Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.11.2006 08:18 - SHAMPIONI.COM
Автор: varg1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1361 Коментари: 0 Гласове:
0



Такааа, нека тук да направя една равносметка на случващото се в момента ( и не само ) в иначе добре замислената игра shampioni.com.
Първо не можем да влизаме в играта.Защо?Защото сървъра бил кофти.По това което достига до мен, този така наречен "сървър" е пълен боклук и не става за нищо.Моя новия комп е 100-на пъти по бърз, пък струва 700 лв!И защо някои прави игра и я качва на праисторическа машина?С надеждата, че няма да има проблем?Или с мисълта, че все някога ще се понасъберът парички за по нов?
Второто е за "много кадърните програмисти" с които работел АДМИНА.В какво точно са кадърни тези момчета, че на схванах?Отдавна не съм виждал нещо толкова сбъгнато ( може би чакот първия WIN 98 ) .То не беше един, два, три...., сто и един....Хиляди бъгове и недомислици.Изглежда, че за това тези иначе "толкова къдърни програмисти" работят над някаква онлайн игра.
Трето - АДМИНА.Неведнъж съм писал по негов адрес.Предимно критики.Но пиша критики, за да става играта по хубава, по интересна и по качествена.Но по отношение на играта - как да е.Друго ме ядосва - отношението на АДМИНА.Безмислените мнения, празните приказаки, необръщане внимание на проблемите на потребителите, базотговорно и страхливо ( не мога да си обясня по друг начин ) поведение на АДМИНА.За това с една дума - ПИЧ, БЕЗ ДА СЕ СЪРДИШ, АМА НЕ СТАВАШ!
Четвърто - за наказанията.Добре, намерихме бъг, намерихме и кой го е използвал неправомерно.Писаме, дискутирахме, решавахме.Отговорните фактори на играта тръбяха наляви и надясно, че ще наказват, ще трият.Пък то ко.АДМИНА изтри 5-6 изоставени отбора и готовоооо.Ни лук яли, ни лук мирисали.В прословутия списък с 50-те грешници съм сигурен, че няма ни един наказан.И няма да има.Защо ли?Ами защото това не е реалният списък с крадците и ако трябва да се наказват, ще изгорят доста отбори, близки на АДМИНА, сестар му, леля му, 5-тия му братовчед и т.н.Както прочетох наскоро, играта се превръща в реална ситуация в България - шуробаджанащина и беззаконие се ширят ли ширят...
Пето - за модераторите.За наше най-вече съжаление, не случихме и на модератори.То не бяха лигавщини, то не беше подмазване, то не беше лизане на подметки.Много хора искат да станата модератори на форума.И защо?Няма отговор.Ми как защо бе, покрай АДМИНА се нещо ще капне.Я някой кредит, я някое левро, пък и само инфо да е не е малко.За това значи се натискате да сте модератори.А после се оплаквате, че работата била тежка.Ми да така е, ама никой не ви кара насила, нали?Много добре познавате форума и виждате, че не е от най-лесните за модериране, обаче продължавата да се натискате и никой не се отказва.Ето тук ще спомена някой неща.Значи случка - влизам в една зала, сядам, влизам в сайта и... О, Боже, какво да видя - аз съм модератор.Просто пича влизайки от зала не съобразил да даде log off и аз съм там с неговия ник и със всичките права на модератор.Пиша на пича за възникналата ситуация, и следва отговор цитирам "Не знам за какво говориш, много хора знаят паролата ми и влизат с сайта"!!!Много хора!!!Еми нали май това е смисъла на паролата - никой да не влиза.Още по малко с модераторски права.Значи втора случка.Започвам да играя аз и имам проблем.Пиша на един модератор за помощ, пък той ми отвръща цитирам "Нямам време сега да обяснявам, питай някой друг или някой по стар играч".Бе аз че ще питам, ще питам, ама тогава ТИ за къв чеп си сложен там?За украса?Ето такива са нашите модератори - безотговорни и вечно заети.И тука искам да се обърна към най-новия член на модераторския екип - уважавания от мен ФТ.Не спазваш вашите правила - пишеш заглавие с главни букви.Ако бях аз, ще ми изтриете темата веднага, нали?Разбирам желанието Ви да помогнете за играта, но не мислиш ли, че не е нужно тази ваша помощ да бъде афиширана така бурно?Или има нещо което не знаем? Похвално е желанието ти да помогнеш с обяснения на новаците, оше повече че си един от най-старите тук, обаче когато обясняваш нещо на новак, поне му обясни като хората, а не някакви мъгляви и неясни писания без съдържание.И не си прав за едно- АЗ се оплаквам най-много, не друг.Всичките ми писания дето ги виждаш ( и още толкова изчезнали "безследно" ) са все оплаквания.Но това го правим не за да пречим, а защото имаме проблем и искаме да разберем какво става.Ето сега например никой не пусна една темичка, че ще има нов модул, че няма да може да се влиза и т.н.И още хиляди такива идиотщини се случват и няма как да не се оплакваме.Но всико това го правим с цел играта да става по добра и по качествена ( поне аз, а надявам се и другите "оплакващи се" ).Единствени искам да похваля Chopy, че се държеше като модератор, въпреки че много ми "помогна " за ранга ми .Само той ли можеше да отдели време и внимание на всеки който го потърси, останалите модератори къде сте?
Малееееее, колко глупости написах, чак забравих за какво пиша  
В едно изречение - чудесна игра с много бъгове и некъдърен екип.
На всеки който ще ме посъветва да се махам. ще му отговоря веднага-не се отказвам лесно, пък играта има голям потенциал.
Благодаря на всеки който стигна дотук.Имате по 1 бира от мене  


П.П.Поставените въпроси са риторични и неискам отговор.
П.П.П.Извинявам се на всеки засегнат от горните ми писания.
_________________
ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ!!!




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20214175
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71323
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930