Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2017 19:14 - На Дъното
Автор: varg1 Категория: Други   
Прочетен: 409 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 21.03.2017 19:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някво никво..изведнъж ми стана,със сивота се изпълниха до скоро цветните и пълни с живот дни..изведнъж отново всичко стана еднообразно,точно такова,каквото си го спомнях от преди..мъгла се появи и пречише ми тя да виждам..мракът отново ме настигна..и горчиви спомени за пореден път напълниха очите ми със сълзи..животът отново ме натъжи и като камък на сърцето ми натежаваше докато се мъчех да дишам..изправих се,а сега паднах отново ..за пореден път бях на мястото от което с толкова труд се измъкнах..отново всичко се срина..вече не ме болеше,бях свикнала да падам там..отново щях да се изправя,да продължа напред..и отново там да се върна един ден,а там всякаш времето е спряло..всичко си беше както преди..същата сивота и пепел,мрачно място като в душа ми..погледнах нагоре и видях да свети надеждата..малка,бледа светлина..от там паднах и там отново трябваше да се кача..но има ли смисъл вече да се боря..щом всеки път се връщам там в началото..падам,но се изправям и продължавам..какъв е смисъла да се боря щом отново всичко ще свърши един ден и пак ще се върна на мястото,което никога няма да се промени..изгасва надеждата,а с нея си отива и желанието ми да се боря..не вярвам вече,че имам сила..не искам да се мъча и горе да живея..трябва да поседна,трябва да помисля..струва ли си да спечеля войната в която се боря..струва ли си да се боря за нещо изгубено отдавна..няма нищо в мен,само празнина остана..само мрак и хладнина,студена стана душата ми,а сърцето започва да свиква да не чувства нищо..този път май нямаше да се изправя..щях да остана да поживея там за малко,както в доброто старо време..мракът беше мой приятел,самотна бях,но поне нямаше кой да ме нарани..не исках никой да ме обича..харесваше ми да ме мразят..и май изглежда,че изгубих битката със светлината..и без това я наневиждах,обичах мрака..с него войната щях аз да спечеля..тази война бе по-важна за мен..живота ме научи да страдам,но аз се научих да хересвам болката..не съм загубила,защото паднах долу..а постигнах целта си,защото това е мястото към което се стремях...



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20264657
Постинги: 18673
Коментари: 10029
Гласове: 71326
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930