Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2020 15:04 - Кой какъв е по произход
Автор: leonleonovpom2 Категория: История   
Прочетен: 4331 Коментари: 25 Гласове:
36

Последна промяна: 10.10.2020 15:23

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Привърженик съм на тезата, че никой съвременен народ не е пряк наследник на античен и още по.малко- не е негово копие!
Това важи с най- голяма сила за гърците!
Спомням си и думите на млад немски професор за древните германи и съвременните при обсъждането на книгата на Тацит относно  напъните на Химлер ,да докаже чистотата на немците! Присмехулно каза ,че древни и днешни германи  нямат пряка връзка и нищо не може да докаже, както е и станало!
Винаги съм се ръководил от една мисъл на известен руски академик-химик!  Че в един научен труд трябва да има червена нишка, която да го следва от началото до края му !Скъса ли се, липсва ли изобщо, това е нещо друго , но не и научен труд!

Древните народи, най вече заради прехраната,, са били мобилни.........
Да вземем Адам и Ева!  От Южна Африка,  техните наследници са стигнали до Северна Америка и до Австралия- в търсене на храна и на  свободна територия!  Итова- в най- дълбока древност! А когато вече е имало пътища- в ранна древност и средства за предвижване?Може ли някой да спре народите?

Така ,че няма закрепостен народ на дадена територия Така е и при нас
Но, относително -от Осми век преди Новата ера, когато са писани произведенията на Омир!  Въпреки ,че те са повече фолклор, почиващ на по-  стари легенди ,може да се вземе това време за ориентир, за начало!  И от него нататък да се правят изводи, кой какъв е, къде е бил и с кого има връзка!

Днешните македонци не били древните македонци! Това добре Но следва и допълнение- Древните македонци нямат пък изобщо нищо общо със съвременните гърци ! За да се разпореждат те ,как да се наричат днешните македонци! Но това се пропуска и нишката се.......къса!

Безброй свидетелства има ,че древните македони не са елини
Например с изискваните доказателства от Александър Първи ,да докаже ,че е грък, за да участва на Олимпиадата?!  Или с присмехулния въпрос на Демостен, адресиран към Филип Втори- "Какъв грък си ти, Филипе?"  Да, той и синът му? налагат гръцкия в империята ! Едно крещящо доказателство за ролята на езика, която някои напълно отхвърлят! На какво е способен той!

Александър ,при похода ,търси войници от неговия народ, да говори на родния си език!  Защо? Нали всички говорят гръцки!
И едно, по скоро математическо доказателство, какви са древните македони:
- гърци или траки, също древни, не съвременни?
В съседство с македоните има древно племе на едони То е безспорно тракийско, по долината на Срума живее! Шотландия ,в древността се е наричала Каледония, Народът- кал- едони
Кал на староБългарски е червен. Оттам-калинка!
Червени едони!?  Може би заради червенокосите?
Ами да опитаме чрез шотландския да разтълкуваме мак-едони Мак е син на шотландски!  Следователно -синове на траките едони са македоните!
Следователно и те са траки!
Накратко ,сбито, така излиза!

Но да се върнем при Българите... Има ли тракийска следа или са измрели всички траки от чума?Преди да се появи първият" прабългарин"?

Интересно е името завършващо на мир  при траките! Ординарецът на Спартак е тракиец и     името му е известно в два варианта Родомир и Ардомир Мир в старобългарския е свят ,реката Арда показва какво означава Ардо!  Има го впрочем и в латинския В два варианта -горещ- Ардените  и буен- за реката  Арда! Родо, оттам Родопа ,явно е свързано с Род, роден?!  Родна планина!
А сега де? Нямаме нищо общо с траките, нали? 
Да, ама май не е така!
Доказателствата следват:
 Научните, на  Йоан Цеца , един от най - добрите средновековни историци твърди ,че мизите сега се наричат Българи!?  Цеца е най добрият историк за времето си! Той не може да твърди произволни неща!

Нашият цар Калоян , за да получи корона и знаме от папата се налага да докаже благороден произход! И той дава благороден римски род, от който произхожда! Папата потвърждава истинността на твърдението,  след проверка в архивите !
Калоян казва на папските легати ,че знае с кого е воювал народът му в Троянската война!?  Да, мизите тогава са съдеди на Фригия, в която се намира Троада и са съюзници с троянците!

На Берлинския конгрес, независимо от голямата му нестраведливост едно нещо е неприкосновено!  Древна Мизия не се пипа и тя е категорично княжество България!

И нещо свързано с Македоните, с похода на Александър Македонски След смъртта му -на изток се създава Македонска държава, Согдийската империя, управлявана близо три века от македонски царе !След това ,тя е наследена от Кушанската империя/ говорят ли нещо кушиите днес?/ И при разпада и започва голямото преселение!
Българите са водещи в него ! Те,  с конете си са непобедими ! Създават държави по пътя си!  Велика България е една от тях ! Интересно ,сред милионите преселници от Балканите на изток, по обратния път няма гърци, няма македонци?  Има Българи! Що за чудесия!?
 И единият клон от Българите се заселва в Македония, даже  изпреварва Аспарух !А другият- на Аспарух- в Мизия?
Защо ли, случайно ли е?
Защо господства мнението ,че Българи не завладяват чужди земи, а търсят тези, които са били техни!
Не е мое мнение, а на   папа Инокетний  и го е написал на унгарския крал Емерих ,по повод искането му за кръстоносен поход срещу Българите! Затова ,че са му взели Белград и Браничево!
Папата го успокоява, че той е взел Български земи-Калоян и повече няма да има претенции към него!
Българите искат и търсят само своето!



Гласувай:
39


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. leonleonovpom2 - Извинявам се, преди да съм обраб...
10.10.2020 15:28
Извинявам се, преди да съм обработил окончателно материала, се задейства системата за публикуване Понеже съм губил материали така, предпочетох да публикувам материала с грешките и след това да го редактирам!
Така и направих!
Извинявам се, като видях какво чудо е било!
Но и сега бързах И основателно1 Наложи се пак да мина през ситото на публикуване!
Нещо съм натиснал явно, без да забележа

Хубав ден на всички!
цитирай
2. elizabethborislavova - Сигурното е, че ние сме един от народите сме наследници на нас си
10.10.2020 15:42
Можем само да сме щастливи от това.
Добре е да се изследват тези тема и да имаме еднозначен отговор.
цитирай
3. leonleonovpom2 - Имам интересен спомен от детств...
10.10.2020 15:44
Имам интересен спомен от детството
Живях известно време, като дете , в село на изселници от Беломорска Тракия и македонци
Наричаха се тракийци и македонци
Не се обичаха особено! Едните се смятаха за по- умни-тракийците, другите - за по - работни!? Е и обратното е вярно! Едните са мързеливи, другите- глупави?
Но в едно бяха единодушни- Че са Българи и никакви други!
Така е и днес!
цитирай
4. leonleonovpom2 - Здравей, Елизабет!
10.10.2020 15:56
2. elizabethborislavova - Сигурното е, че ние сме един от народите сме наследници на нас си
15:42
Можем само да сме щастливи от това.
Добре е да се изследват тези тема и да имаме еднозначен отговор.

Така е, ние сме си ние!
Българи сме си,а в древността може името да се е променяло!
Но и Херодот казва ,че траките лесно сменят имената си!

Хубава вечер!
цитирай
5. kvg55 - leonleonovpom2,
10.10.2020 16:05
Прав е младият немски професор.
цитирай
6. leonleonovpom2 - Здравей, Краси!
10.10.2020 16:12
5. kvg55 - leonleonovpom2,
16:05
Прав е младият немски професор.
цитирай

Да, отначало помислих ,че не съм чул добре но на повторението внимавах
Приблизително думите бяха следните- разбира се ,че нищо не може да докаже Защото древните със съвременните не са едно и също, даже нямат нищо общо!
Ами да си представим един от преди 2000 години и ние,един до друг!? Кой кого ще приеме за роднина?
цитирай
7. elenkokoschkov - КАТО ГЛЕДАМ ИТАЛИАНЦИТЕ В ПРЕДАВАНЕТО НА ДЖЕЙМИ ОЛИВЪР
10.10.2020 16:45
leonleonovpom2 написа:
5. kvg55 - leonleonovpom2,
16:05
Прав е младият немски професор.
цитирай

Да, отначало помислих ,че не съм чул добре но на повторението внимавах
Приблизително думите бяха следните- разбира се ,че нищо не може да докаже Защото древните със съвременните не са едно и също, даже нямат нищо общо!
Ами да си представим един от преди 2000 години и ние,един до друг!? Кой кого ще приеме за роднина?

МИ ТО СЕ ЕДНО ГЛЕДАМ БЪЛГАРСКОТО СЕЛО ПРЕДИ 20-30 ГОДИНИ ,ГОВОРЯ ЗА ПРОВИНЦИЯТА СЪЩИТЕ ЖИЛЕТКИ ,ФИЗИОНОМИИ ,НАЧИН НА ДЪРЖАНЕ ....
ИЗВИНЯВАМ СЕ ,МАЛКО СЪМ ОФ ТОПИК..
цитирай
8. leonleonovpom2 - Здравей, Еленко!
10.10.2020 16:55
7. elenkokoschkov - КАТО ГЛЕДАМ ИТАЛИАНЦИТЕ В ПРЕДАВАНЕТО НА ДЖЕЙМИ ОЛИВЪР
16:45
leonleonovpom2 написа:
5. kvg55 - leonleonovpom2,
16:05
Прав е младият немски професор.
цитирай

Да, отначало помислих ,че не съм чул добре но на повторението внимавах
Приблизително думите бяха следните- разбира се ,че нищо не може да докаже Защото древните със съвременните не са едно и също, даже нямат нищо общо!
Ами да си представим един от преди 2000 години и ние,един до друг!? Кой кого ще приеме за роднина?

МИ ТО СЕ ЕДНО ГЛЕДАМ БЪЛГАРСКОТО СЕЛО ПРЕДИ 20-30 ГОДИНИ ,ГОВОРЯ ЗА ПРОВИНЦИЯТА СЪЩИТЕ ЖИЛЕТКИ ,ФИЗИОНОМИИ ,НАЧИН НА ДЪРЖАНЕ ....
ИЗВИНЯВАМ СЕ ,МАЛКО СЪМ ОФ ТОПИК..
цитирай

Напротив, прав си!
Преди години развеждах един италианец из Бургас. Още не бях ходил в Италия
Забелязах ,че внимателно изучава града? В края на разходката го попитах за общи впечатления? Каза ,че е типичен средиземноморски, южноиталиански град!
Е, не ме подведе! Видях доста морски градове на Италия на юг, Генуа и Венеция на север- също!
В Неапол само улиците в центъра са по- тесни!

Хубава вечер!
цитирай
9. mt46 - https://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%99%D0%BE%D0%B0%D0%BD_%D0%A6%D0%B5%D1%86%D0%B0
10.10.2020 18:27
Йоан Цеца не е историк, а поет, граматик, филолог!
"Едно от най-популярните му писания е неговото засвидетелстване за връзка между българи и мирмидонци. Той пише: „... и тогава всички пристигнаха в Авлида с кораби, и заедно с тях Ахил, синът на Пелей и на Тетида, дъщерята на философа Хирон, водейки войска от хуни-българи-мирмидонци на брой две хиляди и петстотин...“
цитирай
10. apostapostoloff - Забъркал си един ужасен тюрлю говеч!
10.10.2020 18:30
Сега вече Русти ще те направи за пет стотинки. Пак ще ти бръкне в организма. Защото това са си глупости на търкалета.

Дъгласът и Калибанът със сигурност и те ще ти се нахвърлят. Дупе да ти е яко!
цитирай
11. leonleonovpom2 - Здравей, Марине!
10.10.2020 18:53
mt46 написа:
Йоан Цеца не е историк, а поет, граматик, филолог!
"Едно от най-популярните му писания е неговото засвидетелстване за връзка между българи и мирмидонци. Той пише: „... и тогава всички пристигнаха в Авлида с кораби, и заедно с тях Ахил, синът на Пелей и на Тетида, дъщерята на философа Хирон, водейки войска от хуни-българи-мирмидонци на брой две хиляди и петстотин...“


Как така ,да не е историк? Той е учен, летописец е, както наричат историците тогава!
Тогава учените не са били тясно профилирани, със специално образование като сега! И да закъсват, поради недостатъчни познания! Вярно е ,както си написал , че се занимава и с други науки!
Но той намира връзката на Ахил и мирмидонците му с Българите? ! Такива познания може ли да има човек ,незанимаващ се с история?
Между другото, не е крушка без опашка! Във Виница, Македония е намерена теракотна плочка ,писахме с Андрей Киряков в блога за нея, с надпис Ахил на едната страна и булгар на другата!
За 12- ти век, той е считан за най- добрия историк ! И това мнение за него го знам не от Уикипедията , а от съвременни историци!

Хубава вечер!
цитирай
12. leonleonovpom2 - А, ей, го в на!
10.10.2020 19:17
10. apostapostoloff - Забъркал си един ужасен тюрлю говеч!
18:30
Сега вече Русти ще те направи за пет стотинки. Пак ще ти бръкне в организма. Защото това са си глупости на търкалета.

Дъгласът и Калибанът със сигурност и те ще ти се нахвърлят. Дупе да ти е яко!
.................................................................................................................
Пустоле, тъкмо мислех/ със съжаление/ ,че блогът се е обезПУСТОЛИЛ ! Че вече е без тебе!?
Но съм се лъгал!
Тези, дето ги изброяваш/ защо ми се струва, че са по-малко, заради дублаж/, те от интелектуалния кръг ли са?Ти, като компетентна тангента си наясно с движението в него и навън от него !Един украинец твърди ,че те познава като Пустол Тангентаторът?! Звучи добре, като атентаторът
Ти да не си прикрит под псевдоним талибан?Само да подшушне някой на Дон Тръмп ,какви ги вършиш и пътят към звездите ще ти бъде открит!

Мерил ли си скоростта на хамилите казват ,че развивали 50-60 километра? В галоп! И куче не може да ги стигне То развива 40
А птицата я наричат хамилска, защото бяга наравно с Хамилата! И има акъл, колкото тебе и хамилата- заедно !Затова римляните и ядат мозъка, да не са прости като тебе! Защото не го ядеш!

Ти тюрлю гювеча как то предпочиташ? Захлупен на главата ти или намазан на задника ти?
Или, за да не се минеш- и двата варианта- парлалелно!
Уф, внесе си вонята, дето я разнасяш с Хамилите, като ценен товар!?
Излизам, не се търпи!

Аз за Дъгласа ,знам че е талибан!Той дава акъл на азерите сега, как да действат под негова команда+ Слушат го в захлас и му кроят шапка Невидимка!
Но не очаквах целият интелектуален кръг , да е от талибани ? Печени!

Нека дойдат, ще си спомня доброто старо време със " Стършел" Ти ли ще си в центъра на кръга или да те пусна по допирателната му, да обираш ароматите!
А, купуваш ли ги или си ги произвеждаш?
цитирай
13. leonleonovpom2 - Сега, да не си помислиш нещо гадно за заглавието?
10.10.2020 20:12
Напротив, задоволява интересите ти!
Ей го в на означава , че се си едновременно и В , и в НА!?
Ще ти обЯсня, за да не се главоболиш и обезПУСТОЛиш!

Примерно си в кенефа? И ти си В съдържанието му! Но,не изцяло , устата ти е НА нивото на съдържанието! И остатъкът от тебе - над нея!
А бе, бях го добре описал в " Стършел", не си ли го чел! КакАв такАв!
Добре се чувстваш и удобно така ,нали?

Щях да те питам, за книжка на патриций знам, че имаш, не ме интересува!
Но като католик какъв документ имаш? Нали беше и католик?
И къде държиш документа? Хубаво е да са двата заедно! Да не се раздвояваш! Къде беше другият, къде- този? И да ги ботурясаш!?
И други въпроси имам,но по нататък, когато задействаш интелектуалния кръг!
А него пък ще зарина с въпроси!
цитирай
14. leonleonovpom2 - Последната инстанция!
10.10.2020 21:09
20:54 - rustam

Тя е много важна! На принципа на доброволните отряди е!Дотаджийска е!

Тук, при мен, католишки документи няма и не приемам за съхранение! Ако са загубени тук, не нося отговорност, такива не каня!

А разгеле, да сметна процента на какаваните- 11,1!
Лошо, покачва се!

Такива Соцът ги роди!
Да не работят , но и да пречат на другите да работят! Под предлога ,че те много добре знаят , как се работи! Особено пък за другите?
И Пустол, вечният пунтьор на работещ, им е духовният баща!
България ще успее с такива!

А , ето и нещо красиво:
Прочетен: 114 Коментари: 14 Гласове: 14
Последна промяна: 15:23

цитирай
15. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
11.10.2020 07:01
Има много Истина в съдържанието на постинга, затова те подкрепям изцяло! Пък и животът доказва, че не е нито много полезно, нито здравословно за духа, да се лежи само на стара слава :)
Хубав ден, приятелю!
цитирай
16. zaw12929 - БЪЛГАРИ- ВСЯКАКВИ И ОБИЧАЩИ БЪЛ...
11.10.2020 09:07
БЪЛГАРИ- ВСЯКАКВИ И ОБИЧАЩИ БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ ПО СВОЕМУ!
ПОЗДРАВИ ЗА ТЕМАТА!
цитирай
17. leonleonovpom2 - Благодаря ти, Огняне!
11.10.2020 09:09
15. batogo - !!!:))) Поздравления, Иване!
07:01
Има много Истина в съдържанието на постинга, затова те подкрепям изцяло! Пък и животът доказва, че не е нито много полезно, нито здравословно за духа, да се лежи само на стара слава :)
Хубав ден, приятелю!
цитирай

Ти си истински приятел и оценяваш , положеният добронамерено труд!
За разлика от накои елемети тук, които смятат ,че е по- стойностно да го окепазят!? Просто така, хоби им е,! Без да предлагат нещо в замяна! Защото не могат! И ако опитат, ще станат за смях! Да не ги коментирам повече, че и аз падам на тяхното ,седмокласно, селско ниво!

Хубав ден и на тебе, приятелю!
цитирай
18. leonleonovpom2 - Здравей, Зав!
11.10.2020 09:29
zaw12929 написа:
БЪЛГАРИ- ВСЯКАКВИ И ОБИЧАЩИ БЪЛГАРИЯ ВСЕКИ ПО СВОЕМУ!
ПОЗДРАВИ ЗА ТЕМАТА!


Благодаря ти за отзива и за топлите думи в него! Така е, не сме от един калъп, но важно е да обичаме България! А тя ще ни се отплати за обичта!

Хубав ден ти пожелавам!
цитирай
19. leonleonovpom2 - Пустоле, казал съм ти!
11.10.2020 14:41
Стой настрана от блога с ароматите си! Или ползвай вода от Колон!
Ще ме принудиш, да подшушна на еколозите, че влияеш усилващо на парниковия ефект Да вземат мерки, да те подмият!

Ти нямаш ли работа в интелектуалния кръг? Внимавай, серсемите в него бягат по допирателната! Нали ги следиш!
Ти не си познаваш ,как се казваше, а, персионала, и питаш мен? Как се казвал Дъгласът? Ими записвай си имената, защото някой ще те изманипулира!
Къркан му е името, запиши го!
А, покрай Къркания се сетих и за Чича
Това е много специална перуанска бира, за тебе правена!
Не знам пълната рецепта, но от любимите ти фекалии, май само по желание се добавят!Това е притеснително, може да не ти хареса?
Ще ти препоръчам тогава колумбийска бира! Ще ти издам рецептата, но при условие, че няма да злоупотребиш с нея Само за тебе да е, да не почнеш да я изнасяш! Защитена е!
Взимаш от женски пазар, запомни това добре, една кофа гнили плодове! От ананаси до джидживки! И ги даваш на стари жени в махалата, като им връчваш и по една кофа Чиста, не от кенефа!
Да ги дъвчат и да плюят в нея сдълканото Като свършат работата, взимаш кофите и ги заключваш в гаража. Някой мангал да не ги крадне Покриваш ги със стара черга ,да са на хладно
След седмица ги взимаш и ги филтруваш През обиновена цедка, не през шотов филтър!
Ще останеш доволен от вкуса на питието и ще ме споменаваш!
цитирай
20. panazea - Здравей !
12.10.2020 20:53
Аз изследвах името Зенон. Основателят на Стоическата школа в Кипър. Татко се казва Цено , в Италия има Дзено . Гърците , като не могат да произнесат правилно името го изкривявят до неузнаваемост. Дядото на татко е се казвал Цено Ценов. Във всяко поколение са имали по един Цено , но не са гърци ! Това е сигурно. Зѐнон от Китион – Стоика (на старогръцки: Ζήνων ο Κιτιεύς; на латински: Zēnōn ho Kitieus; * ок. 324 пр.н.е. в Китион; † ок. 262 пр.н.е. в Атина) е древногръцки философ, родом от град Китион, Кипър. Зенон е основоположник на стоицизма. Лидер е на стоическата школа, създадена около 300 пр.н.е. в Атина
цитирай
21. leonleonovpom2 - Поздравления, Тони
12.10.2020 23:08
20. panazea - Здравей !
20:53
Аз изследвах името Зенон. Основателят на Стоическата школа в Кипър. Татко се казва Цено , в Италия има Дзено . Гърците , като не могат да произнесат правилно името го изкривявят до неузнаваемост. Дядото на татко е се казвал Цено Ценов. Във всяко поколение са имали по един Цено , но не са гърци ! Това е сигурно. Зѐнон от Китион – Стоика (на старогръцки: Ζήνων ο Κιτιεύς; на латински: Zēnōn ho Kitieus; * ок. 324 пр.н.е. в Китион; † ок. 262 пр.н.е. в Атина) е древногръцки философ, родом от град Китион, Кипър. Зенон е основоположник на стоицизма. Лидер е на стоическата школа, създадена около 300 пр.н.е. в Атина
цитирай

Изненадваш ме приятно с изследванията си!
Насочваш ме и към един император на ИРИ- Зенон! Той е кападокиец по произход/ или исавър/ но има за съпруга Ариадна- Дъщеря на Лъв Първи или Лео, който е тракиец от племето беси ,според някои сведения!
Заинтригуваха ме твоите изследвания
Българското Цено, дали е свързано с ценен или влачи някаква антична следа
Сено / SEno / на италиански е гръд?, може и залив да е/ земята прибира в гръдта си морето/?
И аз ще се поровя в тази тема! От любопитство

Лека нощ, Тони!

ПП. Познавах един Любо, но не съм сигурен дали е същият? Имах в пехотната рота съименник, от Бургас Иван Симеонов За съжаление ,почина!Запознахме се по комичен повод За пощата дежурен бил от тяхната рота, писмото, адресирано до мен го прехвърлил за тях Иван го взел и набързо отворил Разбрал ,че не е за него Изпаднал в сложно положение, отворил чуждо писмо Но видял ,че е и важно за мен! И тръгнал да ме издирва, не се познавахме Намери ме и почна с извинения Неудобно му беше Но на мен ми падна камък, като набързо го прочетох Благодарих му, че не го е унищожил, а ме е издирил!
Много хора бяхме, не всички се познавахме по име!
цитирай
22. radostinalassa - Защо Адам и Ева да са стигнали до Америка?
14.10.2020 17:41
Те си живеят в Африка и днес. Тази теория е отречена днес. Ние не сме произлезли от негри, нито жълтите.
цитирай
23. leonleonovpom2 - Здравей, Радостина!
14.10.2020 20:00
Правило е за мен, за нещо ,в които не съм достатъчно компетентен ,да се доверявам на специалисти
Китайците доказват ,че храната е причина да станат жълти- оризът
Теорията ва Адам и Ева е оспорвана ,но не и отхвърлена
И сега има научни предавания на тази тема
Виж, ако е в област, в която съм уверен, че знам, там слушам първо себе си!

Хубава вечер!
цитирай
24. radostinalassa - Аз вярвам на Севястъянов и на науката
14.10.2020 20:38
Пръстовите отпечатъци не се променят от климата и от нищо друго. Криминалистите могат по 1 пръстов отпечатък да кажат точно от кой сой е престъпника. Така, че няма как негрите да са ни предци. Негрите янки не са побелели , освен ако не се избелят чрез дебели и грозни бели жени.
цитирай
25. shtaparov - Статията е добра и виждам само един, ...
16.10.2020 08:47
Статията е добра и виждам само един,който може да гласува против нея- Гермът. Той попрегракна от зор да си прокара тезите,но те са отдавна изтъркани и няма как,моите извинения :) А Мизите не опровергават тезата за Келто-Бригийския произход на "пра"-Българите: според нея Келти, Илири, Скити, Траки, Фриги и Мизи са отделни Бригийски племена,които заели свои територии около Балканите но по-късно отделни племенни групи се преселили на Изток и на Север,а други на Юг и на Запад. Доиндоевропейски народи в Европа си останали някои типично Кавказки племена,"испанските" ибери,угро-фините и дошлите от Палестина гърци,които постепенно се ре-индоевропеизирали. Тюрки изобщо не е имало не само в Европа,но и никъде другаде- имало е предтюркски народи като скити, маджари, индуси, айни и рурани, от чието смесване се образували през VI век тюрките,след като Българите отдавна се подвизавали в Европа. Германи по начало също не е имало: те се образували късно в резултат от смесването на вече обособените племенни групи на Келти, Скити, ибери и угрофини. Днешните Българи пък се образували от смесването на други вече обособени племенни групи- Келти (Белгите/Бълги са ядро на самите "пра"-Българи), Скити (Сарматите и "славяните" са източно Скитски племена), Траки (в това число Мизи, Гети/Готи и Даки), Илири (междинно звено между Келтите и Траките),угрофини от север и ибери от Средиземно море. Малкия процент монголоиден ген у нас са го донесли угрофините- на;-древните авари (псевдоавари) и маджари например са имали 5-10% такъв,но след многовековен престой в Европа той разбира се спаднал значително. Псевдоаварите по-късно са вече роднини на Българите,понеже се смесват с местни Български племена (някои от тях- Склави и Склавини) и тъкмо почнали да приемат Българския език,когато дошли маджарите и те естествено минали на тяхна страна.
цитирай
26. leonleonovpom2 - Здравей, Ангеле!
16.10.2020 22:36
Благодаря ти, че взе отношение!
Знаеш, че ценя изключително много твоето мнение!
Не, Германтигър не е гласувал с минус, той обикновено коментира, ако е така
Става дума за един странен дует, който ми е абонат?Третият и той не знае, кой е? И толкова е странен дуетът, че понякога ми минава еретичната/ не католическа/ идея през ума! Че , ако не са братя близнаци, са един и същ човек?
Пустол е единият, той е по - човечен, по детски, той ме предупреждава!? "Ей сега ще видиш граматикът какъв ураган ще ти спретне!" Гледам небето- ясно е и слънце грее? Но винаги познава, затишие пред буря е било! Или заедно живеят в един хотел, или са един и същ!?

Сега, Пустоле, това ,което ще кажа ,не е за деца, вземи тротинетката и карай по тротоара! Тук нямаш неща за разбиране!

В историята има много неясни и забавни неща!
Някои от тях са изложени в постинга Но най- силно ме впечатлява походът на Александър на Изток! Една от целите е Роксана Да, получава я, но минава през тест Знае се за потока от Балкански жители на изток в продължение на векове Знае се за двете империи-Согдийската с македонски царе и за Кушанската/ Конната/! Знае се за великото преселение след разпадането на Кушанската империя Знае се ,че идват хора с европейска жилка оттам! И водещи са Българите/ Ами тези кушии откъде идват?/
Така , отиват македонци и гърци-да им превеждат, а се връщат Българи? А търци никъде няма, ни тук, ни там? Къде са се скатали тези тарикати, само в историята ги има?
Даже в Афганистан има още от тях- Българите, не гърците Тях никъде ги нама, освен в страниците! Историците отбягват да коментират Защото ще трябва да се откажат от трудовете си в тази област!
Неприятно!
И най интересното е, че два клона от тези Българи се насочват именно в Македония- древна и в Мизия!?
Повод за размисъл

Лека нощ, приятелю!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: leonleonovpom2
Категория: История
Прочетен: 9134717
Постинги: 1348
Коментари: 29643
Гласове: 102592
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031