Древните японци да са създали държавата си благодарение на българите-гети? Опонентите веднага ще кажат: "Ето това вече е прекалено".Но много често скептицизмът произтича не от знания,а именно от невежество.От нежелание да се признае истината и новото.
Да вникнем във самата дума: самурай.Тя има древнобългарски корен:"сам"и"рай".Сам в рая.Наистина,древните самурай са вярвали,че ако се сражават смело,ще отидат в рая.
Има и още по-добро обяснение. Самурай на български-"сам"и"ура".Човек,който сам вика Ура.Какво по добро за духа на бушидо като обяснение?Самураят е точно това,сам,срещу тълпи врагове,той вика ура и тича напред,готов да умре.Даже японският няма по-добро обяснение за думата самурай!Всъщност думата самурай на японски нищо не означава!Седят и се чудят какво значи. Пробвайте,кажете на някой японец-"самурай"-да видите как ще ви изгледа.Думата на японски е без превод.
Даже думата Нипон-както на японски наричат Япония-е без превод.С изненада виждаме, че тя се превежда през тракийските думи неос-нов и пан-блато,т.е. ново блато,което е разбираемо,ако Япония е завладяна от велики завоеватели,като гетите,за които тя е просто поредното блато.Кой иначе ще кръсти страната си"блато"?
А какво по-добро обяснение на духа на бушидо от вярата в безсмъртието на траките гети,завещана им лично от Замолксис?Японците вярват в безсмъртието,като следват своя гсподар,своят Даймио в отвъдното.Същото ни докладват древните гърци за траките-гети.Даймиото на траките гети е очевидно Замолксис.
Казват,че навремето Хирохито посрещнал Тодор Живков с поздрава "добре дошли след 3500 години отново!".Тогава Живков си помислил,че става дума за грешка на преводача.Но не! Японците добре знаят кой им е основал културата.
Още в трети век преди новата ера в Япония нахлува култура на могилни гробници.Точно така! И този факт науката вече не може да го крие.И те са дошли от континента.Това разказва и Нихон Шоки,древната японска книга на мъдростта-първият император дошъл с конница преди 3000 години от континента!
Още археологът Егамни Амио изказва ясното предположение,че ранната Япония е превзета от конни номади от далечната азиатска степ.Доказват го и белокожите тракийски мумии в съседен Китай.Темата е подробно развита от траколога,господин sparotok в няколко части,като той безспорно доказа че Китайската неолитна керамика е тракийска.
Но да се върнем в Япония.Как стои въпросът с езика?Както знаете,той е основното доказателство на произхода.Японският,ще кажат скептиците,никой не го разбира.Да,обаче това изобщо не е така.Академик Стефан Младенов доказа безспорно индоевропейски елемент в японският език,а Амиан Марцелин пише,че Аланите били покорил и Евразия.Да,обаче аланите са масагети,т.е.гети,т.е.траки! Връката я доказва тракийският меч,намерен в Корея,Наистина гетите са владяли Корея,и оттам,и Япония. На нашите продажни учени тази елементарна логика им убягна. Но от истината нямат де да се скрият, тя е като божии меч.
И този меч наръга измамниците много лошо,когато уважаваният археолог и историк Джон Кемпбъл публикува двутомника си"The Hittities",в който доказа безспорно,че хетите са основали Япония и много други държави(от Мексико до Франция)по света,използвайки паралели в ономастиката,археологията и литературата.Едва ли е нужно да добавям,че"хети" е просто по-старото име на гетите.С такъв меч,забит под лъжичката,измамниците вече гузно мълчат.
Но и това не е всичко.Да сравним езика:
Японски-български
Усаги-заек
Банчо-ранчо
Биш-билка
Моме-монета
Шунга-женски голи картини,жаргонно "шунда"
Куге-благородник,каган
Мецуке-главен шпионин,"мечка" в стана на врага.
Днес-днес
Хотеру-хотел
Мидай-вода(т.е. я ми дай вода).
Бииру-бира
Дезату-десерт
Сарада-салата
Сато-захар.
Подозрително напомнят на тракийския, и всички се правят че не го забелязват!
Особен случай имаме в най-използваната японска дума.Поздравът им за добър ден.Той винаги е придружен с поклон.Някой замислял ли се е,защо?
Поради една много проста причина.Когато гетите са нахлули в Япония,те с мечове в ръце са нахлували в японските хартиени къщурки.Не разбирайки езика,са карали японците да се навеждат в безопасна поза с гетският поздрав към враговете: "Коленичи,уа!".
Оттам е произлязло и добре известното и използвано и днес японско "коничи уа","коничи уа",поздрав,придружен с поклон,използван и днес.
Явно просто японците от страх са си глътнали "лиъ"-то.
Друга такава следа имаме в тоалетните.Най-необходимото и спешно помещение на японски се нарича "отеарай".Очевидно навремето гетите са търсели японските тоалетни и са ги намирали заети със самураи и са тропали по вратата на тоалетната и са викали "!Отваряй,отваряй",откъдето е произлязло японското "отеарай" като име за тоалетната.
"Е"-то е било добавено от изплашеният и смутен японец,който бързал да си надене гащите(по японски хакамата) и викал от смущение"Е-е-е-е-е-е-е!".
Японците носят и други тежки следи от тракийската окупация,които само показват колко превъзхождащ ги народ са били гетите.например на японски "извинявай" е аригато.По принцип българите като се оригваме,се извиняваме.Очевидно гетите като са се оригвали,са карали японците да им се извиняват че са присъствали на този интимен акт и от оригването е произлязло японското извинение."О"-то е било объркано с "А",защото ато си е първата буква от едно хубаво освобождаване на газове през устата.
Вижте и керамиката:
Вляво е тракийски съд,вдясно е древен японски съд.Приликата не е нужно да Ви рисувам схематично.Лъже ли ви изкуството?Едва ли.Тогава кой ви лъже?
Ето,така се доказва историческа теза.Със здрава логика,лингвистика,археологи,цитати и логически анализ.Нека някой да докаже обратното?Моля,нека заповяда,аз нямам нищо против обективността.
Противниците на тези факти са длъжни да докажат,че в никоя точка на Япония и прилежащите й острови през никоя година няма да е стъпвал гетски крак.Ако го докажат безспорно,печелят.Те обаче не са способни и затова гузно ще мълчат и ще се свиват в БАН-ята.
Днес разплетохме и още една загадка относно великата българска древност,Защото нашите деди са владеели земите от Атлантика до Тихия океан и прилежащите им острови,и ние,техните потомци,трябва да ходим с високо вдигнати глави!
Не ви трябва да учите други езици, били те съвременни или древни, всичките те са просто форми на българския!
Бъдете горди че сте българи и ходете с високо вдигната глава и изпъчени рамена!Павел Серафимов - Спароток "Какво о...
Павел Серафимов - Спароток "Тайната...
Често задавани въпроси за сглобяемите къ...
За двойния аршин и не само за него
Постингът е бонбон!
..................
Сапорток, Вие сте.....ма нЕмам думи!
Поздрави, прегръдки, целувки....и...там каквото следва.:)
Много ми допадна как тракологията обяснява думичката "самурай." Както се казва - три в едно: Човек, който вика ура и после отива в рая!
09.12.2012 20:04
Вижте,господин tikoev.
Чукчоиндианците също имат тракийски остатъци в своят бит. За това ще пиша пост по - нататък.
Така вижда нещата sparotok,господин gadfly.
Sparotok предпочита кирилицата,защото той Знае,че тя е всъщност Линеар А.
Аз бих предпочел,ако сте истински българи,да пишете на глаголица,тъй като това е за мене азбуката на предците ни!
Постингът е бонбон!
..................
Сапорток, Вие сте.....ма нЕмам думи!
Поздрави, прегръдки, целувки....и...там каквото следва.:)
Поздрави и на Вас!Пазете се от зложелатели!
Много ми допадна как тракологията обяснява думичката "самурай." Както се казва - три в едно: Човек, който вика ура и после отива в рая!
Така е,господин rustam,набито око имате!Керамика съм използвал в по-широк смисъл,на всякаква посуда,инак гърнетата са метални.Нашата наука ги нарича"ситули".На практика някъде между цокало и кофа.
Ще признаете,че приликата е удивителна!
Показвате забележително незнание,госпожо или госпожице dolsineq.
Очевидно посещавате блога на уважаваният от мен господин sparotok само за да се почесвате,или за да Ви почесват.
Баварците са чисти тракийци.Баварският е тракийски,и баварците са основани от траки.В книгата,която цитирам,баварците са също така основани от хети,което са гети.
Тъй,като същото това се е случило и на японците,и те са основани от трако-хето-гети,оттам идват приликите.
Макар че лингвистиката Ви е куца.Кони-кони имаме и на български.Така викаме на сочните кобилки.И това е първоезикът,ако не знаете.
Вие изобщо не знаете,че баварците възникват много след траките и японските цокала на 3000 години,които съм цитирал.Така че опитът Ви е лаишки,моля четете господин Sparotok внимателно и често се консултирайте с него!
За японците и гетите…кво да ти кажа? Там лица като тави, сплескани носове, дръпнати очи…абе, ти ги разбираш тия работи, аз кво да ти се бъркам. Аре чао. А, и по-внимателно, брат, че току виж някой сенил може да се напика от кеф пред компютърът. Дерзай, брат, смажи Sparotok! Тъй де, откъде на къде ще ни изкарва траки. Айде бе…Пък ние с тебе си знаем, че сме от ония с дръпнатите Очи.
Скъпи ми кръстнико kansandilh, с неосъзната тракийска урна в аватара.
Аз се казвам запорток,защото така ми викат и защото съм дребничък пред титани в тракологията,като sparotok, а и като цяло съм дребничък.
Нужно е да цъкнете с мишката на профила ми,за да видите че отгоре пише "блогът на Запорток-моят блог в блог беге".И винаги това е пишело.Разбира се в случай,че не умеете да четете латиница,както изглежда.
Така че благодаря Ви за самотитуловането,но ще Ви призная за кръстник след като получа от Вас риза с 500 лева в джебчето.
Иначе за другото не разбирам защо обвинявате sparotok,че иска да ни изкара траки,а сме такива с дръпнати очи.
Ами траки сме разбира се.
На тези с дръпнатите очи сме им дали културата само,направили сме ги хора.
Коленичи,Уа!
Хм,госпожо gladius.Изненадан съм.Не си представях етимологията толкова сложна.
Аз честно казано си мислех,че името на богинята означава"няма тераса"поради малките и балкони на богиня-воин.Просто японците са си глътнали"ниъ"-то.
Показвате забележително незнание,госпожо или госпожице dolsineq.
Очевидно посещавате блога на уважаваният от мен господин sparotok само за да се почесвате,или за да Ви почесват.
Баварците са чисти тракийци.Баварският е тракийски,и баварците са основани от траки.В книгата,която цитирам,баварците са също така основани от хети,което са гети.
Тъй,като същото това се е случило и на японците,и те са основани от трако-хето-гети,оттам идват приликите.
Макар че лингвистиката Ви е куца.Кони-кони имаме и на български.Така викаме на сочните кобилки.И това е първоезикът,ако не знаете.
Вие изобщо не знаете,че баварците възникват много след траките и японските цокала на 3000 години,които съм цитирал.Така че опитът Ви е лаишки,моля четете господин Sparotok внимателно и често се консултирайте с него!
.............................
Явно четеш по диагонал, връзката между баварци и траки е факт, а относно с японците ще се доверя на твоите "проучвания"...;)
Ето,че взе да Ви просветва за истинската тракийска история,господин shtaparov,след като забравихте да обждате.
Така е,именно през Корея е била завоювана Япония от траките,и аз съм го писал.Китай,Корея и Япония са били тракийски провинции,може би една-не знаем със сигурност.
За значението на думите малко грешите,тъй като същността на сатем и кентум езиците е в предаването на звучно и беззвучно к и г,ж и т.н., а не преминаване на с в к и обратно.
Освен това нашият виден езиковед,sparotok,ясно показа,че тракийският е сатем.Това стана покрай извеждането му от санскрит,малоазийски и авестийски и обявяването му за неримски и негръцки(и двата кентум),т.е. логиката не може да бъде такава.
Но,като цяло,поздравления все пак за доброто общо схващане на проблема!
Господин laik,
Изглежда не сте много в час с тракийските въпроси.Това е постинг с изключителна научна стойност и обективен фактологически материал от най-висока класа.
09.12.2012 23:11
аз открих нещо.Проучете го внимателно.
Първата жена, Ева, е била тракийка. В Библията е упоменато, май че и във Корана. Адам по дефиниция също е бил тракиец.
Всички хора на земята са били тракийци.
В момента само папуасите в нова гвинея не са тракийци.
Всичкото друго народ са траки.
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
Само те са оцелели след бомбардировките...
Тъмни са им намеренията на индивиди отричащи, не само правото на независими научни изследвания, каквото е това на авторът, излъскал една малко изследвана част от далекоизточната тракисйка история, но и са обединили усилия да храча и плюват в безсилието си да намерщт душевни сили и да подкрепщт Родол1бец и Учен всеотдаен Патриот отдал себе си за делото на Тракия, ако не е една от техните сектанти.!
Какво делят тук сектата на кривогледият неуважаван от мен смотльо и долен клеветник спароток, че плюват самостоятелните чужди научни разработки на всеотдайни патриоти поставили науката и България над всичко?
Важното да го е казала една от техните маймуни ли ? Та това не е История и Родолюбие!
Та какаво има да дели кривогледия неуважаван от мен смотлщьо и долен клеветник спароток, окелветил по обичайния си долен и престъпен начин и опитал се с това да хвърли кал по светлата личнист на почетния председател на вездесъщия ист анарх пишещият тези редове и какво имат да делят сектата му !?
Задълбочено и сериозно научно изследване поднесено на малко по висок стил и обогатено с малко известни сигурни доказателства умело поднесени от автора, за съжаление очевидно не неизвестни за тракийското простолюдие от лизачи, като лизача ладо, мяткащи се между ромската фиеста и спартракитриадата, от сенилни самоосакатени самокастрирани жреци гетски лизач и прототипи за клонирана овца, опитващи се да омаловажат скромния принос на автора сапорток, поради научния факт , че самоосакатяването им ги е направило дефектно невезприемчиви за възприемането на истинският блясък на тракийсите ни предци поднесено от незвисими учени траколози, които скромно се опитват да внесат светлина в сектантското невежество на слепци доброволно поставили се в услуга на подобен на тях осакатен индивид, който дори няма смелостта да дойде в признавщия научния му принос в тракологията тук автор да питскаже или обори незвисимата тракология и дори бихме дори заподозрели,ч е е една нечиста и тъмна личност която изпраща лакеите си да се борят със светлина разпръскваща истината за Истинската Българска Истотия на Тракийските си предци, която с явно нечисти помисли видно от неблагордното си поведение на осакатени енъвзприемчиви ниско обртазовани и некултурни индивиди, извадени на дневна светлина с примитивните си нерационални аргумени се се опитват да заглушат самостоятелните научи изследвания на автора, който в скромността си няма нищо против неначуната да защити Истината дори отстъпва от високопоставените тук научни норми и ги погазва, като само за да угоди на тълпата от невежи ги ласкае за ценностт а на писанията на неуважавания от мен кривоглед гуру на сектата , с което хвърля пятно вурху своите иначе безпристрастни изледвания.
Та ако кривогледия неуважаван отм мен смотлщьо и доелн клеветник спароток не може протегне ръка и не признае работите в тази насока на автора в името на науката ли работи кривогледия им гури или в името на Клонираните си овци и обцлужване на осакатеността си очевидно явяващия се обединител на така сегментираната секта .
За разкриването на истинската Тракийската Българска История, трябва да подадете ръка и приветсвувате труда на всеки български патриот , а не само на психопата с потник, който следвайки Правилния Принцип на психопата боцман " Мое нищо да не праим , ама че лежим. Нашето си е наше Чуждото е Общо "
дедо Йоцо гледа
Господин lado,моля,коментирайте по темата!
Господин raders,
Траките тук не са идвали отникъде.Те са тук през цялото време.Ето например космическата свастика на българите и българските завъъртулки по керамиката на нашите земи са със сигурност на повече от 5000 години!Разни продажни учени,като Бешевлиев,братя Шкорпил и Николай Овчаров ни караха дълго да вярваме,че нашите предци са дошли отнякъде от Азия,и това било романтично.
Това обаче не е вярно. Нашите предци са били на това място още откакто го има земното кълбо и оттук са се разселили по целият свят и са раздали култура на бедните и изоставащи народи!Днес това е забравено,но истината ще бъде възстановена!
Нима просташките нападки на гъркоманите и компания срещу Спароток и интересуващите се от историята на траките са по-подходящи от този духовит начин за изразяване на несъгласие? Разликата между двете е както разликата между елинизма и онези, които приравняват простотията си с него. А елинизмът, макар обсебен от гърците, далеч не е само гръцко дело. Духовитостта не напуска човека дори и в несъгласията му, за разлика от други, според които нямаме нищо общо с траките, защото сме българи. Но същите услужливо забравят, че навремето първо са нарочили траките за варвари, а веднага след като българите са наследили и този етикет от тях, траките са провъзгласени за безследно изчезнали, изпарени, анихилирани.
Нека не ставаме без нужда простаци само заради чужди простащини. За простаците и персите са били не по-малко варвари от нас, макар персите да имат не по-малко опазена литература и древни постижения от древните елини, които също са обсебени от древни и настоящи простаци.
Моля ви, не слизайте на нивото на използвачи и обсебители на нелицеприятните в момента мнения. По-добре да си опонираме с помощта на интелигентна ирония, отколкото с просташката злоба на безскрупулни крадци.
Браво на автора. Добра възможност да се покаже духовитостта и самокритичността по някогашните тракийски земи. Ех, тези траки! Да бяха си пазили авторското право, нямаше да се чудим как да ги защитаваме сега от крадците им...
10.12.2012 08:28
-Аватарът ми не е „неосъзната тракийска урна”, както си мислиш ти, а е дълбоко осъзната монголска капа(шапка, иначе казано). Аз като потомък на монголи(а и ти също), не мога да допусна в аватарът си някакви си тракийски погребални артефакти. или някакви други…етруски, да речем. Тракийски, етруски и разни там автохтонно-балкански културни обекти ме обиждат. Монголската ми кръв се бунтува, цепките на очите ми се свиват и… Не знам защо ти предаваш кръвта на дедите ни?
Не мога да остана безучастен с откровената подигравка с делото на Учителя.Този човечец тук се подиграва с произхода на монголите,едно от делата на живота на господин sparotok.Господин sparotok си е посветил живота и семейството да докаже, че монголоидите са българи,а този низък човечец му се подиграва.
Вие не се подигравате на мен,господине!
Подигравате се на двутомника на господин sparotok.
Ето тук в два тома той доказа,че китайците са българи.Смятате ли и китайците за носители на монголски шапки(като Вашата)с дръпнати очи?
1. http://sparotok.blog.bg/politika/2010/07/06/traki-v-kitai-ili-zashto-hunite-sa-rusokosi-i.573114
2. http://sparotok.blog.bg/politika/2010/07/11/traki-v-kitai-ili-zashto-hunite-sa-rusokosi-i-i.575505
Същият господин sparotok доказа неколкократно,че мечовете на корейците са тракийски.Корейците с дръпнати очи ли са?
И Вие се гаврите с Делото му.
Вие сте подлец и зъл човек,господине.
И не знам защо ми пишете неща,които не разбирате,за произхода на траките.Аз ги знам,но Вие изглежда се подигравате,както се подиграхте и с делото на Учителя.
Моля Ви,не го тормозете повече.Човекът не е заслужил.Ако наистина имате нужда от кофраж,ще Ви направя,макар че се опасявам,че кофражът е в главата Ви.
градацията ви бяга нЯщо :)
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
Кухата лейка пак се изказа!
10.12.2012 10:44
По горе написах.
Според генетични проучвания всички народи в света са тракийски.
Само за папуасите от Нова Гвинея е доказано, че не са, но то е защото са извънземни.
А една коментираща по-горе, която с трогателна наивност взема пародията за истина, е просто огледало на тия безпросветни, невежи и глупави индивиди, които развяват фантазиите на Спароток като реликви. Смешно, ужасно смешно;))))))
Показвате забележително незнание,госпожо или госпожице dolsineq.
Очевидно посещавате блога на уважаваният от мен господин sparotok само за да се почесвате,или за да Ви почесват.
Баварците са чисти тракийци.Баварският е тракийски,и баварците са основани от траки.В книгата,която цитирам,баварците са също така основани от хети,което са гети.
Тъй,като същото това се е случило и на японците,и те са основани от трако-хето-гети,оттам идват приликите.
Макар че лингвистиката Ви е куца.Кони-кони имаме и на български.Така викаме на сочните кобилки.И това е първоезикът,ако не знаете.
Вие изобщо не знаете,че баварците възникват много след траките и японските цокала на 3000 години,които съм цитирал.Така че опитът Ви е лаишки,моля четете господин Sparotok внимателно и често се консултирайте с него!
.............................
Явно четеш по диагонал, връзката между баварци и траки е факт, а относно с японците ще се доверя на твоите "проучвания"...;)
Абсолютен факт.Никой не се замисля какво варят в БаВария-че варят бира.
Баварският историк Авентиус (XVI век) твърди, че българи и баварци имат общ произход и между V – I в. пр. Хр. са живели заедно в Кавказ. Такива сведения има и в хрониката на манастира Мелк.
аз открих нещо.Проучете го внимателно.
Първата жена, Ева, е била тракийка. В Библията е упоменато, май че и във Корана. Адам по дефиниция също е бил тракиец.
Всички хора на земята са били тракийци.
В момента само папуасите в нова гвинея не са тракийци.
Всичкото друго народ са траки.
Прочуването за Адам и Ева е направено от траколожката dolsineq.
Тя е доказала по научен път,че на Ева й се прищяло дюля от кюстендилско,където било Едем,т.е. ядем-Адам и Ева ходели там да ядат на български.
Древната тракийска памет на народа съхранила случката в народна песен за Адам и Ева и Дюлата,която песен обаче наблягала предимно на Адам и Ева,голи.
Иначе сте абсолютно права.
Господин sparotok пък доказа,че мирмидонците са траки.Според гръцките легенди мирмидонците са потомци на мравките.След като добрият Бог унищожил човешкият род,новите хора създал от мравки.
Т.е. мирмидонците са първите хора на земята,Ноевите потомци.
Сама виждате,много и различни религии,обединени в едно:всички твърдят,че човечеството е произлязло от тракийците.
Но че са именци - древни булгари, тия които стигнали Манджурия, Корея и Япония - спор няма!
Оттук произтича и фундаментално погрешната постройка на цялата ти теория. Гените, а НЕ езикът, са показател за произхода. Пример, който веднага оборва гореизказаното твърдение: в момента всички народи в Централна и Южна Америка говорят на езици от романската група. Но това не ги прави испанци или португалци. Всъщност от генетична гледна точка (т.е. по ПРОИЗХОД) те са били там далеч преди европейците. Това на какъв език говорят не доказва абсолютно нищо по отношение на произхода, а единствено говори за определени културно-исторически етапи от развитието им.
Господин raders,
Траките тук не са идвали отникъде.Те са тук през цялото време.Ето например космическата свастика на българите и българските завъъртулки по керамиката на нашите земи са със сигурност на повече от 5000 години!Разни продажни учени,като Бешевлиев,братя Шкорпил и Николай Овчаров ни караха дълго да вярваме,че нашите предци са дошли отнякъде от Азия,и това било романтично.
Това обаче не е вярно. Нашите предци са били на това място още откакто го има земното кълбо и оттук са се разселили по целият свят и са раздали култура на бедните и изоставащи народи!Днес това е забравено,но истината ще бъде възстановена!
))))) Че са били тук от дълбока древност, не отричам. Въпросът е от къде идват преди "дълбоката древност". Защото е известно, че "хомо сапиенс" /поне съгласно археолози и биолози/ са се появили най-напред в Африка. След което тръгват насам и натам и т.н. След което продължават да се разселват и пр. След което идва един момент /при някакъв катаклизъм/, когато хомосапиенс е застрашен от измиране и силно намалял. Това са много стари преселения и кога са се появили расите, май никой не може да каже. Траките са се появили тук по време на неолита. Дори и палеолита да е. Може би са дошли първи тук; не споря. Но преди това????
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
Истинските жени по това си падат!
10.12.2012 16:26
Може би някои се надява в бъдещи инвестиции в туризъм по нашите места, но света, не е толкова прост, че да се върже на велики тракийски измислици и измислици за вампири по земите ни...Хората по света четат , а не халюцинират и не измислят световната история, както на бай ганьовците им изнася!:))
Благодаря Ви,госпожо lidislidis!Надъхахте ме.Мисля да оформя историческо списание от моите статии!
pevetsa.blog.bg/.../severnite-traki-getite-koito-osno...
10.12.2012 17:26
И с това окончателно потвъърждават, че нямат не само трезва и логична преценка, а нярват в приказки, ами нямат и чувство за хумор.
Тоя блог фино и елегантно подииграва невежите и неуките фанатици.
Запъъртък, готви следващия хит. Той Спароток напусна вече, както заяви, и ако още стои тук, значи ще да е още по-комичен.
16:34
Забавляваш ли се? Много вдъхновени сме нещо. Ти, aristotelis, gerimantiger и сие дружина от лични по-лични и учени. Лет ми гес!? Ти си най-малкото некой доктор на на`уките. Свака ти част! И като се събудим и помиришем кафенцето и отроним по некоя бисерна сълзица над изкипялото млекце, що да видим!? България се превърнала в книжен тигър като аватара ти. Ама досущ един жалък, малък, мижав хартиен тигър... Ееех, а като се събудиш! Да, ама не. Има още доста луди глави в тая изстрадала моя родина, в това Отечество, което ще пребъде, въпреки смешковците, които винаги са повече, въпреки паркетните и порцелановите тигърчета, като твоето аватарче. Смешничко, та чак жално да ти стане. Толкоз. Дръж вдъхновението, ей, да не иде конят у барата. Служи на дълга! Смешко.
...
В предходния и първи постинг на Saportok, аз съм коригирал негови неточности, независимо от зевзеченето и същшността на постинга му!
Нито веднъж в мой коментар нито тук, нито в предишния му постинг НЕ го подкрепих!
Колкото до тигри на аватарите - ТАКЪВ ИМА SPAROTOK I SAPORTOK, при мен аватара е различен!
Иначе България освен всичко споменато, страда и от простотията ганьовска.
Най-вече научи БЪЛГАРСКИ, щом си с претенция да знаеш. Я ми кажи, кой е казал това:
"ЛУДИТЕ НЕ МОЖЕ
НИКОЙ УТЕШИ,
БЕСНИТЕ НЕ МОЖЕ
НИКОЙ УКРОТИ."
Четете и учете.
Считам, че точно истинският Спароток, е оригама на българщината.
Мижав хартиен тигър на българското...
Ако перифразирам някой, "българщината не ще екзарх, ама и Спароток хептен не се върже с Караджата..."
Българщината не се нуждае и от изкуствено цвете.
Докато не е покойник...
16:34
Забавляваш ли се? Много вдъхновени сме нещо. Ти, aristotelis, gerimantiger и сие дружина от лични по-лични и учени. Лет ми гес!? Ти си най-малкото некой доктор на на`уките. Свака ти част! И като се събудим и помиришем кафенцето и отроним по некоя бисерна сълзица над изкипялото млекце, що да видим!? България се превърнала в книжен тигър като аватара ти. Ама досущ един жалък, малък, мижав хартиен тигър... Ееех, а като се събудиш! Да, ама не. Има още доста луди глави в тая изстрадала моя родина, в това Отечество, което ще пребъде, въпреки смешковците, които винаги са повече, въпреки паркетните и порцелановите тигърчета, като твоето аватарче. Смешничко, та чак жално да ти стане. Толкоз. Дръж вдъхновението, ей, да не иде конят у барата. Служи на дълга! Смешко.
Считам, че точно истинският Спароток, е оригама на българщината.
Мижав хартиен тигър на българското...
Ако перифразирам някой, "българщината не ще екзарх, ама и Спароток хептен не се върже с Караджата..."
Българщината не се нуждае и от изкуствено цвете.
Докато не е покойник...
Твое право на мнение! Моето е различно от твоето - Българщината се нуждае не от скечове ала Елизабет II, а от българи като Павел Серафимов. "Свободата не ще екзарх, иска Караджата." Или с други думи:
"ЛУДИТЕ НЕ МОЖЕ
НИКОЙ УТЕШИ,
БЕСНИТЕ НЕ МОЖЕ
НИКОЙ УКРОТИ."
Четете и учете. Истинската българска история. Ботев и Левски й принадлежат "със страшна сила".
Само те са оцелели след бомбардировките...
А,мисля че тракийските остатъци в Япония отиват доста по -далеч от Хирошима и Нагасаки!
Работата по тази научна дейност продължава,господин mglishev!Благодаря Ви за допълнително изнесените данни.Възможно е да ги ползвам във второ независимо изследване за тракийска Япония по - нататък.
Аз не съм Спарото,а Запорток госпожо!
Иначе като цяло сте права.
Японците буквално се карат като говорят.Искат да изглеждат страшни,защото са наплашени от могъщите гети.Затова и като се бият,японците викат-мислят,че ще направят впечатление.
Нишките между двата народа,както виждате,не са никак невидими.Изследването продължава!
Браво на автора. Добра възможност да се покаже духовитостта и самокритичността по някогашните тракийски земи. Ех, тези траки! Да бяха си пазили авторското право, нямаше да се чудим как да ги защитаваме сега от крадците им...
Ами аз не мисля че е точно пародия,боравя с доказателствен материал,по-висок и от този на господин sparotok.
Иначе,авторско право в историята няма.Битката предстои,но за тази битка може би е важно армията да знае на кой фронт да излезе.
18:17
Момче, не говоря на теб. Кой те пита, какво си коригирал. Ти нямаш научната степен, нито подготовката на афтора на този блог, за да му опонираш. Афторът е уче`н! И хорът от войнстващата посредственост вкупом лае ли лае, а керванът си върви. Метафори, като "реве" и т.н. И понеже се обръщаш към мен, тук на аватара има порцеланов тигър пепелник - за духовни отпадъци, а блогът е кус кус с декадентски профкус. На аватара на Серафимов тигърът е истински, не е отливка от конвейр. Виж ми правописните грешки и си ги запиши на челцето. И НЕ ЛЪЖИ. Лошо е да се лъже и да се скалъпват лъжи. Лъжи и сметежи! Махленско е.
Най-вече научи БЪЛГАРСКИ, щом си с претенция да знаеш. Я ми кажи, кой е казал това:
"ЛУДИТЕ НЕ МОЖЕ
НИКОЙ УТЕШИ,
БЕСНИТЕ НЕ МОЖЕ
НИКОЙ УКРОТИ."
Четете и учете.
...
Бабо (с цялото ми уважение към Вас)?!
Вие споменахте, че ще ревете и днес го правите под мой постинг, написах Ви - терапевтично е - не е срамно!
СВЕТА НЕ ЗАПОЧВА И НЕ СВЪРШВА С КОНСКАТА ОПАШКА!
БУЛГАР-РЕНО НЕ Е МЕРЦЕДЕС И НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ!
...
АЗ МРАЗЯ ГРЪЦКОТО МИНАЛО УБИВАЛО БЪЛГАРИ СЛЕД БАЛКАНСКИТЕ ВОЙНИ И ПРОВЕЖДАЛО ГЕНОЦИД НАД БЪЛГАРИТЕ МЕЖДУ ДВЕТЕ СВЕТОВНИ ВОЙНИ, НО:
Скулптурите на:
Мирон
Фидий
Поликлет
Томотей
Скопас
Праксител
Лизип
Дайнес елинския колонист тук
Екзекий във вазовата живопис
Епоса на:
Омир
Хезиод
Драмите на:
Есхил
Софокъл
Еврипид
Сицилийската драма на:
Епихарм
Софрон
комедията на
Аристофан
...създателя на идилията Теокрит
въобще това Новоатическа комедия и Александрийска поезия с техните творци, също мога да посоча именен показател...
Иначе това
Силох
Симонид
Пиндар
Сократ
Платон
Изократ
Демостен
Аристотел
Диоген
Чудя се обаче да почна ли по именен показалец
НЕ СЕ МАЙТАПЯ НАД 100 ИМЕНА СА...
То само на Сафо знам почти 10 нейни ученички сътворили стихове, не само преспали с нея или около нея!
...
ТОВА ВСИЧКО Е ШИБАН ГРЪК или тези всички са траки?!
Та къде и кой е тракийския отговр на всичко това което се нарича:
- философска мисъл
- социологическа мисъл
- военно-теоретична ако щете
- литература, скулптура
Ако желаете, аз ще постна примерно 100 елински творци и философи, а някой който знае да обясни кои от тях са траки, кои са повлияни от траките и въобще защо тези творци не струват и елинското е боклук... след това аз ще постна още 100.
НЕ СЕ ЗАЯЖДАМ, А КАКЗВАМ ЧЕ ЧОВЕК ТРЯБВА ДА УВАЖАВА ЧОВЕШКИЯ ГЕНИЙ И НА ДРУГИ НАРОДИ, дори това да са омразни гърци (макар елини и гърци да не са едно и също). И не аз трябва да се оправдавам или извинявам за коментара си, а кощунството което забелязвам - въобще да се отрича елинската цивилизация, вместо да се разкрива какво в нея вероятно не е нейно, а повлияно от тракийци или дори тракийско в началото си.
КАЗВАЙТЕ НАДЕЖДА - ДЕКА СА ВИ ТРАКИТЕ ТУК?
Германите също ги няма, но аз не се гавря с историята само защото тогава германеца е бил малък, трака обаче също сравнен с тези!
Сравнявайте, четете и растете бабо!
Не искате да ревете, но като "удряте" вербално, ще удрят и вас!
Не мълчете - чакакм траките, питайте и Павел - той преди година на това ми отговори с няколко миксирани творци елин и трак - толкоз, аз да почвам ли с другите 100 елини?
Ало Надежда, ало бабо?
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
А по орални и анални удоволствия за мъжете
Благодаря за този постинг и ще чакаме списанието ти със статии!")) Ще помогна с разпространението му и на север, както и с материали за северните тракийци викинги, саами, руски цигани и фини , които имат много сходни външни белези и едентичен език с пловДивските тракийци:)))))))))))))))) Благодаря, много се смях с някои от коментиралите поста ти! Успех!
Честно и доблестно определете кое е тракийуско, а то е много и голямо в древността!
Конкретизирайте кое тракийско е повлияло на други племена и държавни образования, кое е било взаимствано или дори ограбено или присвоено от други нетраки.
После напишете и определете кое може би не е тракийско и признайте на чуждия и другия неговото величие и моменти!
СЛОЖНО ЛИ Е, ТРУДНО ЛИ Е, НЕПОСИЛНО ЛИ Е ЗА ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС?
Не може да обиждаш другия и да очакваш той да търпи - нали това е направено към наследството на траките и днес искате уважение и признание, защото не е признато и уважено?
Вие днес също не уважавате голямото на нетраките и искате да сте всичко - не става!
Бъдете честни и добросъвестни, мълчание от Надежда - ти също и съжалявам, че те нарекох бабо повлиян от твоята вербална агресия към мен.
Бях дотук - спирам с простеенето и сеира и без това се поосрахме почти всички!
10.12.2012 20:09
Тази българска народна приказка се сещам винаги, когато чета измислиците за траките владетели на целия свят според неуки и фанатизирани сектанти, с ниско самочувствие , заради настоящето си, решили да си направят с елементарни измислици велико минало...:)))
Навсякъде афиширам,че аз не съм той,опитах да пиша и в блога му,но той ме трие,в двата ми доклада пише за него като за трети човек...И пак, Спароток,Спароток...
Очевидно една голяма част от тези хора изобщо не четат какво пише и не се заглеждат,а действат просто по инерция.Аз нямам вина.
Честно и доблестно определете кое е тракийуско, а то е много и голямо в древността!
Конкретизирайте кое тракийско е повлияло на други племена и държавни образования, кое е било взаимствано или дори ограбено или присвоено от други нетраки.
После напишете и определете кое може би не е тракийско и признайте на чуждия и другия неговото величие и моменти!
СЛОЖНО ЛИ Е, ТРУДНО ЛИ Е, НЕПОСИЛНО ЛИ Е ЗА ПОВЕЧЕТО ОТ ВАС?
Не може да обиждаш другия и да очакваш той да търпи - нали това е направено към наследството на траките и днес искате уважение и признание, защото не е признато и уважено?
Вие днес също не уважавате голямото на нетраките и искате да сте всичко - не става!
Бъдете честни и добросъвестни, мълчание от Надежда - ти също и съжалявам, че те нарекох бабо повлиян от твоята вербална агресия към мен.
Бях дотук - спирам с простеенето и сеира и без това се поосрахме почти всички!
Вижте, възрастта ми не е тайна. :) В каталозите в Библиотеката на Американския конгрес е видно, че съм точно на 51 години. Никога не крия възрастта си, но не мисля, че съм "баба", защото нямам още внуче. Така че, благодаря, дай ми Боже по-скоро да бъда баба.
Аз съжалявам за влошаване на взаимоотношенията ни, но когато помолих шеговито (във ваш стил да не ме безпокоите повече на лични, защото това ми създава 2 годишен дискомфорт, вие не го уважихте и се наложи да ви покажа на всеослушание, че не бих искала да ме заливате със съобщения). Вие ме напсувахте на лични, а сега се държите крайно недостойно. Мислих да ви отговоря - да цитирам коментара с "аргументите" при Павел Серафимов, но вие обезсмислихте диалога. Чувствам се неловко заради вас. Мога само да съжалявам.
Бабо (с цялото ми уважение към Вас)?!
Вие споменахте, че ще ревете и днес го правите под мой постинг, написах Ви - терапевтично е - не е срамно!
СВЕТА НЕ ЗАПОЧВА И НЕ СВЪРШВА С КОНСКАТА ОПАШКА!
БУЛГАР-РЕНО НЕ Е МЕРЦЕДЕС И НИКОГА НЯМА ДА БЪДЕ!
...
ps "Европа не започва и не свършва с конската опашка", но Европа в лицето на CNN официално оповести, че "Българите са най-старото население на Европа". Не знам за Мерцедеса, но Европа е "люлката на цивилизациите". Излиза, че истинската българска история става достояние и гордост за Европа и света, докато ние се каламбурим със себе си. Гаргарим се. На каквото се правим, на това заприличваме. Ето част от една последна новина, като говорим за новини:
"Европа сe прeвърна от континент на войни в континент на мира. Именно заради това постижение Европа заслужава Нобеловата награда за мир”, каза Торбьорн Ягланд, председател на Норвежкия нобелов комитет и Генерален секретар на Съвета на Европа при откриването на тържествената церемония по връчването на Нобеловата награда за мир 2012 г. днес в Осло. "
А ние нека воюваме и си правим гаргари с националното си достойнство. Ще плащат децата ни. Защото представители на нации със сто годишна история се държат по-достойно от нас.
А аз СЧИТАМ, че Павел Серафимов е като казачок. Нещо като чокказак.
Може и да знаете какво е каламбур, и да разберете писаното, но българщината не се нуждае нито от казачок, нито от кючеците на чокказаците...
Чок ли сте?
Българщината най-малко се нуждае от Павел Серафимовци. Това я прави общество от самодоволни овци.
Кривак и трябва на българщината. Кривак за дръжка на байряк...
Не виждам нито във Вас княгиня, нито в Спаровите теории байряк...
Както ви казах вече, изкуствените детелини не правят щастие.
Тях и говедата не ги пасат...
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
А по орални и анални удоволствия за мъжете
===============
За оралните удоволствия обясних.Аналните игрички не са ми по вкуса.Друго да питаш,дедо?Ти баба нЕмаш ли си да си лафиш с нея за секс?
А аз СЧИТАМ, че Павел Серафимов е като казачок. Нещо като чокказак.
Може и да знаете какво е каламбур, и да разберете писаното, но българщината не се нуждае нито от казачок, нито от кючеците на чокказаците...
Чок ли сте?
Българщината най-малко се нуждае от Павел Серафимовци. Това я прави общество от самодоволни овци.
Кривак и трябва на българщината. Кривак за дръжка на байряк...
Не виждам нито във Вас княгиня, нито в Спаровите теории байряк...
Както ви казах вече, изкуствените детелини не правят щастие.
Тях и говедата не ги пасат...
На България не й трябва "Червено и Черно" повече. България има нужда от съблюдаване на Декларацията за спазване правата на човека, а не от чушкопеци и потурковци с претенция за модерност. Модрността е вътрешно, не външно качество. Модерността е начин на мислене, на държание, на морал, другото са имитационни моделиерства. Пуделски подскоци. Ние сме личности, а не пудели и герои от екрана. И ако не знаем историята си, няма да знаем кои сме, откъде идваме и накъде отиваме. С турбофолк чупка, може да се сецнем и да се препарираме, повече от наградата връчена на вашия аватар - за най-недружелюбен актъор на Франция. Титан! Да, хубаво е да бъдем себе си, да бъдем естествени. Затова чат пат не вреди да четем освен "Труд" и малко история. Ние с вас днес, също пишем история. Каквато я докараме, такава ще я четат след нас. Ето малко история от днешния ден:
"Правото на свободно изразяване, правото на мнение, правото на гражданите да участват в държавните дела е темата на днешния десети декември. От прокламирането на Универсалната декларация за правата на човека – един от най-хуманистичните и вдъхновяващи текстове на човечеството, до днес спазването на човешките права се утвърждава като универсална ценност. Гласовете на всеки от нас имат значение, защото жизнеността на гражданското общество е мерило за доброто функциониране на всяка държава. Опитите гражданският глас да бъде дискриминиран, да бъдат репресирани действията на защитниците на правата на човека, да бъдат ограничавани правата на свободно изразяване трябва да бъдат изобличавани и пресичани. "
10.12.2012 22:16
49. malchaniaotnadejda7 - 43. germantiger и 44. germantiger, :
02.03 08:08
Germantiger,
1. За Цезар са се сражавали много воини и много народи. Имал е и наемници, едни от най-добрите, по онова време. А едни от най-добрите са били тракийските войни. Но те не са се сражавали като наемници. За това повече знае нашият домакин, не аз. Но едно знам със сигурност - Келтите не са руси.. В приказките и легендите им, те са с медни до тъмни коси. Къде виждаш "големия пропуск"?
2. Твърдиш: „Арийството ... е преди всичко НЕ ЕТНИЧНОСТ, А ИДЕЯ, МЕНТАЛНОСТ! Германците са носители на ..” (вж твой ком. 44)
"В началото бе словото" също е идея. Но, освен идея е и библейска истина. Библейска, защото е изстрадана от опита на човечеството. Ти казваш – 100-тина думи не стигат, за да обърнат научен постулат или понятие за произход, общоприето от авторитетни немски философи, мислители и учени - от определени или самоопределили се кръгове научни общности. Защо не? Напротив, може. 30 – тина букви може да обърнат хода на историята. Не само на един народ, а на цялата човешка история. И опитът на човечеството го е доказал."Идея, която не е опасна изобщо не заслужава да бъде наречена идея" споделя Оскар Уайлд. Не случайно, Sparotok подчертава, че:
„Реалността е изкривена, защото в миналото редица германски учени решават да издигнат престижа на народа си и налагат вярването, че те са потомци на ведическите герои. Това е причината за появата на темина индо-германски народи. Той обаче е погрешен, както горе посочените факти, така и генетичните изследвания на Скул, Шарда и Сонина показаха, че индийците говорещи арийски езици са близки роднини на източноевропейците, а не на немци, англичани и датчани.
Би било добре да се въведе нов научен термин, който да замени погрешния индо-германи. Индо-траки, индо-балканци би бил по-точен, но налагането му ще бъде трудно поради съпротивата на армии от западни академици...”
цитирай
50. malchaniaotnadejda7 - 43. germantiger и 44. germantiger - ps ->
02.03 08:09
Germantiger, ти казваш:
"Арийството (не арианството, знаем то е друго) е преди всичко НЕ ЕТНИЧНОСТ, А ИДЕЯ, МЕНТАЛНОСТ! Германците са носители на арийство в смисъла на: ФИЛОСОФИИТЕ НА КАНТ, ХЕГЕЛ, ШЕЛЛИНГ, НИТЦШЕ...
МУЗИКАТА НА ХЕНДЕЛ, БАХ, ХАЙДН, МОЦАРТ, БЕЕТОВЕН, ВАГНЕР...
СЪЗДАВАНЕТО НА "ТВОРЕНИЯ" КАТО МЕРЦЕДЕС, БМВ, АУДИ ИЛИ КАКВОТО ПОЖЕЛАЕШ."
Аз мисля, че БЪЛГАРИТЕ са носители на "арийството" в смисъла на това, което твърди нашият домакин. В смисъл на месианството на човешката идея за СВОБОДНА ВОЛЯ В СЛОВОТО. В ЗВУЦИТЕ, В БУКВИТЕ, В ДУМИТЕ. НЕ В 100 ДУМИ, А В ЕДНА АЗБУКА. БУКВИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА АЗБУКА - ОГЛЕДАЛО НА РЕЧТА НА ДЕДИТЕ НИ, НА ПРАРОДИТЕЛИТЕ НИ, СА КОД НА СВОБОДНА ВОЛЯ. Буквите на светите равноапостоли Кирил и Методий - провъзгласени за покровители на Европа, чиято мисия е епохална за цялото човечество, не само за българите. Те нарушават Канона на цивилизацията до този момент - не само църковния канон, а трошат на пух и прах свещени правила от хилядолетия, за да пренесат словото на свободната човешка воля - "словото божие" – 10 те Божи заповеди до най затънтените ъгли на земния разум. До всички народи. На всички езици. От всички "други" религии. И така, от този миг нататък, на вечни времена Словото спира да бъде обсебено и да бъде достъпно достояние само на тесен кръг съидейници... И строшава канона. Наследници на кой народ могат да си позволят такъв епохален жест? Подобно своеволие, което обръща начина на възприятие на човешката действителност? Мога да продължа и с други примери за "идеята и менталността на арийството" – в духа на "БМВто" - елитни вина, каба гайди, "и каквото си поискате". Е, БМВ нямаме, но имаме ТРАКИЙСКИ СЪКРОВИЩА, които могат отново да преобърнат хода на човешката история. Имаме ВАРНЕНСКИЯ НЕКРОПОЛ, потенциал от умишлено потискано и държано в сейфове минало, което, повярвайте ми, няма да остане там. Нямаме "ТВОРЕНИЯ КАТО МЕРЦЕДЕС", но имаме българските оперни певци-легенди, народни песни от векове, като "Излял е Дельо хайдутин", която лети с "Вояжър" в открития космос, Безименният Боянски майстор, който поставя началото на Европейския Ренесанс преди Джото.... С други думи, да си припомним Паисий и неговия горчив възклик... Поздрав!
цитирай
1. При Цезар не се сражавата тракийски наемници, а ГЕРМАНСКИ
- НЕЩО ПОВЕЧЕ - ТЕ МУ РЕШАВАТ ЕДИН БОЙ В СЕВЕРНА АФРИКА - БОЙ ПОЧИТ ЗАГУБЕН И СПАСЕНИЕТО Е 1ЧРЕЗ ГЕРМАНЦИТЕ
- РЕШАВАТ МУ И ПОБЕДА НАД ГАЛСКОТО ВЪЗСТАНИЕ КАТЪО ПРИ АЛЕЗИЯ В ЛИЗАТ В БОЙ - ГЕРМАНЦИТЕ КАВАЛЕРИСТИ В МОМЕНТ КОГАТО СРАЖЕНИЕТО Е БИЛО НЕРЕШЕНО И "ВИСЯЛО" - описал го е в де беллум галико в Галските войни на Гайъс Джулиъс Сийзър казано на шега - на описанието и факта - истина
2. За келтите е казано точно това, че те са руси, а разликата им с германците е че германите са още по-руси - ПИТАЙТЕ СПАРОТОК И ЧЕТЕТЕ ТАЦИТЪС/ТАЦИТ - ФАКТ, който явно не знаете!
3. Гайди имат и по света, мартеници и в Южна Америка - БМВ и Мерцедес не са траидиция на няколко народи, а плод на гений и инженерна мисъл!
Вие правете вино, а запада прави ПОЧТИ ВСИЧКО КОЕТО ПОЛЗВАТЕ ВСЕКИ ДЕН:
ТЕЛЕВИЗОР - ГЕРМАНСКИ МАНФРЕД ФОН АРДЕНН
АВТОМОБИЛ - ДАЙМЛЕР БЕНЦ
САМОЛЕТ - БРАТЯ РАЙТ, ЕДИНИЯ ПОЛЕТЯЛ ПЪРВИ
ГСМ - АМЕРИКАНСКИ
КОМПЮТЪР - КОНРАД ЦУЗЕ ГЕРМАНСКИ ПРЕВЪЗХОЖДАЩ АМЕРИКАНОБЪЛГАРСКИЯ НА АТАНАСОВ БЕРИ ГЕРМАНСКИЯ МЕСЕЦИ ПРЕДИ АМЕРИКАНСКИЯ И ПРЕВЪЗХОЖДАЩ ГО В 4 ОТ 5 ПАРАМЕТРИ
ВЛАК, КНИГОПЕЧАТАНЕ, МИКРОВЪЛНОВАТА ВИ И МИЯЛНАТА АКО ГИ ИМАТЕ ПАК ЗАПАДА
ИНТЕРНЕТА ЧРЕЗ КОЙТО МЕ КОМЕНТИРАТЕ - ЗАПАД, няма трак в това
...
чакам за траките воювали при Цезар и в какво те са надминали или запомнили над германите, защото ГЕРМАНИТЕ СА СЛУЖИЛИ НА ЦЕЗАР, ОПИСАНИ СА МОТАМО В ПОБЕДИТЕ ИМ В ПОЛЗА НА ЦЕЗАР, А ВЕКОВЕ СЛЕД ТОВА СЛУЖАТ НА РИМ КАТО ГАРДОВЕ НА ИМПЕРАТОРИ, КАТО ПЪЛКОВОДЦИ ПОДОБНИ НА СТИЛИХОН, КАТОЛЕГИОНЕРИ И ДОРИ ИМАТ ГЕРМАНСКО ВОЕННО ГРОБИЩЕ ОСТАНАЛО ОТ ВРЕМЕТО НА РИМ ДО ДНЕС - ТОВА ТРАКИТЕ НЯМАТ - факт!
Чакам траките при Цезар от вас или Спароток и сравнението им с германите.
Траките ги няма
КАМЪНАКА НА ПЕРПЕРИКОН НЕ Е ДВОРЦИТЕ НА ВИЕНА
Тракийските съкровища не са майсенския порцелан или финната оптика на Цайс
Тракийската ромфея не е германския танк покорил Европа
Каба гайдата не е ядрения разпад на Ото Хаан
Траките нямат и няма как да имат нещо равно на:
ГЕРМАНСКАТА ФИЛОСОФИЯ
ГЕРМАНСКАТА НАУКА
ГЕРМАНСКАТА АРМИЯ
ХЕНДЕЛ, БАХ, ХАЙДН, МОЦАРТ, БЕЕТОВЕН
КАНТ, ХЕГЕЛ, ШЕЛЛИНГ, НИТЦШЕ
рентгена, реактивния двигател - германско
Госпожо, света отдавна не е линеар, той вече е наука и изкуства и икономика и армия нива над споменатите от Вас и това е нормално - няма нищо в покой - покой в природата значи смърт!
P.S.
Боянския майстор не започва Ренесанса - такъв на Изток няма, а няма как да започне оттук просто защото той е вдъхновен от класическия ими антична Елада.
Във Вашия ред на мисли, не братя Райт и не ОтоЛилиентал са сътворили самолет и хеликоптер, а още Леонардо - идеи за компютър, за летяща машина има още в предисторичността в пещери.
1. Чакам тракийскитеимена които ще са равни на предложените от мен мисля над 20-30 елински нагоре в мой коментар. Ангажитрам се ако желаете да напиша още десетки елински!
2. Чакам за траките на служба при Цезар и сравнението с германите решили на Цезар няколко сражения - едно забележително в Африка и най-грабндиозното при Великото Галско възстание.
3. Чакам да сравните (разбира се ако желаете) германските
философия
наука
музика
армия
дворцова архитектура
инфраструктура
и производство
с тракийски или български - по избор Ваш
ЧАКАМ Г-ЖО
ЧАКАМ СЪЩОТО И ОТ ДРУГИТЕ ТРАКИ В БЛОГА - ОБЕДИНЯВАЙТЕ, СЪБИРАЙТЕ - ЧАКАМ ВИ, ГОДИНА И ПОЛОВИНА ВЕЧЕ, още малко ще ви почакам.
Ясно е, че подмяната на българската история е престъпление и несправедвливост - тук Вашето и на други чувство за справедвливост с право се вълнува и дори бунтува - така и трябва да е!
Истината обаче има и друго "лице":
Това не прави българите най-велики - никой не е по-велик от света!
В световната история има по-велики от траките и това са западните евронации, в немалка степен и Русия на Изток.
Пред тези - българина и тракиеца е по-малък, макар да е имал своите векове и моменти в историята - велики.
Това не желаете да признаете, но и не е необходимо!
Ако пътувате по света ще видите достиженията на други народи в Европа или севАмерика.
Те - достиженията са титанични и като изкуства, и като наука, и като армия и като Реформация ако щете и като общества днес!
1. НЕ ПОСОЧИХТЕ КОИ СА ТРАКИ ЗА ВАС - според част от вас - траки са всички от Иберия до Китай, от Скандинавия до Египет, от Мала Азия до Индия
2. НЕ ПОСОЧИХТЕ НА КОГО СА ПОВЛИЯЛИ И С КОГО СА СЕ МИСКИРАЛИ ТРАКИТЕ - за някои вас траките са повлияли на всички които са сияйни, прекрасни и победители - явно на негри и цигани не са повлияли, но всичко що е читаво е тракийско
3. НЕ ПОСОЧИХТЕ КОЕ ЧУЖДО НЕ Е ТРАКИЙСКО - явно такова няма заповечето от вас?!
4. НЕ ПРИЗНАХТЕ, ЧЕ АНТИЧНОСТТА НЕ ПРАВИ ЖИВОТА ДНЕС - това коетоднес живеем и хубаво и лошо е плод най-вече на западноевропейски и американски градящ гений и деструктивен такъв.
5. ИМАТЕ СПРАВЕДЛИ ВАКАУЗА - за подмяната на бгисторията сметка трябва да се търси, за престъпното в тази фалшификация сте прави справедливо, но ДНЕС ВИЕ ПОНЯКОГАГРАБИТЕ ЧУЖДОТО БЕЗОГЛЕДНО!
6. НИКОГА НЕ ПРИЗНАВАТЕ, КОГАТО ДРУГ ЯВНО ИМА ПО-СИЛНИ И ПО-ИСТИННИ АРГУМЕНТИ! Низко е - повечето сред вас "низят"!
Това са 6 "ТОЧКИ", МАРКЕРИ, ШЕСТ ПРО И КОНТРА - никой не го направи и не ще - страх, неумение, интерес?!
Това трябва да ви е фундамента - нямате го, претенции имате в излишък!
Тези 6 пункта са пробен камък за вашата доблест, честност пред себе си и пред четящите и стремеж към истина - ПОВЕЧЕТО НЯМАТЕ ИЗБРОЕНИТЕ ОТ МЕН ДОБРОДЕТЕЛИ.
Нито от историчести потурковци, нито от пишещи фусти за симетрия.
Няма голяма разлика между потурнак и потуртрак да ви кажа.
Ханъмите едни и същи...
Ако ги нямаше коментиращи подобни блогови плейметки, историческите пичове ала Спароток, нямаше да бъдат присмех на Сапороток...
Не бъркайте модерноста с мародерство.
Нито историческата ретромода с хип-хопа на блоговите негри.
Негърът си е негър. Мирише по презумция...
22:47
По принцип нямам нищо против да обръщате блога ми на седянка,но все чакам,кога ли пък ще се усетите.
Ти като си го обърнал на пародия - пише ли нейде, че не може да е седянка - някъде в правилата ли го чете.
Трий и не се чуди или одобрявай коментари и се гаври с който пожелаеш, ти неможе да си сериозен, както аз не може да съм страшен saportok!
Лека нощ, жив и здрави всички, другото е бош лаф.
Нито от историчести потурковци, нито от пишещи фусти за симетрия.
Няма голяма разлика между потурнак и потуртрак да ви кажа.
Ханъмите едни и същи...
Ако ги нямаше коментиращи подобни блогови плейметки, историческите пичове ала Спароток, нямаше да бъдат присмех на Сапороток...
Не бъркайте модерноста с мародерство.
Нито историческата ретромода с хип-хопа на блоговите негри.
Негърът си е негър. Мирише по презумция...
"НЕГЪРЪТ" МИРИШЕ НА РОБСТВО И РОБ, ЧЕРНИЯТ, НА СВОБОДА.:) ВЪПРОС НА ВКУС. НА ОБОНЯНИЕ. И НА РАСА. ПУДЕЛЪТ Е ПУДЕЛ. ВЪЛКЪТ - ВЪЛК.
Превеждам - "Не безформеният демос, а индивидът и по-точно съставящите го индивиди, било като лидери или като привидно безлични единици – са истинските „творци на историята”."
1. Чакам тракийскитеимена които ще са равни на предложените от мен мисля над 20-30 елински нагоре в мой коментар. Ангажитрам се ако желаете да напиша още десетки елински!
2. Чакам за траките на служба при Цезар и сравнението с германите решили на Цезар няколко сражения - едно забележително в Африка и най-грабндиозното при Великото Галско възстание.
3. Чакам да сравните (разбира се ако желаете) германските
философия
наука
музика
армия
дворцова архитектура
инфраструктура
и производство
с тракийски или български - по избор Ваш
ЧАКАМ Г-ЖО
ЧАКАМ СЪЩОТО И ОТ ДРУГИТЕ ТРАКИ В БЛОГА - ОБЕДИНЯВАЙТЕ, СЪБИРАЙТЕ - ЧАКАМ ВИ, ГОДИНА И ПОЛОВИНА ВЕЧЕ, още малко ще ви почакам.
Имената са 30 букви от една АЗБУКА. "В началото бе словото". Преди "Мерцедеса". Бог е Буква.
Аз мисля, че БЪЛГАРИТЕ са носители на "арийството" в смисъла на това, което твърди нашият домакин. В смисъл на месианството на човешката идея за СВОБОДНА ВОЛЯ В СЛОВОТО. В ЗВУЦИТЕ, В БУКВИТЕ, В ДУМИТЕ. НЕ В 100 ДУМИ, А В ЕДНА АЗБУКА. БУКВИТЕ ОТ БЪЛГАРСКАТА АЗБУКА - ОГЛЕДАЛО НА РЕЧТА НА ДЕДИТЕ НИ, НА ПРАРОДИТЕЛИТЕ НИ, СА КОД НА СВОБОДНА ВОЛЯ. Буквите на светите равноапостоли Кирил и Методий - провъзгласени за покровители на Европа, чиято мисия е епохална за цялото човечество, не само за българите. Те нарушават Канона на цивилизацията до този момент - не само църковния канон, а трошат на пух и прах свещени правила от хилядолетия, за да пренесат словото на свободната човешка воля - "словото божие" – 10 те Божи заповеди до най затънтените ъгли на земния разум. До всички народи. На всички езици. От всички "други" религии. И така, от този миг нататък, на вечни времена Словото спира да бъде обсебено и да бъде достъпно достояние само на тесен кръг съидейници... И строшава канона. Наследници на кой народ могат да си позволят такъв епохален жест? Подобно своеволие, което обръща начина на възприятие на човешката действителност? Мога да продължа и с други примери за "идеята и менталността на арийството" – в духа на "БМВто" - елитни вина, каба гайди, "и каквото си поискате". Е, БМВ нямаме, но имаме ТРАКИЙСКИ СЪКРОВИЩА, които могат отново да преобърнат хода на човешката история. Имаме ВАРНЕНСКИЯ НЕКРОПОЛ, потенциал от умишлено потискано и държано в сейфове минало, което, повярвайте ми, няма да остане там. Нямаме "ТВОРЕНИЯ КАТО МЕРЦЕДЕС", но имаме българските оперни певци-легенди, народни песни от векове, като "Излял е Дельо хайдутин", която лети с "Вояжър" в открития космос, Безименният Боянски майстор, който поставя началото на Европейския Ренесанс преди Джото.... С други думи, да си припомним Паисий и неговия горчив възклик... Поздрав!
градацията ви бяга нЯщо :)
Господине,
Хората имат въпиюща нужда да знаят истината и да се гордеят,че са българи.
Ако не разбирате това,дискусията ни няма как да продължи!
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
Кухата лейка пак се изказа!
Моля,без обиди.
Не ми се иска да въвеждам демократичният принцип на колегата sparotok-филтър, но ми се струва че ако така се държите,няма да ми оставите избор.
Чух че един простак с псувни и обиди,когото предупредих в предният пост,са го баннали.Нямам нищо общо,но добре са направили.
В крайна сметка ако патриотизмът се изявява основно чрез простащина,шамарите добре лекуват.Лошото е че са закъснели-трябвало е в детските години.
Ами малко ме затруднявате,господин letopisec.По принцип има такива места,обаче траките постоянно се местят и не може да се каже със сигурност къде ги има и къде ги няма.
Добр ее да не си рискувате клонираните акаунти с такива коментари,господин dandaniya.Чувал съм,че в такива случаи мерки спрямо един акаунт можело да обхванат и оригиналите.
Не ми е попадало това,скъпи господин aposapostoloff.Имате ли го в електронен вариант,линк или име на книга?
По горе написах.
Според генетични проучвания всички народи в света са тракийски.
Само за папуасите от Нова Гвинея е доказано, че не са, но то е защото са извънземни.
А една коментираща по-горе, която с трогателна наивност взема пародията за истина, е просто огледало на тия безпросветни, невежи и глупави индивиди, които развяват фантазиите на Спароток като реликви. Смешно, ужасно смешно;))))))
....
По интересното е знаете ли кое?
Пуснал съм по-стойностен постинг с доказателства за Япония от постингите на господин sparotok за Китай и Корея,като неговите са поне три на брой.Цитирал съм ги тук.
На неговите някакви личности пеят"Осанна",а на моите"разпни го".
Интересен и изненадващ подход.Ако са смешни постингите,са смешни и моите,и неговите.Ако са ценни,са ценни и моите,и неговите.
Обаче не.
Как да го изтълкуваме това.Дайте версия?
Аз не разбирам.
Забелязвам,че откак администрацията на блог беге премахна колегата Ви,който псуваше и ругаеше наравно с Вас-господин bulgarinut57(не съм се оплаквал от никого,но видях че все пак е прекалил достатъчно),и Вие нещо се умълчахте безвъзвратно.
какво Ви е?Жив ли сте? Да не сте в траур?
Моля Ви,махнете черната траурна монголска шапка и елате да се позабавляваме, разсъждавайки върху казуса:
"Как така за Китай може,пък за Япония-не може".
Ето,че взе да Ви просветва за истинската тракийска история,господин shtaparov,след като забравихте да обждате.Така е,именно през Корея е била завоювана Япония от траките,и аз съм го писал.Китай,Корея и Япония са били тракийски провинции,може би една-не знаем със сигурност.За значението на думите малко грешите,тъй като същността на сатем и кентум езиците е в предаването на звучно и беззвучно к и г,ж и т.н., а не преминаване на с в к и обратно.
Освен това нашият виден езиковед,sparotok,ясно показа,че тракийският е сатем.Това стана покрай извеждането му от санскрит,малоазийски и авестийски и обявяването му за неримски и негръцки(и двата кентум),т.е. логиката не може да бъде такава.Но,като цяло,поздравления все пак за доброто общо схващане на проблема!
Аз съм се изказал и при sparotok,че Архаичният Български праезик е имал много диалектни форми,като едни от тях са били "Сатем",а други "Кентум",едни са били синтетични,а други аналитични и т.н. Така е било,понеже езикът ни е ползван от огромни множества народи (племена),наречени Волгари- както е казано в старите летописи,а ние и до днес имаме примери,сочещи че и двете форми са били добре приети от нашите деди.
Но че са именци - древни булгари, тия които стигнали Манджурия, Корея и Япония - спор няма!
А именно,господин atil.
Не съзирам връзката му с древните японци,господин mglishev?
Все още съм малък и жалък за да се изправя срещу великия sparotok,господин nabudonohonosor,но съм амбициозен и сега още повече ме амбицирахте.Мисля да започна да творя поголовно като моят идол.И накрая ще го надмина!
Wie naistina Kimi Raikkonen,Da?Zastoto mi wijda da govorite na otlitchen swedski?
Dobre dodeli na blog bege,ok?
Оттук произтича и фундаментално погрешната постройка на цялата ти теория. Гените, а НЕ езикът, са показател за произхода. Пример, който веднага оборва гореизказаното твърдение: в момента всички народи в Централна и Южна Америка говорят на езици от романската група. Но това не ги прави испанци или португалци. Всъщност от генетична гледна точка (т.е. по ПРОИЗХОД) те са били там далеч преди европейците. Това на какъв език говорят не доказва абсолютно нищо по отношение на произхода, а единствено говори за определени културно-исторически етапи от развитието им.
Уважаеми господин asthfghl,
Вие сте безспорно прав за гените като източник на исторически доказателствен материал.
Следва да добавим следните неща:
Господин sparotok в генетично проучване доказа,че гърците били африканци от Етиопия.
Самият той неведнъж е казвал, че траки и гърци имат сродство.Плюс това е доказал тракийски племена в Африка.
Същото генетично проучване,което той цитира,обаче показва,че японците също имат корени в Етиопия. 2+2=4.
Какво имаме?Значи гърците са етиопци,японците са етиопци,гърците са сродни на траките?Очевидно науката генетика само потвърждава моето научно откритие,няма никаква фундаментална грешка,всичко е супер фундаменталически вярно!
Вижте сега,господин andorey.
Вашата лингвистична конструкция е безспорно вярна,само логическата се нуждае от известно прецизиране.
Отива-рай е безспорната етимология на българското отваряй.
А оттам вече българското отваряй е станало на японското отеарай. Това е пътят на коприната, така да го наречем, а не директно "отива-рай".
А според Вас от какво е произлязъл Homo Sapiens?
Може би някои се надява в бъдещи инвестиции в туризъм по нашите места, но света, не е толкова прост, че да се върже на велики тракийски измислици и измислици за вампири по земите ни...Хората по света четат , а не халюцинират и не измислят световната история, както на бай ганьовците им изнася!:))
Точно така,госпожо lidislidis!Траките са си водели роби по нашите земи и оттам има чужди останки.
Тъй като отговорих вече,ще се въздържа от нов подробен отговор.
Все пак остава очевидният проблем:как се възхищавате на постинг за Китай с далеч по-бедна научна и доказателствена стойност,а тук оплювате.
Някак си не е логично при такова поведение изобщо да говорите за наука,нали :) Може би за вяра,убеждение,може би дори и за патология,но за наука...
Макар че наполеон през повечето време не е сам.
pevetsa.blog.bg/.../severnite-traki-getite-koito-osno...
Не разбирам?
И с това окончателно потвъърждават, че нямат не само трезва и логична преценка, а нярват в приказки, ами нямат и чувство за хумор.
Тоя блог фино и елегантно подииграва невежите и неуките фанатици.
Запъъртък, готви следващия хит. Той Спароток напусна вече, както заяви, и ако още стои тук, значи ще да е още по-комичен.
Оу,аз постове съм подготвил,ще се изненадате колко много знам за траките!
А господин sparotok напуснал ли е наистина?По план очаквахме още 5-6 негови поста до края.
Нима ще ни лиши от тях?
Считам, че точно истинският Спароток, е оригама на българщината.
Мижав хартиен тигър на българското...
Ако перифразирам някой, "българщината не ще екзарх, ама и Спароток хептен не се върже с Караджата..."
Българщината не се нуждае и от изкуствено цвете.
Докато не е покойник...
Тракийското наследство определено си иска мотиката...И си струва,господин blackpredator.
Ала...
За да не Ви провокирам още да спамите,ще кажа само,че граници на тракийското определено трябва да се поставят.
Някъде около слънчевата система.
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
А по орални и анални удоволствия за мъжете
Господине,не знам дали го забелязвате,но аз не пиша такива неща в блога Ви,нито пък в моя.
Благодаря за този постинг и ще чакаме списанието ти със статии!")) Ще помогна с разпространението му и на север, както и с материали за северните тракийци викинги, саами, руски цигани и фини , които имат много сходни външни белези и едентичен език с пловДивските тракийци:)))))))))))))))) Благодаря, много се смях с някои от коментиралите поста ти! Успех!
Благодаря Ви, госпожо lidislidis!Нека светът знае повече за траките!
А аз СЧИТАМ, че Павел Серафимов е като казачок. Нещо като чокказак.
Може и да знаете какво е каламбур, и да разберете писаното, но българщината не се нуждае нито от казачок, нито от кючеците на чокказаците...
Чок ли сте?
Българщината най-малко се нуждае от Павел Серафимовци. Това я прави общество от самодоволни овци.
Кривак и трябва на българщината. Кривак за дръжка на байряк...
Не виждам нито във Вас княгиня, нито в Спаровите теории байряк...
Както ви казах вече, изкуствените детелини не правят щастие.
Тях и говедата не ги пасат...
За всяка болка си има билка.
Мяркам сериозен пропуск в твърдението Ви.
По всички версии на науката се приема,че първата азбука не е арийско изобретение,каквото и да значи арийско изобретение.Дали ще вземете Финикия,Ханаан или Гърция за първообраз...Арийци намесени няма.
Тъй като отговорих вече,ще се въздържа от нов подробен отговор.
Все пак остава очевидният проблем:как се възхищавате на постинг за Китай с далеч по-бедна научна и доказателствена стойност,а тук оплювате.
Някак си не е логично при такова поведение изобщо да говорите за наука,нали :) Може би за вяра,убеждение,може би дори и за патология,но за наука...
Макар че наполеон през повечето време не е сам.
Признат грях - половин грях. Надцених ви. "Патология" е да ползваш чуждо име с претенция за съдник всичколог, а съдниците на вся и всьо са винаги с по- слаби ангели. Ами да, Наполеон никога не е сам. В последния ни разговор, Умберто Еко ми подшушна, че “текстът е по-велик от своя автор”:
„Понякога художествената реалност е по-достоверна и неоспорима от историческата, фактологичната действителност. Смъртта на мадам Бовари е сигурен факт, докато смъртта на която и да е личност се нуждае от исторически доказателства до откриването на по-нови факти. Съществува фактическата истина “вали”. Ако нямам зад мен една общност, която е решила, кои са условията, че вали, която е решила, че има скреж, че има капки вода... Консенсусът на общността контролира интерпретативната верига на научната истина и на историческата истина. Тя е техен непогрешим гарант. (Фактът, че Юлий Цезар е бил убит и че Наполеон е умрял на остров "Света Елена”)."
Общността ви приема за Смешкото-съдник, крадльо на слава, а мен, за поет. Артистите сме неприятни хора – можем да бъдем всеки друг, но не всеки друг може да бъде артист. Толкова за буквалистиката и за научния подход. Успех в прочита и да не се загубите в превода.. Няма да идвам да превеждам.
Истината е достояние на малцина и вие добре знаете, че не сте от тях. Отцепредателството, в което ви упреква коментиращ съблогер не може да не замъглява видимостта. А ето, че и скечовете ви фрустрират. Грубеете. Спортувайте. Медитирайте. Лека вечер!
22:47
По принцип нямам нищо против да обръщате блога ми на седянка,но все чакам,кога ли пък ще се усетите.
Ти като си го обърнал на пародия - пише ли нейде, че не може да е седянка - някъде в правилата ли го чете.
Трий и не се чуди или одобрявай коментари и се гаври с който пожелаеш, ти неможе да си сериозен, както аз не може да съм страшен saportok!
Лека нощ, жив и здрави всички, другото е бош лаф.
След нахалния спам,господин germantiger,компенсирате и с лошо поведение?
Ами хайде да видим.Предизвикайте ме още веднъж,да видим мога или не мога да трия.
Оставете тя да ме нарече "смешкото-съдник",оставете тя да прецени коя е истината,оставете тя да Ви нарече поетеса.
2-3,които да кажат каквото искам да чуя,и аз мога да намеря,нали.
Знам че образът в огледалото не Ви допада.Проблем е,че се опитвате да съдите огледалото :)
Съдете!
Аз съм се изказал и при sparotok,че Архаичният Български праезик е имал много диалектни форми,като едни от тях са били "Сатем",а други "Кентум",едни са били синтетични,а други аналитични и т.н. Така е било,понеже езикът ни е ползван от огромни множества народи (племена),наречени Волгари- както е казано в старите летописи,а ние и до днес имаме примери,сочещи че и двете форми са били добре приети от нашите деди.
Има обаче и друго разминаване, господин shtaparov.
Японският не е нито сатем,нито кентум.Изобщо не е индоевропейски.
Семитските езици също вървят към"отлъчване".
Мяркам сериозен пропуск в твърдението Ви.
По всички версии на науката се приема,че първата азбука не е арийско изобретение,каквото и да значи арийско изобретение.Дали ще вземете Финикия,Ханаан или Гърция за първообраз...Арийци намесени няма.
Много знаете, многознаен сте. Но вашето знаене кривее. Що за дума - "изобретение". Откривателите на човешкия геном, Айнщайн и Нютон не "изобретяваха", а търсеха Бог, говориха му. "По всички версии на науката се приема", казвате... "Приемало се" - в трето безлично. Какво се приема? Четете най-новите открития - ето в блога на Павел Серафимов, имате тази възможност. Образовайте се. Та вие сте замръзнали в знаенето си от първата половина на века! Има артефакти, има епохални открития и то в нашите земи. Науката е за плебса, драги, но винаги е кастово раболепна. Коя "наука" ми цитирате? Онази ли наука, която в една от най-големите Англоезични енциклопедии отбелязва създаването на България през 19 век? И рисува предците ни боси, край рала и с примитивен вид? Или може би да "следвам" нашата историческа наука? Е, тя има някои дребни пропуски, дори от най-новата история на България, като избиването на цял един законно избран парламент? Не, аз предпочитам да следвам литературната наука от времето на Емили Дикинсън. Тази литературна наука, прочее, включва доста люде в тогавашните "уикипедии", но не и една от най-големите поетеси на всички времена - нейните стихове надобряват след смъртта й. Затова, вие, имитаторът, смешкото, сте в раздел "история". Дръжте "науката" за ушите и не се безпокойте за мен. Аз съм ловец на време. Трапер! Не ми трябват огледала.. Вие се поогледайте и си спомнете, как се казвате, на кого сте кръстен и как стана всичкото това. Защото допуснахте буфонадата. Защото разликата от добрия скеч до буфонадата е понякога една дума. Като "Отцепредателство".
ps Или да "следвам" вашата наука. Нека ви цитирам:
"Японски-български
Усаги-заек
Банчо-ранчо
Биш-билка
Моме-монета
Шунга-женски голи картини,жаргонно "шунда"?
Човек понякога олеква. Успех в науката!
Четете най-новите открития - ето в блога на Павел Серафимов, имате тази възможност. Образовайте се. Та вие сте замръзнали в знаенето си от първата половина на века! Има артефакти, има епохални открития и то в нашите земи.
Коя "наука" ми цитирате? Онази ли наука, която в една от най-големите Англоезични енциклопедии отбелязва създаването на България през 19 век? И рисува предците ни боси, край рала и с примитивен вид? Или може би да "следвам" нашата историческа наука? Тази литературна наука, прочее, включва доста люде в тогавашните "уикипедии", но не и една от най-големите поетеси на всички времена - нейните стихове надобряват след смъртта й. Затова, вие, имитаторът, смешкото, сте в раздел "история". Дръжте "науката" за ушите и не се безпокойте за мен. Аз съм ловец на време.
Т.е. госпожо поетеса,предлагате да бием шута на световната наука,да набием шута и на българската наука,да не четем никакви научни книги, щото не били обективни,а да четем само блога на Павел Серафимов,където са последните научни открития.
Трябва ми време да обмисля предложението Ви.
Дотогава временно правя като господин Серафимов-предварителна модерация,за да забавя развитието на патологията-за Ваше добро :)
Препоръчах да не се занимавате с история,не ставате.
Ако упорствате,може аз да се занимая да се опитам да разбера така нареченото ви изкуство-поезията,дали поне за него Ви бива.Със сигурност не Ви бива колкото сама се похвалихте в цитата отгоре,в това съм убеден,ама нейсе,то и методите,дето ми хвалите и те са толкова методи,че как да си помисля друго за поезията Ви.
Така де,щом се бутате където не ви е работата,и аз мога.
Макар че след последните Ви тиради ще е вярно,ако кажа че ми е все тая какви стихове пишете-аз съм просто притеснен за здравето Ви.
Учтиво ще помоля оттук нататък госпожо да си посещавате предимно блоговете,които Ви харесват.
Разбираема ли е молбата ми?
На заболяване ми прилича това,хем аз съм прост,хем блогът ми не струва,хем съм идиот и още не знам си какво,хем не мога да Ви изкарам оттук и с пъдар и не мога да Ви секна логореята,предимно обидна към мен или към други.
не ми прилича това на култура на човек на изкуството,ама де да знам аз глупака.
"Японски-български
Усаги-заек
Банчо-ранчо
Биш-билка
Моме-монета
Шунга-женски голи картини,жаргонно "шунда""
Казах, че Павел Серафимов гради, а вие имате илюзията, че рушите съграденото от него. Казах, че илюзиите са хубаво нещо. Като Рая. Блажени са обитаващите го. Опитах се да ви спра, защото това, което правите не е градивно и не е смешно. Но никога не ви нарекох "идиот", "прост", "глупак". Вие сте неточен към мен и към Павел. Това е. И да, запомнете от мен една дума. Не скепсис, нито симетрия, с която ме подиграхте. Каквото и да направите оттук нататък, думата е ОМЕРЗЕНИЕ.
И един последен въпрос - какво обидно има в името на Бог, На Нютон или в това, че изтрихте коментара ми, заличихте го и му отговорихте, цитирайки онази част от него, която би ме представила като "болна" или "жалка"? Е, ако това е вашата радост и победа в спора за истината - имайте Вашата истина. Защо не? Ваше право на избор. Желая щастие!
..............
Свирки правете Вие.
Аз си падам по....как да се изразя...по-хард нещата.
А по орални и анални удоволствия за мъжете
===============
За оралните удоволствия обясних.Аналните игрички не са ми по вкуса.Друго да питаш,дедо?Ти баба нЕмаш ли си да си лафиш с нея за секс?
Гледам те такава убавица при това и блудница... Ще ида да се чукна с моята бабет за твое здраве и успокоение.
Щом заговориш за история и ти лъсва незадоволеността.С моята бабка си говориме само за нашите си работи ,а ти си обсъждаш половите проблеми от гледна точка на историческите ти въжделения...Кото не ти харесва голата истина вземи си един вибратор ...Добре е човек и слюнка да ползва ,ама толкова много да плюваш не бива
Ето - амбицирам те! Да видим какво можеш джудженце!
Ето - амбицирам те! Да видим какво можеш джудженце!
О,аз ще стана по-добър от него,господине.
И когато остарее и е немощен,аз ще вземам хонорара от моите книги и ще ходя да му нося банички и кисело мляко!
CAN U DIG IT, SUCKER !!!
SAPORTOK------АБСОЛУТНО ВСИЦКО Е ВЕРНО БРАТКО....ГОЛЯМО УЗО ОТ МЕНЕ ИМАШ..И ГОЛЯМО СУФЛАКИ И ГОЛЯМО БУЗУКИ.
СТАРИТЕ ТРАКО-ТУРАКИ СА БИЛИ ВЕЛИКИ..
Надявам се, нямате проблем с вниманието и разговорите на други в които Вие отсъствате!
Възхитен съм от блога Ви - следя го с интерес.
Моля Ви, не трийте спама - вероятно половината коментари ще дадат фира (освен ако не проявите лично и специално отношение към мен, вероятно дори ще бъда поласкан - неприятно)!
Веднаж група японци съзерцавали цъфтежа на сакура, на която още не знаели името. Дошъл тракогет на кон и решил да го върже за дървото, като първо изпробвал здравината му с шут, при което цветчетата изпопадали. Запитан от японците защо връзва животното си на това прекрасно дръвче, той отвърнал: "Ми къде да си го вържа, за к*ра?"
А друг път група траки се изкачили на безименната още планина, където се случило да духа силен вятър. "Брей, дагоба, фучи ама фучи!", казали траките, но вятърът отвял повечето от думите им и придружаващите ги японски шерпи чули само "фучи ама".
Веднаж група японци съзерцавали цъфтежа на сакура, на която още не знаели името. Дошъл тракогет на кон и решил да го върже за дървото, като първо изпробвал здравината му с шут, при което цветчетата изпопадали. Запитан от японците защо връзва животното си на това прекрасно дръвче, той отвърнал: "Ми къде да си го вържа, за к*ра?"
А друг път група траки се изкачили на безименната още планина, където се случило да духа силен вятър. "Брей, дагоба, фучи ама фучи!", казали траките, но вятърът отвял повечето от думите им и придружаващите ги японски шерпи чули само "фучи ама".
Отлично господине!С Ваше позволение ще използвам данните Ви при списването на втората част на материала!
Непременно ще Ви цитирам като съавтор.Добавям Ви в любими,за да не забравя!
Впрочем сега като чета прадядовите линеари все повече се убеждавам, че влиянието на траките върху Япония е толкова дифузно, че трудно може да бъде осмислено и описано. Но това не значи да се отказваме! Ще Ви пратя някои нови разкрития на ЛС.