2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. tota
13. stela50
14. deathmetalverses
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Прочетен: 791 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 26.03.2017 16:25
Ако Комисията за защита на потребителите не вземе отношение по това безумие, утре може да се случи следното:
- Дядо Пешо да ви стовари един чувал картофи пред вратата и докато не го платите, да не мръдне оттам. След това любезно да се осведоми (срещу ЕГН) да не би случайно да не искате лилковски , защото предпочитате ситовски барбой. Ако е така – уведомете го със sms и той ще ви върне парите.
- Както сладко си посръбвате кафето сутринта, да ви се обадят от Bulgaria Air, за да ви уведомят, че ще летите до остров Бали, защото вече имате осигурени билети за това, които трябва да платите. Ако случайно плановете ви за прекарване на отпуската са по-различни, след като си платите билетите, може да се откажете от тях – разбира се, срещу ЕГН и sms.
- Фризьорката Ленчето, докато подравнява краищата на косата ви, ей така, между другото, и да я вапца – в ултрамодерния неон. Вие сте в шок от вида си, но още по-шокирани оставате, когато Ленчето ви съобщава, че услугата трябва да се заплати, а ако не искате да изглеждате като идиот, може да се откажете от модерното и тя ще ви върне парите. Да не забравяме – срещу ЕГН-то ви!
Ако всичко това ви звучи абсурдно, нелепо, смешно или тъпо… просто си прочетете sms-а, изпратен от Близу или Мтел, и ще видите, че той е точно толкова парадоксален и скандален. Затова пак питаме: Къде е Комисията за защита на потребителите? Или може би от там не знаят, че в Закона за защита на потребителите ясно се забраняват доставките на стоки и предоставянето на услуги на потребител срещу заплащане, без искане от негова страна?...
http://trafficnews.bg/komentari/news/71822/