Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.12.2020 04:00 - ДАРЪТ НА ЛЮБОВТА
Автор: monbon245 Категория: Други   
Прочетен: 688 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Прочит: 1 Кор. 13:4-13)


„Любовта дълго търпи и е милостива ...“ (1 Кор. 13:4)


  Тринадесетата глава на Първото послание към коринтяните ми е любима и исках да я прочета на сватбата на моя син. Притеснявах се от четенето на глас, но желанието ми да поздравя сина си с тези прекрасни думи беше толкова голямо, че започнах да се упражнявам всеки ден, като ги прочитах на съпруга си. Така всяка сутрин заедно казвахме: „но най-голямата от тях е любовта.“ (1 Кор. 13:13).


  Когато сватбеният ден наближи, здравето на съпруга ми внезапно започна да се влошава и разбрахме, че той няма да може да присъства на сватбата. Болният ми съпруг имаше нужда някой да му помага с храненето, къпането и обличането. Само обличането на ризата понякога му костваше неимоверни усилия. Той винаги е бил благодарен за моята помощ и ми е показвал това. Заедно си казвахме един на друг думите от Посланието до коринтяните: „любовта дълго търпи и е милостива.“


  десет дни след сватбата съпругът ми почина. Моята нова снаха прочете 1 Кор. 13 на погребалната церемония. През тези няколко седмици аз разбрах, че любовта е истински дар, който извира от Бога.


  Молитва: Боже, благодарим Ти, че си с нас както в радостните моменти, така и в тъжните. Твоята любов винаги търпи и е милостива. Амин.


  Мисъл за деня: Божията любов към мен винаги дълго търпи. Елизабет Бъш (Мейн)


  Да се молим за: НЯКОЙ, КОЙТО СКЪРБИ ОТ ЗАГУБАТА НА БРАЧНИЯ СИ ПАРТНЬОР.  



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: monbon245
Категория: Други
Прочетен: 1445290
Постинги: 2442
Коментари: 24
Гласове: 1695
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031