4en i mnogo palav.^te se radvam da se pozabavlqvame,4akam...

VASKO VASKO

Iska6 li da se *b*me po tel.?

kumco valco

zdr na 28 god sam ot varna s vazmojnost za patuvane
imteresuva me obyavata za intimna vrazka
ako proyavish jelanie pishi:)

angelo_25

Zdravei Vesi slu4aino popadnah na obijavata 4e si tarsi6 gadje ot ami az rabotiq  v ...i 6te mi e priqtno ako sam tvoi tip ami az sam 170cm;sportnen tip;70kg;sexy stegnat zadnik;tamnokafiqva kosa;Zeleni o4i;sportno tiqlo ...i ;)))) mai sledvat intimnite mi ne6ta ;))) e ako iska6 i tiqh da ti gi opisvam prosto mi drasni v e-maila ami i sam na 25 godinki nadiqvam se da te ustroivam ...4akam s netarpenie tvoqt otgovor please ako ima6 pik4e prika4i mi edno obe6tavam da se revan6iram relaxsira6to...a sega kato za dovijdane te celuvam nejno po nai gore6tite ti mesta i te ostavqm sama da si gi izbere6 koi da sa te i kato ostanem nasame na jivo da mi gi kaje6 ;)))) pi6i mi...

stefan nedelev

Zdravei!Vidqh obqvata ti i re6ih da ti pisha.Az sam na 20 godini ot plovdiv ako iskash kato za na4alo moje da razmenim po nqkoia snimka.Nadqvam se da mi tgovorish.Prika4i snimki i az 6te ti otvarna sas sa6toto!! Do skoro

misho kostadinov

zdravei:))))
itriguva6to i vuzbugda6to e tova koeto tursi6:)))))
na 26 sum, intrresno 6te da te opoznaia:)))
giveia v varna, ako tova ne e problem:))))
ako iska6 pi6i:)))

Smokey Smokey

Zdravei :) Ako obqvata vaji oshte, az sym navit za intimna vryzka :) Na 19 godini sym :) Pishi i ako moje mi prati tvoi snimki :)

Иван Атанасов

zdravey milichkata mi {P}
az sum ot grad parvomay na 18 sym...ti na kolko si?vidqh v obqvata si che si ot ami nemoje li nqkak si v plovdiv da se sreshtnem i da se sleem v edno..?

dancho stoikov

zdrasti az sam ot bs i sam na 17 godini
moga da patuvam ,a i burgas si imam teren
ako si zainteresovana pishi chakam smimki

Aleks ONLY

vesi na kolko si imash li snimki kak moji se razberem pishi

graovec

Zdravei.Pi6a ti vuv vruzka s obqvata.Az sum na 20
godini. Ako iska6 mi prati nqkoq tvoq snimka i az 6te ti
pratq moi i moje da se vidim ;)


4akam otgovor;) Do skoro

Angel Goranov

Moje li snimki ?

viktor mitev

zdravei porchetox obiavata ti iskam ako moge da mi pratish snimki na 20 god sum mnogo gotin obichasht sexa pishi mi chakam te

Georgi Angelov

vidqh obqvata ti za intimen partnior no ima edin problem nqma snimka da te vidq i si malko dale4e ako idva6 kam sf i si navita, i mi prati6 snimka(gola)az sa6to 6te ti pratq i moje da stane ne6to



Тагове:   моя,   обява,   MAILI,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
1. sinyrose - :P
13.01.2007 11:19
e, ne se wprqgaj... razni hora-razni ideali...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20130346
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031