Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.05.2015 18:00 - БИБЛИЯТА (мега-съкратено издание)
Автор: varg1 Категория: Други   
Прочетен: 701 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 05.05.2015 18:01


 СЪТВОРЕНИЕ

 

Бог: Тъй. Ей вие двамата - не правете едно нещо. Извън това - забавлявайте се.

Адам и Ева: Окей.

Змията: Направете това нещо.

Адам и Ева: Окей.

Адам и Ева: Боже?

Бог: Кво?

Адам и Ева: Ми направихме нещото.

Бог: Пичове...

 

СЪТВОРЕНИЕ част 2

Бог: Ной?

Ной: Кво?

Бог: Бегай да строиш голем кораб.

Ной: Що?

Бог: Щото реших да утепам сичко живо.

Ной: Баси.

Бог: Аре бе.

Ной: Окей.

Ной: Айде, животни, две по две, ходом марш!

Животните: Окей.

Динозаврите: Ти луд ли си бе?

Ной: Пичове...

 

ИЗХОД

Мойсей: Идвам да ви освободя.

Робите: Йей.

Фараона: Тоя па.

Бог: Ма ше те утепам бе.

Фараона: Добре де.

Мойсей: Йей.

Робите: Йей.

Мойсей: Боже?

Бог: Кво?

Мойсей: Абе 40 години се губим из тая пустиня, а сега и море? Ко праим?

Бог: Пичове... 

 

СТАРИЯ ЗАВЕТ

Бог: Вие сте мойте хора, и не трябва да правите ето тия 10 неща.

Хората: Що?

Бог: Ми не ме кефят и ше ви тепам.

Хората: Баси...

Бог: Обещавате ли?

Хората: Ъхъ.

Бог: Окей.

Хората: Боже?

Бог: Кво?

Хората: Ми ние правихме нещата.

Бог: Пичове... 

 

ЕВАНГЕЛИЯТА

Исус: Аз съм синът божи, и въпреки че вие сте правили 10-те неща, аз ви обичам и ще ви изцеля, ама... Не правете повече нещата.

Изцелените: Окей, мерси.

Другите: Ахахахахаха то и той сигурно ги прави, ама когато никой не гледа.

Исус: Никога не съм правил нещата.

Другите: Ще те водим на съд да отсъди дали си правил нещата.

Пилат: Правил ли си нещата?

Исус: Тц.

Пилат: Ми ето, не е правил нещата.

Другите: Ми нищо, утепайте го, кво.

Пилат: Окей.

Исус: Пичове... 

 

ПОСЛАНИЯ

Хората: Ние правихме нещата.

Павел: Исус ви обича, и ако вие го обичате, трябва да спрете да правите нещата.

Хората: Окей.

Хората: Павле?

Павел: Кво?

Хората: Ми ние пак правихме нещата.

Павел: Пичове... 

 

ОТКРОВЕНИЯ

Йоан: Когато Исус се върне, няма да спаси хората, които правят нещата.

Хората: Верно?

Йоан: Верно.

Хората: Баси...

Йоан: Затова спрете да правите нещата и ще бъдете спасени.

Хората: Окей.

Хората: Йоане?

Йоан: Кво?

Хората: Ми ние пак правихме нещата.

Йоан: Пичове...

 

КРАЙ




Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: varg1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 20128088
Постинги: 18642
Коментари: 10023
Гласове: 71260
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031